[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

CF Vaantje foto's


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Hij wil niet aan de spiegel van mijn personenwagen, maar toch wil ik ff melden dat ik er sinds vandaag (dankzij de oppersmurf) dus eindelijk ook éé*n heb.....

Ik zal hem een ere plaats geven in een van de auto's.......:tu:

Op de vraag van edwin of ik er meer zou kopen er dan ook meer korting op de aanschaf van de vaantjes kon krijgen kwamen enken een paar "brommende en grommende" geluiden en vreemde utdrukkingen op het gezicht van freddy...

(of zou dat plat Gronings geweest zijn?):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat zou dan het eerste bedrijf worden waar CF vaantjes verplicht in de cabine dienen te hangen :D

Hallo HalloWWWW, ik kan toch niet alle medewerkers opschepen met dit forum of mijn "hobby"? Dat zou wat worden zeg......

Nee nee... iedereen heeft zijn eigen wil. En omdat die forumleiding het vanmiddag al niet met elkaar eens kom worden en er zelfs al door de ene admin tegen de andere admin gedreigd werd met: dan zet ik jou onder moderatie, of haal al je verantwoordelijkheden en instellings mogelijkheden bij je weg, laten we het er dan maar verder niet over hebben.....:o

Als ze nu gewoon mijn bod hadden aanvaard: €250 voor 15 vaantjes dan was er niets aan de hand geweest, maar ze waren te druk aan het "kibbelen". Tja wie ben ik dan om het te forceren....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hallo HalloWWWW, ik kan toch niet alle medewerkers opschepen met dit forum of mijn "hobby"? Dat zou wat worden zeg......

Nee nee... iedereen heeft zijn eigen wil. En omdat die forumleiding het vanmiddag al niet met elkaar eens kom worden en er zelfs al door de ene admin tegen de andere admin gedreigd werd met: dan zet ik jou onder moderatie, of haal al je verantwoordelijkheden en instellings mogelijkheden bij je weg, laten we het er dan maar verder niet over hebben.....:o

Als ze nu gewoon mijn bod hadden aanvaard: €250 voor 15 vaantjes dan was er niets aan de hand geweest, maar ze waren te druk aan het "kibbelen". Tja wie ben ik dan om het te forceren....:D

Je bent baas of je bent het niet :D Geintje.

Maaruh, dat ze niet op je aanbod zijn ingegaan verbaast me. Aan de andere kant, dat ze aan het kibbelen waren, verbaast me voor geen meter, kweet niet wat het is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Marcel
Sorry, nog niet helemaal recht, maar dat komt deze week helemaal goed :D

En maar wat zeggen dat mijn vaantje zo scheef hing ...... ;)

Deze is nog schever hoor ......:)

Een 2de admin met een scheef vaantje , dus nu kunnen jullie de admin's er teminste uithalen wij hebben de vaantjes scheef hangen ......

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • Forumlid

Ik kreeg mijn vaantje de 30ste :banaan::banaan::banaan::banaan::banaan::banaan:

Hij ligt nu op de hoedenplank in "mijn auto". zodra ik een baan heb en een "echte;)" (vaste) wagen, gaat hij met me mee. Alleen nog ff een paar zuignapjes kopen.

(foto komt eraan, als ik het ijs van het achterraam heb gekrabt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden