[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

vast maandloon


Dennish1989

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

De link naar de advertentie :rolleyes:

? Vrachtwagenchauffeur zeecontainers gezocht - Vacatures | Chauffeurs - Marktplaats.nl

Wij zijn per direkt op zoek naar een vaste vakbekwame chauffeur die met een vaste trekker, zeecontainers gaat vervoeren vanuit Rotterdam/Antwerpen naar Ruhr en benelux. Na gebleken geschiktheid is er de mogelijkheid om een vast dienstverband te krijgen.

Werkdagen waarop je kan worden ingezet zijn van maandag tot vrijdag.

De ideale kandidaat:

- Is in bezit van rijbewijs CE

- Is in bezit van een chauffeursdiploma.

- Heeft een Digitale chauffeurskaart

- Is woonachtig binnen een straal van Rotterdam is een (pré)

- Spreekt de Duitsch,Nederlands of Engels taal

- Heeft een zeer flexibel instelling

- Ervaring in het rijden met zeecontainers en kennis van containers terminals is een (pré)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

2100 euro netto. Daar zit rond de 600 euro onkosten vergoeding in. Of was die 2100 euro ex onkostenvergoeding. Dan blijft er dus 1500 euro netto salaris over. Dan doe je niet hel veel zeg maar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Nah 2 pleuri per uur zal wel meevallen hoor. Voor een gewone normale 4 weken is dit netto wel te doen hoor. Ik weet niet hoeveel jaar ervaring je heb?

Maar als je een hele week weg bent kom je in D5 ook rond 2300-2500 netto uit hoor. (wel met ruim 10+ jaar ervaring)

Niet meer ??? Kan ik beter dit werk blijven doen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Hallo allemaal,

ik ben aan het solliciteren bij Ajmico uit duiven, kent iemand hun? Ze rijden met zeecontainers.

mijn vraag was, ze willen mij 2100 netto per maand betalen, kan dat zomaar???

Groeten

Je zit nu in een CAO loze periode, dus het kan.

Bedrijf is ook een bouwbedrijf en gevestigd in een privé woning .

Ik zou zeggen: goed oppassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik weet het niet hoor.

Je weet toch nooit hoe lang je over een rit doet?

Containervervoer en wachttijden?

Je weet dus van te voren niet hoe veel uren je moet maken voor die 2100 euro.

Ik vindt het altijd wel een relax gevoel dat elk uurtje dat ik werk mij betaald wordt.

Zeker al ik weer eens ergens moet wachten of in de file sta :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Als je nu geen werk heb en je dit bedrag ook krijgt tijdens vakantie, waarom niet.

Tegenwoordig heb je echt bijna geen keuze meer, de bazen hebben nu eenmaal de touwtjes in handen .

En je weet in ieder geval waar je aan toe bent, want als je per uur betaald krijgt strepen de meeste toch en ga je, je lopen ergeren misschien. Denk er goed over na, maar zekerheid van een bepaald inkomen is ook fijn en zeker als er een gezin van moet leven.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Maar je weet wel waar je aan toe bent, en mocht je niet veel meer dan die 40 uur maken pw en regelmatig weer s`avonds thuis dan kan dat mss wel voor die €2100,-

Beetje raar van jou scania440 in een ander topic (ploegentoeslag bietenrijden) maak je iemand uit voor matennaaier en nogwat en vast loon van 2100 euro verdedig je.........zal ik het m woord nu ook gebruiken. ...nee laat maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
^^:confused:, moet je me toch even helpen, ik heb volgens mij 3 bijdragen in dat topic geschreven en heb het net even nagelezen maar ik kom die bewoordingen niet tegen of woorden van gelijke strekking of waaruit zou blijken dat ik iemand een maatennaaier zou vinden.

Ehh rood hooft...mn oprechte excuses scania 440 gaat idd om persoonsverwisseling zolals maarten andre al opmerkte....sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Als je nu geen werk heb en je dit bedrag ook krijgt tijdens vakantie, waarom niet.

Tegenwoordig heb je echt bijna geen keuze meer, de bazen hebben nu eenmaal de touwtjes in handen .

Waarom niet, als dit een transsportbedrijf is en geen bouwbedrijf vind het namelijk nogal een vaag bedrijf zonder normaal adres en telefoonnummer dan naai je een hoop collega chauffeurs die uiteindelijk allemaal moeten gaan schikken.

En geen keuze, natuurlijk heb je wel een keuze, de bazen hoeven de touwtjes niet in handen te hebben, maar tegenwoordig "schikt"iedereen zich maar in die rol van slachtoffer, houd men nu eens allemaal de poot stijf is het zo over, ook al is er een personeels-overschot op de arbeidsmarkt, en wil een bedrijf goedkoop personeel nemen ze maar een verse net van de rijschool, kunnen die het vak ook leren in de praktijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Zoals ik al aangaf staat het bedrijf ingeschreven als een bouwbedrijf/transportbedrijf.

In dat geval is het maar de vraag of de CAO beroepsgoederenvervoer van toepassing is, zie artikel 2 van de TLN CAO.

Is er een andere (bedrijfstak) CAO van toepassing dan is het goed mogelijk dat een vast loon voor een chauffeur mogelijk is.

Dat zie je bijvoorbeeld ook bij chauffeurs van bergingsbedrijven, die vallen soms onder de CAO beroepsgoederenvervoer maar kunnen ook vallen onder de CAO motorvoertuigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden