Spring naar bijdragen
Teddybeer

Antwerpen krijgt echte ring

Recommended Posts

De tunnel is nu nog een toltunnel.

Als dat niet veranderd word het een knelpunt, plus kunnen die tunnels met het beperkt aantal rijbanen die drukte wel aan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze zijn der allemaal veel te laat aan begonnen. Maar als ik naar de link kijk van zoetwatermatroos, lijkt het er niet veel beter op te worden. Aan de grootste knelpunten word weinig gedaan geloof ik. 

Kijk nou naar de liefkenshiektunnel die weg naar de havens 1700 1742 etc een gigantische terminal gebouwd, maar een infrastructuur van lik me vestje! Denk dat Antwerpen altijd een knelpunt zal blijven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ben ik natuurlijk maar een simpele chauffeur maar waarom moet bij die Belgen al het verkeer via Antwerpen en Brussel? Zomaar een gek idee wat ik hier plaats en na 3 jaar tol incasseren moet zoiets wel mogelijk zijn toch261f38fc0fd7ced1d136cb64d2498b8b.jpg

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach dat gaat never nooit niet veranderen blijft een tering zooi daar  in Antwerpen dat maak ik niet meer mee dat je in een x door kan rijden om 7 uur  :nee: ja op een zondag misschien :ja: dus keep on dreaming :bey:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nou ben ik natuurlijk maar een simpele chauffeur maar waarom moet bij die Belgen al het verkeer via Antwerpen en Brussel? Zomaar een gek idee wat ik hier plaats en na 3 jaar tol incasseren moet zoiets wel mogelijk zijn toch261f38fc0fd7ced1d136cb64d2498b8b.jpg

okdoei

Direct door trekken tot voorbij Parijs.
  • Like 5
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei volvofh12:

Een grote snelweg aanleggen vanaf Breda tot aan Limours, met hetzelfde principe als zo'n rondweg van Eindhoven, De A2 en de N2.
Voor de hoofdrijbaan vanaf Breda tot voorbij Parijs €100,- of voor mijn part €200,- tol vragen en dan ook niet meer eraf kunnen en in één streep filevrij door al die ellende heen. Een utopie....:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tsja en dan zeggen ze wat over Italië.

Dat wat Pierre voorsteld is er al jaaaaren bij Bologna.

En de ring van Roma kent ook maar 3 afslagen, nord, centro en sud. Over iets van 80km maar 3 afslagen…..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het was maar een simpel ideetje natuurlijk, vooral transit verkeer wat via de Ardennen en Valenciennes naar Frankrijk moet kan op deze manier Brussel en Antwerpen vermijden wat daar voor een hoop minder auto's op de ring zorgt.. Voor verkeer dat via Lille moet raad ik een tunnel aan vanaf Breda tot Rekkem. Waarom een tunnel? Dan hoef je niet naar de zooi buiten te kijken

okdoei

• Like 3
  • Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Pierre:

Een grote snelweg aanleggen vanaf Breda tot aan Limours, met hetzelfde principe als zo'n rondweg van Eindhoven, De A2 en de N2.
Voor de hoofdrijbaan vanaf Breda tot voorbij Parijs €100,- of voor mijn part €200,- tol vragen en dan ook niet meer eraf kunnen en in één streep filevrij door al die ellende heen. Een utopie....:D

Ja die A2/N2 is echt een succes verhaal😂😂😂je staat er nog steeds in de file om niks. Elke dag weer staat er in de bocht bij de hogt file en waarom? Omdat er vanuit hapert/eersel 3,5 paardenkop ingevoegd komt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja daar heb je gelijk in maar het mooiste is dat er nauwelijks iemand invoegt dus dat zou geen enkel probleem moeten opleveren en toch is het standaard elke dag file in die bocht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei schoenenreus:

Ja die A2/N2 is echt een succes verhaal😂😂😂je staat er nog steeds in de file om niks. Elke dag weer staat er in de bocht bij de hogt file en waarom? Omdat er vanuit hapert/eersel 3,5 paardenkop ingevoegd komt. 

9 uur geleden zei schoenenreus:

Ja daar heb je gelijk in maar het mooiste is dat er nauwelijks iemand invoegt dus dat zou geen enkel probleem moeten opleveren en toch is het standaard elke dag file in die bocht.

Ben je gek...haast geen verkeer en toch iedere dag file...
Op al het transit-verkeer wat van België en zuid-Brabant afkomt en via de zuidkant naar regio Eindhoven, richting Duitsland of Limburg gaat na dan. Los nog van het drukke verkeer wat over de hoofdrijbaan van de kant van Batadorp afkomt en t.h.v Acht en het vliegveld al nagenoeg stil staat.
Twee rijen dik vrachtverkeer terug vanaf België en zuid-Brabant via de A67 op weg naar het Oostblok en nog wat overig verkeer wat in moet voegen op een overvolle hoofdrijbaan, maar verders gewoon 'nauwelijks iemand' of 'anderhalve paardenkop' die daar invoegt, eehm herstel; drieënhalve paardenkop.
Tjonge jonge wat een wijsheid weer, daar is weer goed over nagedacht...:rolleyes:

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Pierre:

Ben je gek...haast geen verkeer en toch iedere dag file...
Op al het transit-verkeer wat van België en zuid-Brabant afkomt en via de zuidkant naar regio Eindhoven, richting Duitsland of Limburg gaat na dan. Los nog van het drukke verkeer wat over de hoofdrijbaan van de kant van Batadorp afkomt en t.h.v Acht en het vliegveld al nagenoeg stil staat.
Twee rijen dik vrachtverkeer terug vanaf België en zuid-Brabant via de A67 op weg naar het Oostblok en nog wat overig verkeer wat in moet voegen op een overvolle hoofdrijbaan, maar verders gewoon 'nauwelijks iemand' of 'anderhalve paardenkop' die daar invoegt, eehm herstel; drieënhalve paardenkop.
Tjonge jonge wat een wijsheid weer, daar is weer goed over nagedacht...:rolleyes:

Ten eerste heb ik het al over de andere kant....vanaf venlo richting tilburg om het zo maar te zeggen. En ik sta er elke week minimaal 1x in de file en waarom is volstrekt onduidelijk. Er is nauwelijks invoegend verkeer zoals ik al aangaf met 3,5 paardekop en dat kun je vanuit de file goed zien dus niks uit me duim gezogen. Zodra je de invoegstrook voorbij bent lijkt de A2 haast wel uitgestorven dus aan de drukte ligt het echt niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 31-3-2019 om 15:19 zei 105.510:

en dat komt weer omdat niemand elkaar maar een cm ruimte gunt bij het invoegen

Nee kreeg weinig ruimte om in te voegen gisteren stukkie voor Heilbronn vanaf Nurnberg.

Moet er wel bij zeggen dak 6 km vrachtwagens op de rechtersrook voorbij ben gereden en er sommige luid toeterde terwijl ik ze nie kende LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei road train:

Nieuwe vrienden gemaakt :p

We hadden een slechte keus gemaakt.

We konden ( we waren dubbelbemand ) vanaf Nurnberg via de 3  over Frankfurt of de 6 richting Heilbron en dan de 61.

Was al jaren niet meer via Heilbronn gereden en wist niet hoe het er daar uitzag met baustelle,s>>>>> is dus niet voor herhaling vatbaar.

Maaja 12 uur en 30 min vanaf een half uurtje onder Linz naar Brabant is ook niets van te zeggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Kiepenboer:

Nee kreeg weinig ruimte om in te voegen gisteren stukkie voor Heilbronn vanaf Nurnberg.

Moet er wel bij zeggen dak 6 km vrachtwagens op de rechtersrook voorbij ben gereden en er sommige luid toeterde terwijl ik ze nie kende LOL

Mooi is dat he, zeker als ze bijna happen uit der stuur nemen en middelvingers de lucht in gooien 😂😂😂😂 ik verdom het om in een lkw stau te staan, ga der ook altijd voorbij!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 31-3-2019 om 00:03 zei Murphy:

Tsja en dan zeggen ze wat over Italië.

Dat wat Pierre voorsteld is er al jaaaaren bij Bologna.

En de ring van Roma kent ook maar 3 afslagen, nord, centro en sud. Over iets van 80km maar 3 afslagen…..

DE ring van Rome kent nog altijd 33 afslagen,te beginnen bij de S.S.aurelia.

wat ze welhebbengedaan is de E 45 verleggen door de velden van af Fiano Romano tot Colle dei fuori.

https://www.google.nl/maps/dir/42.1674209,12.6139666/41.8079075,12.8114732/@41.8044083,12.802902,14.44z/data=!4m2!4m1!3e0

Zodat het doorgaande verkeer ver om Rome heen gaat,maar dat is geen "rondweg"

Iets wat men vanaf Caserta naar Salerno ook gedaan heeft om Napoli te omzeilen.

https://www.google.nl/maps/dir/41.0400176,14.3216548/40.6957408,14.7844603/@40.6833907,14.7667591,13.82z/data=!4m2!4m1!3e0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites