Spring naar bijdragen
Gast routier

Waar gaat de reis heen...???

Recommended Posts

Op 10-4-2018 om 23:56 zei Durashift:

(..) laden in Arnhem, lossen Almere, laden Ede voor Hoofddorp..

Dit morgen nog eens proberen.

Zondagavond weer 'naar die vriendelijke mensen in Zeeland' ;)

Maandagmiddag weer Hoofddorp (2x).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na een weekje voor ongeveer alle afdelingen bij ons te hebben gereden maandag op pad laden in duutsland en 5 adressen voor zuud duutsland ......alvast beetje werken een het nieuwe werk voor de combi over week of 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei lientje:

Hard werken jij.

Heb jij nog wel tijd voor je andere hobby? 

Ja hoor, tussen de bedrijven door zeg maar. :D
Ik ben -en blijf nog wel gewoon trainen in Rotterdam daar waar de dienst het toelaat zeg maar, alleen heb ik begin dit jaar wel afscheid genomen van de wedstrijden.

Voor zo'n wedstrijdje van een paar uur ben je letterlijk een hele zaterdag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat onderweg, en dat is bijna niet te combineren met het werk wat ik nu doe. Veel van huis, beetje hobbyen tussendoor en daarnaast nog een gezin ook...
11 Mei roei ik voor de 4e x nog één keer de HT-Race (Harlingen-Terschelling), en dat is dan voorlopig 'definitief' de laatste.
'Definitief' zet ik dan maar effe tussen haakjes: ik ken mezelf...:D:rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Marotrans:

Maandag solo naar Den Bosch, daar 'n kettingbaantrailer aanpikken voor twee rondjes Den Bosch- Heerlen- Wijlre- Den Bosch.

Volgens de geleerden moet dat precies kunnen in 15 uur, ik heb zo m'n twijfels :p

Van den Bosch uit wel , maar jij moet eerst nog naar den Bosch komen , ik twijfel met je mee.

Wij hebben dat vroeger veel gedaan emballage naar Wijlre , en bier terug , dan mag er niks tegen zitten .!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei opa bert:

Van den Bosch uit wel , maar jij moet eerst nog naar den Bosch komen , ik twijfel met je mee.

Wij hebben dat vroeger veel gedaan emballage naar Wijlre , en bier terug , dan mag er niks tegen zitten .!

Jij snapt 'm ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei ouwe:

1.30 laaije Hoogeloon voor Gasselternijveenschemond.  tis wel een hele mond vol om te vertellen iedere keer als je gevraagd word, waar je vandaan komt:D

Kan altijd erger (1 letter maar toch):

Gasselterboerveenschemond

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden