[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Hoe hoogte programeren


homer

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik ben elke keer aan het sodemieteren om de hoogte goed te krijgen voor het aankoppelen van mijn aanhanger, rij soms op een dag met 3 verschilende aanhangers, en natuurlijk ook drie verschillende hoogtes.

Ik heb een zelfde afstandbediening in mijn truck, en mijn vraag is, hoe kan ik de hoogte op M1 en M2 programmeren ?

Wie het weet mag het zeggen.

Bvd.

w1g3fk.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

Zou uit mijn hoofd (is al lang gelden dat ik zoiets had geprogrammeerd...) dmv pijltjes op gewenste hoogte brengen, zowel voor als achter. dan op de gewenste M toets drukken en tegelijkertijd op STOP. Dan contact uitzetten.

Volgens mij moet het dan werken........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Ja volgens mij wel zo ja. Staat bij daf ook in het instructieboekje dacht ik.

Vraag aan een gemiddelde chauffeur of hij het "Instructieboekje" (Boekwerk nog dikker dan een Bijbel en die lees ik ook niet!) heeft gelezen, denk zomaar even 2 van de 10 en ik las het nog weleens als ik even geen verse krant had dan ging ik maar het "instructieboekwerk" maar lezen en verdomd daar wordt je wel wijs van zeg:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet
Is het niet dat je de M-knop een aantal seconden vast moet houden?

Ik weet wel hoe ik het bij mijn huidige auto moet doen: via de knoppen aan het stuur bladeren door t menu, hoogte instellen dmv de knoppen op het stuur. Dan knop naar rechts indrukken en de gewenste m-knop selecteren en bevestigen.

Klinkt moeilijk, maar is paar seconden werk.

Lang leve de moderne techniek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben mij het ooit uitgelegd en typisch, geen instructie boekje bij de hand, maar was het niet, dat je de hoogte of laagte instelt, de M1 knop ingedrukt hield 3 seconden en dan de stop knop ?

Dat dan ook doen voor de M2 knop..

Maar wat schots en scheef aangaf, nu twijfel ik ook...

ff gelikt, echt weer zo`n vraag waar je dus google voor gebruikt, de oplossing niet vind, erover nadenkt.....

Hou wel van zulke nadenkertjes, :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bij een Scania werkt het net zo als bij een DAF, Iveco, Mercedes of MAN. Op de gewenste hoogte brengen, M1 of M2 indrukken en ingedrukt houden en de stopknop tegelijk indrukken. GEEN contact afzetten. Met de stopknop ingedrukt houden en contact afzetten blijft de luchtvering werken zonder dat de wagen op contact staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden