Spring naar bijdragen
Gast routier

Waar gaat de reis heen...???

Recommended Posts

Half 3 had ik weekend Morgen met de PV karten en eten in Gorinchem.. Maandag 9u plat melden op de Moerdijk

okdoei

Plat melden Moerdijk werd koppelen op de zaak ivm ziekte.. Zullen vast meer collega's zijn met rugklachten na t karten, of waren t nou botsauto's Om 10u laden Gent, aangezien ik de snelste was met karten zou dat moeten lukken volgens de planning.. Net weg van de zaak

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Morgenochtend Saultain lossen

okdoei

Na lossen afgezet Bruay, zou daar ook weer een volle opzetten voor de Moerdijk.. Tank niet aanwezig, even wachten en nog even wachten.. Moet zo een opdracht binnen krijgen om hier alsnog weer op te zetten maar dan voor Regensburg

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Lege tank afzetten worms ,in mutterstadt een andere lege tank opzetten en morgen 0700 laden leverkussen
Tsja leverkussen altijd gezellig,2 auto 's voor mij nu systeemstoring voor de papieren,zo komt de dag wel vol
Nog maar ff een doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tsja leverkussen altijd gezellig,2 auto 's voor mij nu systeemstoring voor de papieren,zo komt de dag wel vol
Nog maar ff een doen.
Daar hebben ze niet zoveel nodig om het lang te laten duren
Na lossen afgezet Bruay, zou daar ook weer een volle opzetten voor de Moerdijk.. Tank niet aanwezig, even wachten en nog even wachten.. Moet zo een opdracht binnen krijgen om hier alsnog weer op te zetten maar dan voor Regensburg

okdoei

Morgen spoelen in Libercourt en daarna afzetten Bruay

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden