[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A. v/d Linden failliet


Recommended Posts

  • Forumlid
Extra`s ja dat zijn dingen die geld kosten en in mss niks toevoegen, maar ik denk!! (ik denk) niet dat dat hem gered had daar is het bedrag aan extra`s waarschijnlijk te klein voor.

Maar het zou natuurlijk kunnen dat dat net de druppel was;)

Meestal is het een combinatie van factoren. Gebrekkige administratie, leeglopen van liquiditeit door het wachten op BTW en accijns uit België, problemen met langdurig zieke werknemers, tegenslag vanwege een opdrachtgever die niet betaald en dan de leasetermijnen van de (te) dure trekkers die niet meer betaald kunnen worden. Vervolgens wordt er advies ingewonnen Bv'tje laten ploffen en met een volgende weer verder. Je kan ze over elkaar heen leggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bart heb altijd al dikke auto.s gehad jaren terug dikke streamliners dikke topliners

hij heb in het stenen vervoer gezeten later medio 90 samen met z.n broer benny die eigelijk aan nemer/fruitboer was met een auto of 10 met tautliners naar München gereden met stukgoed ook dat liep verkeerd af paar keer gepakt met rode diesel in de koelcel hebben ze al een keer een leuke plantage gevonden het bouwbedrijf is al een paar keer failliet gegaan kortom het zijn een paar boefjes die gebroeders vd linde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bart heb altijd al dikke auto.s gehad jaren terug dikke streamliners dikke topliners

hij heb in het stenen vervoer gezeten later medio 90 samen met z.n broer benny die eigelijk aan nemer/fruitboer was met een auto of 10 met tautliners naar München gereden met stukgoed ook dat liep verkeerd af paar keer gepakt met rode diesel in de koelcel hebben ze al een keer een leuke plantage gevonden het bouwbedrijf is al een paar keer failliet gegaan kortom het zijn een paar boefjes die gebroeders vd linde

Gdm,misschien wat puntjes her en der gebruiken.Leest wat prettiger in de ochtend ;)

OT:ik kan me wel voorstellen dat je als eigenrijder net dat extra's wilt wat een loondienstchauffeur niet heeft en zolang het te verantwoorden is met de gezondheidsstatus van de firma,groot gelijk.

Maar mocht de situatie niet zo rooskleurig zijn is het natuurlijk niet al te verstandig geweest.Wij zullen er het fijne nooit van weten.

Iig succes voor hem en zijn personeel met de toekomst

Grt. Weske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ken een transport bedrijf in beest die ook in de containers rijd ook mooie scania.s alles er op en eraan weinig tot geen verloop onderhoud doet hij zelf alleen hele grote reparaties laat hij uitvoeren door de scania in utrecht en verder houd hij alles in eigen hand .verder rij hij voor de bar le duc en foodexpress alle uren netjes conform de cao betaald .auto.s en bedrijfspand is eigendom

indien nodig rijd hij zelf ook in de vakantieperiode of als een chauffeur naar de tandarts oid moet dan spring hij zelf op een auto zodat de chauffeur geen snipperdag hoeft te pakken en na de tandarts oid bezocht te hebben gaat de chauffeur verder en gaat hij verder met administratieve werkzaamheden en of reparatie .

kortom bedrijven met een solide ondergrond en goede bedrijfsvoering overleven het wel ook met dikke auto.s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
waar is die tijd gebleven dat we met 300 pk naar italie gingen? ik rij nu binnenland maar ik moet het met 360 pk doen

Dat was rond 1999, met een Scania platliner 320 ( Vos Oss bulk ) vanaf Italie via Mont Blanc met een 44 ton totaal op huis aan:D

Je moest wel veel laden, anders via de trein Milaan (Credo pirrelli> Freiburg):(

post-11286-1394790758,7397_thumb.jpg

komende 3 weken nog rond met 125cc:D

post-11286-1394790758,4156_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ken dat bedrijf ook maar die zetten niet een nieuwe koets op de weg om er drie maanden later achter te komen dat je beter een doorstartje kan doen om de wagen nog te kunnen betalen. Maar ben met je eens, solide bedrijfsvoering en respect voor je personeel en leveranciers zijn wel de basis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat een stelletje zeikers hier zeg. Dus omdat hij met een v8 rijdt gaat hij failliet. Het niveau van het forum gaat hard achteruit!:mad:

Kijk wel even goed naar de leden die het zeggen he , allemaal onder een schuilnaam op het forum , want stel je voor dat iemand het leest die ze kennen , grote scheiterds zijn het , ik heb respect voor Arne die zit hier als eigenrijder gewoon onder zijn eigen naam te posten en uitleg te geven .

Als iemand iets extra's op de auto wil moet hij dit toch zelf weten veelal is dit al betaald want een special interior werkt ook niet voor niets , een paar verstralers krijg je tegenwoordig nog wel bij de lease in maar veel meer word het niet.

Als je van je baas niets aan je auto mag doen of je vind het nutteloos dat er een eigen ding aan de auto word gedaan of toegevoegd , moet je dat lekker voor jezelf houden , meeren deel wat hier zit zijn mugge zifters , altijd maar klagen over alles maar ondertussen wel op vrijdagmiddag bij de baas op kantoor ja en amen zeggen , dacht dat dit ene chauffeursforum was waar iedereen nog liefde voor het vak heeft , jullie zullen op 7 maart ook wel allemaal mee doen met de staking of niet , o nee natuurlijk niet stel je voor dat je een bekeuring krijgt of je baas word boos omdat je vecht voor meer centen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zoals reeds gezegd: als het kan, doe gerust !! ik ben zelf ook fan van zo'n dikke V8.

Maar ik vertel hier geen leugens als ik zeg dat zo'n ding een vermogen kost. En na de aanschaf nog even langs Kentie, etc... Die tenslotte ook niet voor niks werken.

De grote en eventueel winstgevende transportgroepen die uitsluitend dikke v8en rijden zijn anders wel op 1 hand te tellen.

Buiten een paar grote jongens in het zuiden of noorden (die dat vermogen nodig hebben) kan ik er zelfs niet zo direct eentje verzinnen. Dat heeft een reden ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ibo is een wagen van Verbeek tegengekomen. Veel transportbedrijven proberen zich aan zulk soort bedrijven te meten. Ze vergeten alleen dat Verbeek het niet alleen op transport hoeft te verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ibo is een wagen van Verbeek tegengekomen. Veel transportbedrijven proberen zich aan zulk soort bedrijven te meten. Ze vergeten alleen dat Verbeek het niet alleen op transport hoeft te verdienen.

Met stijnis Verbeek moet je ook niet mee willen gaan. Die hebben het transport als hobby.

verdienen meer in de piepers.

weet nog toen ik de 1e scania kocht.vroeg de verkoper of ik er niet wat extra's op wou en mee wou leasen.

heb altijd kale 2e handje auto gekocht/geleasd. En op eigen kosten spuiten en opbouwen.

want dat lampje van 2,50 is na 5 jaar opeens anders 250 euro incl rente.

onderhoud doen wij ook zelf en grote dingen bij de scania.

ben van mening dat je best een mooie auto neer mag zetten maar moet wel binnen de perken blijven.

iedereen zegt ook altijd dat ik dikke auto's heb,maar zijn netjes en niet bij kentie of Urk binnen geweest.

geef liever de chauffeurs een magnetron,koffiezetter,koelkast,tafeltje,gordijnenset.daardoor lijken de auto's ook netjes en je heb niet de problemen als de chauffeur weggaat dat de hele auto leeggeroofd is en veel werk heb om hem klaar te maken voor volgende chauffeur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk,ik ben ook failliet gegaan en dat heb ik op dit forum uitgelegd hoe of wat.

heb bijna alle schulden/openstaande posten van Arne But Transport BV overgenomen in mijn Beheer BV.

waardoor ik nu ook elke keer nog krap zit.maar los het wel op.

niet iedereen doet dit,en tuurlijk blijven er wat dingen hangen in het faillissement .

maar doen ons stinkende best om het niet nog een keer te laten gebeuren.

want mijn naam is aardig door het slijk gehaald hierdoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat een patser zeg. :) Ben nog met 190 pk naar Joegoslavië getuft, via de oude Loibl. Die 1419 was toen net nieuw. M'n toenmalige maatje/mentor was er helemaal lyrisch over, want die had dezelfde rit al regelmatig gemaakt met een LP1113. 130 pk dus.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk-Pro.

Dan moet het haast in de jaren 70 geweest zijn

Ik heb de loib in de jaren 8o veel gereden En ook met 22 ton Meer laden wij niet in het oostblok

Nu mag je er niet meer over met een vrachtwagen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[TABLE=width: 976, align: center]

[TD=class: body_txt_black_11]

rss.png

Nieuwsoverzicht | Persbericht insturen | Zoeken

A. van der Linden Internationaal Transport BV failliet

[TABLE=class: intable, width: 495]

[TD=class: tcell]Linden-Scania-V8.jpgLIENDEN - Voor de rechtbank van Gelderland is dinsdag 4 februari A. van der Linden Internationaal Transport BV failliet verklaard.

De oorzaak van het faillissement is op dit moment niet bekend. De curator was donderdagmiddag nog niet bereikbaar voor een toelichting.

Volgens de laatste gegevens van de Kamer van Koophandel werkten er bij het bedrijf circa zeven mensen.

Op 24 oktober vorig jaar had eigenaar Bart van der Linden nog de primeur van de aanschaf van een spiksplinternieuwe Scania Euro 6 met V8 motor. Daarnaast stond een tweede Scania Euro 6 in bestelling.

Bart-vd-Linden-Scania-V8-klein.jpgOf het bedrijf een doorstart maakt is eveneens onbekend.

Bron T-O

[/TD]

[/TABLE]

[/TD]

[/TABLE]

Opgebouwd bij Vlastuin met meerdere foto's, het mocht wat kosten:D Vlastuin - Home

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ken persoonlijk nog zo'n harde werker. Knalt elke week naar Portugal, alles plat en gas met die zooi.

Is nu pas 2maal geflitst in Frankrijk. Bij de Gendarmerie viel het kwartje dat hij in die tijd onmogelijk reglementair die afstand overbrugd kon hebben. De full,full option 730 staat nu in la 'douce' france aan de ketting. ik schat dat dit een grapje gaat worden van 15000 tot 20000euro. Is er natuurlijk nog die kostprijs van die 730. En geld verdienen, nee hoor !!

Ik heb ook respect voor iedere harde werker,

Maar met een bedrijfsvoering zoals jij hier omschrijft vind ik dat dit soort bedrijven geen bestaansrecht hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden