[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Radio/navigatie m.a.n. TGX


kenntukkie

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik rij sinds een paar maand met een m.a.n. TGX, en heb een vraag over de radio/navigatie systeem.

Welke merk radio zit er in deze auto, of beter nog welk type/merk navigatie past hier op.

volgens een verkoper is de sd sleuf voor het navigatiesysteem. Als je het goede systeem hebt, zou het een questie van sd kaart erin, en het navigatiesysteem zou werken.

Moeten we alleen we weten welk merk radio het is, of welk merk navigatie wordt er gebruikt.

Gr jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nah ziet er keurig netjes uit en ook mooi ingebouwd, alleen het prijskaartje wat eraan vast hangt is nogal "fors" te noemen, maar wellicht alle waar naar zijn geld?

En wie heeft hier ervaring mee?

Heb deze een tijdje geleden in een demo daf 106 gehad.Werkt uitstekend!

Grt. Weske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Heb deze een tijdje geleden in een demo daf 106 gehad.Werkt uitstekend!

Grt. Weske

Krijg nou wat? in en DAF, dacht dat het alleen voor een MAN bestemd was.

Welke nav zit erop, ook een truckers nav Europa? dus wel heel Europa en niet alleen een stukje west of midden of oost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Nee heb ermee gewerkt in een daf.zat zowel personenauto als vrachwagen op voor compleet Europa

Grt. Weske

Dat is mooi moet ik toch eens ff gaan kijken hier en daar, bedankt voor de info. (ex-DAF&Volvo rijder)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Prijskaartje is zeker fors, als je bedenkt dat alles wat je erbij wilt extra mag afrekenen, en navigatie kaartje is niet zo makkelijk, je moet de originele er in doen en dan de navigatie functie laten activeren, zal ook wel weer het nodige kosten.

Dat is meestal zo een "instapprijs" plaatsen op je website maar dan komt het pas, de OPTIES!:D en ach dat is toch bijna bij alles zo, maar alsnog het ziet er goed verzorgd en duidelijk uit en net als bij Tom Tom er komt altijd wat "bij" alhoewel Tom Tom ziet ook zijn marktaandeel teruglopen dus de aanbiedingen vliegen door je postvak in van je e-mail, allemaal mooi en aardig maar sommige dingen zijn in die shop daar wel schandalig duur hoor, bij Halfords bijvoorbeeld haal je dingen voor een kwart of de helft vd prijs.

En oh ja voor ik het vergeet "Gratis" is nooit "Gratis" het zogenaamde gratis aangebodene zit allang in de prijs inbegrepen, kijk en vergelijk en er gaat een wereld voor je open, ha ha LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...
Op 3-2-2014 om 18:17 zei kenntukkie:

Ik rij sinds een paar maand met een m.a.n. TGX, en heb een vraag over de radio/navigatie systeem.

Welke merk radio zit er in deze auto, of beter nog welk type/merk navigatie past hier op.

volgens een verkoper is de sd sleuf voor het navigatiesysteem. Als je het goede systeem hebt, zou het een questie van sd kaart erin, en het navigatiesysteem zou werken.

Moeten we alleen we weten welk merk radio het is, of welk merk navigatie wordt er gebruikt.

Gr jan

Harman radio

 

Maar alles gaat via m.a.n dealer

Mijn radio navigatie ging kapot na 1 jaar dus kreeg een ander maar nu moet ik de navigatie laten activeren zeg m.a.n?

Raar verhaal volgens mij is deze ook gewoon kapot  kan ook mijn gsm er niet op koppelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden