Spring naar bijdragen
Gast routier

Waar gaat de reis heen...???

Recommended Posts

Na bijna 2u aansluiten eindelijk plat CCT Moerdijk, alleen door t handige systeem van afzetplekken kan ik nog niet anders als aansluiten richting uitgang.. Straks bij GCA Moerdijk opzetten voor Saultain morgenochtend, die hebben dadelijk pauze om half 6 dus dat word eerst even eten bij kanters denk ik 4f594c5f9d540932979e86803f519d3e.jpg

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-2-2019 om 19:11 zei zoetwatermatroos:

Morgen maar weer eens beginnen. 3x laden in de Botlek voor Nunspeet, Velsen-Noord en omg St Quentin daarna Gent laden voor omg Iserlohn dan is het alweer dinsdag middag denk ik.

Vandaag niet in Gent geweest dus morgen ook niet naar omg Iserlohn , nu morgen in de buurt van Houdeng laden voor woensdag Hamburg lossen 😴

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Na bijna 2u aansluiten eindelijk plat CCT Moerdijk, alleen door t handige systeem van afzetplekken kan ik nog niet anders als aansluiten richting uitgang.. Straks bij GCA Moerdijk opzetten voor Saultain morgenochtend, die hebben dadelijk pauze om half 6 dus dat word eerst even eten bij kanters denk ik 4f594c5f9d540932979e86803f519d3e.jpg

okdoei

Tank niet op temperatuur morgenochtend weer proberen

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tank niet op temperatuur morgenochtend weer proberen

okdoei

Vanmorgen nog van 6 tot kwart over 8 staan wachten voordat ik weg mocht.. Gelost in Saultain daarna gewisseld Bruay, gespoeld Libercourt en nu weer onderweg naar Bruay om te wisselen maar dan voor Rotterdam

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden