[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

CF Vaantje foto's


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid
:D Pffffffffffff vinger dat was creatief denken, behoorlijk vol toch handig gevonden die etage neee effe zonder dollen hij hangt prachtig.

Wat betreft geen auto tja afgelopen donderdag de sleutels ingeleverd vaste route is niet mijn ding.

Mvg. Peter

dank je

had ooit eens 2 van die tafeltjes dus dacht ik als ik nou eens van die ene een smalle maak dan kunnen mijn schrijfmap en papieren op de onderste en alle losse andere benodigheden op de bovenste dus vandaar.

en inderdaad het wordt erg vol zo en ben er nog niet echt uit of ik het zo laat maar hij hangt er lekker bij :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
:D Dat bordje, moet dat niet aan de instap naar je deur hangen? :p

Geweldig! hahaha

dank je het is een overblijfsel uit de tijd dat ik bij de steenkorrel in amsterdam reed, komt uit een sloop flat in amsterdam osdorp en dit was de enige die er hing

eigenlijk is dat wel de juiste plaats maar denk dat de baas er niet echt blij mee is als ik hem in de opstap schroef:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami

bij gebrek aan vaste wagen kan ik geen foto tonen maar ik ben standaard te herkennen met een huur axor, of een actros met mistlampen aan van van hoey en het vaantje dat zweeft overal anders ivm de aankleding van de vaste chauffeur;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou het is een mooi vaantje geworden hoor.

Ik zal ook zeker een knippertje geven als ik iemand van jullie tegen kom.Zelf hou ik het bij mijn papieren logo omdat ik geen vaste wagen heb en het mijn collega's niet wil aandoen om hun ruiten vuil te maken.

Maar nogmaals, ik vind hem heel mooi :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
vond het al lang duren voordat ik een foto van jouw vaantje zag als bedenker van het cf logo

Mijn camera heeft de geest gegeven net voor de vaantjes binnenkwamen, en mijn GSM heeft geen goede camera dus was het wachten op een ontmoeting. Met een beetje jat en knipwerk kon ik er toch een bijzetten.:o

Dank je wel Bert.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden