[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Voor Lientje en haar parkeer probleem


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Het is wat om rijden, maar daar heb je ook wat voor. Dit is in Florida, waar iedere 60 km zo een parker terrain langs de snelweg ligt, en met bewaking s'nachts. Ook de toiletten zijn spik en span schoon, en je betaald er niks.

De fotoos willen niet laden, prober dat morgen nog een keer. Had ook een filmpje van een parking in Kentucky. Als je bij settings wat hoger pixel aanzet is het een scherp beeld.

31oGH1BJyXfNQ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb nog nooit een problem gehad met het vinden van een parkeerplaats canadadry. Sta wel vaak ergens alleen beetje van de weg af of bij de klant in het dock, hou wel van m'n rust.

Paar fotoos voor Lientje zoals beloofd. Je moet dat ook niet vragen, maar gewoon doen. Werkgevers houden wel van personeel dat initiatief toont....

a83c.jpg

De eerste was als je de parking opdraait, dit is aan het begin....

63ve.jpg

De toiletten die zonder uitzondering altijd perfect schoon zijn. Eigenlijk zijn er twee sets, de eene word schoon gemaakt, de andere is dan open.. Ook zijn daar altijd een hoop automaten en je kunt er tourist info krijgen.

v1st.jpg

En aan t eind, ook buiten is het kraak helder. In sommige staten kun je trouwens zeer hooge boetes krijgen voor "loitering" Rotzooi op straat gooien.

hosf.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik vragen welk tijdstip jij deze foto`s hebt genomen ?

Gezien de stand van de zon lijkt het me rond een uur of 2, maar is het ook zo rustig als het ook rond etenstijd is ?

Ik zie aan de ruimte dat er dus veel meer ruimte is dan hier in Nederland en omstreken, maar lijkt me leuk om eens foto`s te zien als het rond etenstijd is.

3.48 sec...:confused::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat filmpje was om een uur of 10 s'ochtens, maar op de heenweg had ik aan de andere kant geslapen, en er waren nog een stuk of 20 plaatsen open. Stopte om middernacht en vertrok om 4 uur.. Het is 2 uur van de zaak, maar Jennifer was thuis, en vertrok dus veel te laat.

De fotoos om een uur of 9 dacht ik. Maar ook daar zag ik veel leege plaatsen de vorige nacht.

Het is wel zo dat op bepaalde dagen het heel druk is, zoals zondag middag/avond bv. wanneer er veel richting Florida gaan, dan maandag avond is er niks te doen.

Hetzelfde als je naar t westenrijd, in het weekend veel vracht verkeer, op maandag zijn de wegen vrijwel leeg. Aan de oost en west kust is t altijd druk, maar er tussenin, daar is het redelijk rustig, behalve bij de groote steden zoals Chicago, Detroit enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden