Spring naar bijdragen
ArneBut

ABT Klarenbeek

Recommended Posts

Hoe zit dat met die camping Arne? Ik moet nog boeken voor dit jaar. Je hebt de naam al wel eens genoemd hier.

Jammer dat je met je bedrijf stopt hoor.....het is niet te hopen dat je stopt met je visie hier op dit forum te propageren. Het is een ander geluid......dus interesant!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
ArneBut, op 29 Dec 2014 - 10:18 PM, zei:

1 voordeel hebben jullie er wel van!! Dat is dat ik zoveel informatie heb over Afmb dat ik ze kan stoppen!!

En dat heb ik de FNV en cnv en aidt samen nog niet zien doen.

De jongens die bij mij reden moesten ook opeens soort van eigenrijder worden en dat willen ze niet want ze willen allemaal voor mij blijven rijden.

Reeds al contact gehad met de inspecties en enzZZ dus binnenkort zal Afmb ook niet meer op Nederlandse grond aanwezig zijn

Sent from my iPhone using Tapatalk

Als je zelf al weet dat die werkwijze niet klopt waarom doe je het dan toch?Ik kan nu niet anders dan concluderen dat het alleen maar te doen was om even vlug binnen te lopen.Ook je antwoord dat je er al 750.000 euro eigen geld in heb gestoken versterkt het idee alleen maar.Geen één transporteur kan zoveel eigen geld in zo'n kort tijdsbestek in zijn bedrijf pompen.Zeker niet als hij opnieuw is begonnen na een faillissement.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je zelf al weet dat die werkwijze niet klopt waarom doe je het dan toch?Ik kan nu niet anders dan concluderen dat het alleen maar te doen was om even vlug binnen te lopen.Ook je antwoord dat je er al 750.000 euro eigen geld in heb gestoken versterkt het idee alleen maar.Geen één transporteur kan zoveel eigen geld in zo'n kort tijdsbestek in zijn bedrijf pompen.Zeker niet als hij opnieuw is begonnen na een faillissement.

750.000 euro in die 8 jaar he.

Dus niet vanaf 2012

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En door het zware ongeluk en me been zag ik mogelijkheden om me trailers te kunnen verhuren en diversen goede chauffeurs die ik kende die thuis zaten te helpen.

Voor deze jongens is ook gewoon alles goed geregeld,voor de rest die bij Afmb werkt weet ik het niet.

Maar ik moest opeens wat toen ik op bed kwam te liggen en dit was een mooie oplossing,het is iets groter zelfs geworden als verwacht zeg ik eerlijk.

Daarin tegen sta ik wel in voor dit soort constructies als het maar goed geregeld wordt en dat was mijn taak hierin.

Heb zelf ook in het buitenland(Denemarken) gewerkt en dat was ook goed allemaal.

De chauffeurs die er reden via mij waren ook allemaal jongens die mij en andersom vertrouwde.

Deze jongens waten in een soort van loondienst want als er iets geregeld moest worden of ze waren ziek of enzZZ dan regelde ik dat allemaal voor de boys.

Nu wilt Afmb alleen door met het eigen rijder constructie en dan gaat het fout,niet iedereen is onderlegd in ondernemen en weet alles,ik ook niet he

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is me nogal een bedrag wat je er insteekt en kwijt bent. Dat kan toch niet het doel van ondernemen zijn? Dan maar liever in loondienst en minder geld verdienen maar dan toch wel geld verdienen.

Als ondernemen steek je altijd geld erin.

Meeste met geld vd bank maar ik had eigen vermogen.

In die 8 jaar ook aardig wat klappers gehad van klanten die niet betaalde en auto's die totallos werden verklaard en waar je geld aan verloor.

Ook zelf fouten gemaakt wat erg veel geld gekost heeft maar dat hoort er nou eenmaal bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Arne,ik heb respect voor je.Zoals je steeds hier je zegje gedaan hebt,uitlegt waarom en hoe je iets doet zonder (meestal)op de man te spelen....echt.

De meesten zouden de stekker uit de computer getrokken hebben.

Ik ben het ook niet altijd eens met jouw ideeen en constructies maar je bent er wel open in!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kom op Duke. Elke nederlander, en zeker elke chauffeur, mag wel eens een beetje de waarheid verdraaien toch? Een klein leugentje om jezelf in een iets beter daglicht te plaatsen.

Jij probeert toch niet om ons aller Arne But ,de transportmogul, belachelijk te maken door een eenmalige opmerking over een camping waar hij ooit eens langsgereden is en waar hij toen zijn ongebreidelde fantasie op heeft losgelaten, in het ongelijke te trekken?

Kom zeg Duke. Ik heb collega's gehad die beweerden een hotelketen te bezitten, en de nodige 'feedlots', in Amerika. Dat maakt ze toch nog niet tot fantasten die er lustig op los liegen?

Dat Arne hier de ene na de andere leugen vertelt hoef je hem niet na te dragen hoor. Echt niet. Hij is gewoon een ondernemer met het hart op de juiste plaats die het ongeluk aan lijkt te trekken. Helemaal niets raars. Zoek jij nou maar lekker je eigen plekje om jezelf 'God in frankrijk' te voelen. Arnes' ego is te groot om die ruimte met jou te delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kom op Duke. Elke nederlander, en zeker elke chauffeur, mag wel eens een beetje de waarheid verdraaien toch? Een klein leugentje om jezelf in een iets beter daglicht te plaatsen.

Jij probeert toch niet om ons aller Arne But ,de transportmogul, belachelijk te maken door een eenmalige opmerking over een camping waar hij ooit eens langsgereden is en waar hij toen zijn ongebreidelde fantasie op heeft losgelaten, in het ongelijke te trekken?

Kom zeg Duke. Ik heb collega's gehad die beweerden een hotelketen te bezitten, en de nodige 'feedlots', in Amerika. Dat maakt ze toch nog niet tot fantasten die er lustig op los liegen?

Dat Arne hier de ene na de andere leugen vertelt hoef je hem niet na te dragen hoor. Echt niet. Hij is gewoon een ondernemer met het hart op de juiste plaats die het ongeluk aan lijkt te trekken. Helemaal niets raars. Zoek jij nou maar lekker je eigen plekje om jezelf 'God in frankrijk' te voelen. Arnes' ego is te groot om die ruimte met jou te delen.

bewonderswaardig ,op de kermis keken ze in een glazen bol .

jij steek je kop in de buidel van een kangeroe en hoppa .

de antwoorden rollen er hier weer uit . :D

gr piet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

...

Ik heb collega's gehad die beweerden een hotelketen te bezitten, en de nodige 'feedlots', in Amerika. Dat maakt ze toch nog niet tot fantasten die er lustig op los liegen?

....

LOL

Straks gaat iemand nog beweren een boot te hebben en vaker op zee te zitten dan dat ie werkt.... :hamer:

LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry Arne, sorry Rob.

Ik liet mezelf gaan. Ik ben bezig met een vakantie te boeken naar Frankrijk en ik ga altijd naar de hoek waar Arne zit met zijn camping en ik dacht 'het lijkt me leuk om een forumlid te sponsoren, gaat iig geen stinkfransoos met mijn geld aan de haal'. Ja, en dan begin ik te zeuren hé. Terwijl ik donders goed weet dat Arne meer aan zijn hoofd heeft dan een sullige vraagje over een camping. Zo'n verkoop gaat je niet in de kouwe kleren zitten en hij heeft zijn dochter en zijn vriendin ook nog. Moet je ook tevreden houden natuurlijk.

Beetje flauw van me maar ik dacht ik lul die Arne eens klem, dat is hier nog niemand gelukt!

Ik ga gewoon weer terug naar de camping waar ik afgelopen jaar stond, tis niet anders!

bewerkt door the duke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Straks gaat iemand nog beweren een boot te hebben en vaker op zee te zitten dan dat ie werkt.... :hamer:

Hoe bedoelt u?.......  :D

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast fleur

BOOT Pierre, geen lucifer doosje met roeispanen........... :zegtniets:

Moet wel zeggen dat ik Arne bewonder om z'n rust, had denk ik allang de kompjoeter van het balkon gelazerd !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

BOOT Pierre, geen lucifer doosje met roeispanen........... :zegtniets:

Moet wel zeggen dat ik Arne bewonder om z'n rust, had denk ik allang de kompjoeter van het balkon gelazerd !

Waarom? Arne lokt toch zelf de reacties uit met sommige( de meeste) van zijn uitspraken.

Kijk,de meesten hier zijn toch jongens van de gestampte pot,en kunnen zelf ook wel wat nadenken( Nou ja,dat vermoed ik :D )

Als Arne dan komt met zijn fantastische verhalen waar men dikwijls doorheen kijkt of twijfels bij heeft,moet je de schuld niet bij degene leggen die reageert ,maar Arne lokt zelf dit commentaar uit.

IK zou voor geen goud bij Arne willen werken,maar als je een avondje met m in de kroeg zou zitten kun je verschrikkelijk lachen, denk ik zo. :ja:  LOL  LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom? Arne lokt toch zelf de reacties uit met sommige( de meeste) van zijn uitspraken.

Kijk,de meesten hier zijn toch jongens van de gestampte pot,en kunnen zelf ook wel wat nadenken( Nou ja,dat vermoed ik :D )

Als Arne dan komt met zijn fantastische verhalen waar men dikwijls doorheen kijkt of twijfels bij heeft,moet je de schuld niet bij degene leggen die reageert ,maar Arne lokt zelf dit commentaar uit.

IK zou voor geen goud bij Arne willen werken,maar als je een avondje met m in de kroeg zou zitten kun je verschrikkelijk lachen, denk ik zo. :ja:  LOL  LOL

kijk ...of het waar is of niet....laat ik in het midden...

ben zelf nooit een werkgever geweest....

ik kan dan ook niet oordelen, of arne wel of niet bezig zou zijn..

wat ik wel vind is dat arne ondanks alles inderdaad ,,,normaal kan antwoorden..

jij vind dan dat die fantastische verhalen vertelt ...waar je zo doorheen prikt...

maar ik vind ...: als men hier iets neer durft te zetten, men daar soms  zodanig  wordt afgekamt,

waar een hond nog geen brood van lust,  iemand die serieus iets neer zet wordt hier soms zo de grond in geboort...

en iedereen heeft daar ook verstand van....terwijl hij die man of vrouw niet eens kent ...laat staan de methode die hij of zij gebruikt..

dus als iemand dan zo'n mening neerzet....vind hem dan net zo ongeloofwaardig, 

zoals hij dan dat van de poster vind.

kijk het forum er  maar op na,

men zoekt een lift naar huis.....

wat een reacties daar uit voortvloeien,  en dan willen ze , dat ze serieus genomen worden... ( moppelt iets van een pot en de ketel  :rolleyes: )

nou ik kan je wel vertellen.....dat ik nu al kan lachen...en dat zonder een pilsje erbij LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

nou ik kan je wel vertellen.....dat ik nu al kan lachen...en dat zonder een pilsje erbij LOL

Gelukkig wel, weet je hoe laat het is.

Ik vind het zelfs nog te vroeg voor een :wijn:  en dat zegt heel wat.

Alhoewel, hoe laat is het :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

kijk ...of het waar is of niet....laat ik in het midden...

ben zelf nooit een werkgever geweest....

ik kan dan ook niet oordelen, of arne wel of niet bezig zou zijn..

wat ik wel vind is dat arne ondanks alles inderdaad ,,,normaal kan antwoorden..

jij vind dan dat die fantastische verhalen vertelt ...waar je zo doorheen prikt...

maar ik vind ...: als men hier iets neer durft te zetten, men daar soms  zodanig  wordt afgekamt,

waar een hond nog geen brood van lust,  iemand die serieus iets neer zet wordt hier soms zo de grond in geboort...

en iedereen heeft daar ook verstand van....terwijl hij die man of vrouw niet eens kent ...laat staan de methode die hij of zij gebruikt..

dus als iemand dan zo'n mening neerzet....vind hem dan net zo ongeloofwaardig, 

zoals hij dan dat van de poster vind.

kijk het forum er  maar op na,

men zoekt een lift naar huis.....

wat een reacties daar uit voortvloeien,  en dan willen ze , dat ze serieus genomen worden... ( moppelt iets van een pot en de ketel  :rolleyes: )

Moment hé Tiny,

Het feit dat ik( en nog wat mensen) Arne zijn verhalen doorzichtig vind en er soms tegenin ga wil niet zeggen dat ik m afbrand, toch?

Jij wilt hier toch niet zeggen dat gewone kritiek op iemand "afbranden "is.

Voorbeeld is de discussie ( die Arne zelf gestart is) over de Cyprus constructie;Arne vraagt onze mening en die krijgt hij.

Maar als de mening van sommigen( waaronder van mij,zelf,de bonden en het ministerie van sociale zaken) niet strookt met de mening van Arne ,en nog wat anderen ,kun je toch niet stellen dat ie afgebrand word.

Overigens was ik wat onduidelijk over dat verhaal in de kroeg: ik bedoel dus lachen met Arne,niet om hem.

Das een wezenlijk verschil,

Excuses voor de onduidelijkheid.

Met een man als Arne wil ik graag wandelen,maar niet handelen. :D 

Dat ie altijd normaal antwoord geeft heb je gelijk,dat is ook mijn streven om zo veel mogelijk correct te blijven. :angel:  :D

bewerkt door europeaan

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^

okay ....fair genoeg...

mischien was ik ook niet duidelijk... maar dit was over het algemeen bedoelt 

maar ook ik geef dan mijn mening.  al was deze niet voor jou persoonlijk bedoelt,,

maar het triggerde wel mijn reactie  ;)

omdat zeker in deze tijd, ieder voor zich lijkt te gaan,,

en dat brengt ook respectloze uitingen mee,    

en dat vind ik dan niet okay......

vandaar mijn uitspatting :D

en nogmaals niet tegen jou persoonlijk gericht  :nee:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

IK zie t al helemaal voor me : Erik den Duke komt met de caravan naar Arne z,n camping,ik kom ook met t caravanneke,Shompie staat er al,want die moet 45 uur rust maken en heeft bij Arne een wigwam gehuurd,want hij mag niet in de cabine van de gendarmes

Misschien dat er nog een paar komen en maken we t gezellig :wijn: (x veel) +  biertje  biertje (ook x veel) :D  :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^

Nu moet Arne nog wel even verklappen waar die camping is.

Misschien is het wel in de regio Le Landes. Hier zitten veel campings voor nudisten en schaamt hij zich daar een beetje voor.

Het kan toch.... :angel:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^

Nu moet Arne nog wel even verklappen waar die camping is.

Misschien is het wel in de regio Le Landes. Hier zitten veel campings voor nudisten en schaamt hij zich daar een beetje voor.

Het kan toch.... :angel:

In deze tijd van het jaar geen aanrader

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is al aantal jaren verrot,maar zolang er jongens zijn die zoals ik met eigen vermogen werken maar blijven gaat het wel goed.

Anders wordt je gestuurd door de banken en die willen ook alleen maar dat je goedkoper gaat werken,jullie denken dat TLN de boosdoener is maar dat is er maar 1 van de vele.

Het is jammer maar heb er geen spijt van.

Ja tuurlijk,ben wel zo dat alle partijen eens moeten samen werken want anders bereik je niks.

En dat de vakbonden ook wat voor de chauffeurs doen die bij deze constructies werken.

Heb al een lange tijd contact met Edwin Atema vd FNV hoor maar dat was op de achtergrond.

Mijn eigen jongens die verdiende gewoon NL cao bij mij dus kon ook niks gemaakt worden.

Alleen alles wat later erbij kwam was via AFMB en dat vonden ze wat minder

Wacht wat?? Wat is dit voor vage bedoening? Je lult de hele tijd over die uitbuiterige Cyprusconstructie en nu ineens betaal je volgens de NL CAO?

Serieus, mijn bek ligt open tot op mijn schoenen van verbazing. Ik weet een ding wel: als dom lullen pudding is ben jij Dr. Oetker.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites