Spring naar bijdragen
Gast routier

Waar gaat de reis heen...???

Recommended Posts

Door de problemen met sneeuwval bij Longwy waar ik een uur in de file heb gestaan.
Sta ik nu in Verdun bij de klant voor de deur omdat ik te laat was....
Dus nu morgen om 8.45 uur maar weer eens melden en hopen dat ik dan meteen mag laden... Anders tot tien uur wachten...
O ja... Laden voor Bergen op zoom .

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sta nu in Antwerpen om te laden. Was de eerste auto, maar omdat de controleur van Intertek een uur te laat hier was, ben ik nu ineens de derde.
Daarna kijken of ik kan afzetten Moerdijk of dat alles nog dicht is aan terminals

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Leeuw:

En toen stonden we stil. A2 bij Dortmund-Nordost. Verderop schijnen twee vrachtwagen omgevallen te zijn. En de navigatie vraagt of ik deze afgesloten weg wil vermijden. Beetje mosterd na de maaltijd nu :cool:

20180118_122716ocj0w.jpg

Ach. Ik sta ook wortels te schieten hier in duisburg, alle terminals zijn dicht :zegtniets:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei roadtrain:

Sta te pauzeren in den helder. Cabine gaat lekker heen en weer. 

Als de pauze voorbij is dan met de boot naar Texel. 

Uiteindelijk ging de boot van 10:30 om 11:30. Op Texel zelf was het vrij rustig weer en de zon liet zich zelfs zien

E4DCF2AE-AF8D-450F-8A02-59C3B1A021F6.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Laden Antwerpen voor Isernhagen. Hannover laden en donderdags lossen Eindhoven

groeten Wesley

Op zaak andere trailer gepakt ivm apk van vaste trailer. Geladen voor Lotte-Buren en Ahaus en terugladen Barnstorf...maar toen kwam er opdracht in om bij Venlo wat te laden en dat af te zetten bij hun nieuwbouw aan de logistiekweg...daar waren ze op het dak bezig...de planner aldaar vertelde met "trots" dat hij zijn eigenste wagens stilzette ivm storm... heb toen tegen hem gezegd of hij dan niet zijn logistieke brein kon laten draaien en even navragen of er op de nieuwbouw nog gewerkt werd...2 uur verder zet de zending er maar in chauffeur en lossen in Veenendaal nemen de monteurs het volgende week wel mee naar Venlo...

Dus net Veenendaal gelost en beginnen we morgen in Barnstorf met laden en lossen we naderhand Lotte-Buren en Ahaus en dan is t tijd voor lang weekend

groeten Wesley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Morgen eerst even een glaszuiger op de auto zetten dan Heerhugowaard en bok met een ruit laden en deze even verderop in een kozijn kletsen.

Troep weer teugbrengen.

Dan weer retour Opmeer een bok kozijnen laden en een los kozijn van 3.80 hoog :eek: .planner zei ,kijk maar even hoe :confused: (En het is uiteraard geen rechthoekig kozijn)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei trieftol:

Morgen eerst even een glaszuiger op de auto zetten dan Heerhugowaard en bok met een ruit laden en deze even verderop in een kozijn kletsen.

Troep weer teugbrengen.

Dan weer retour Opmeer een bok kozijnen laden en een los kozijn van 3.80 hoog :eek: .planner zei ,kijk maar even hoe :confused: (En het is uiteraard geen rechthoekig kozijn)

Gewoon plat leggen :p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden