Spring naar bijdragen
Gast routier

Waar gaat de reis heen...???

Recommended Posts

Naar huis was correct! Maandag in ieder geval afzetten Moerdijk, eventueel ook opzetten maar daar was ie nog mee bezig

okdoei

Moerdijk afgezet Antwerpen weer opgezet voor Moerdijk en daar weer gewisseld.. Nu onderweg naar Onnaing om te lossen

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

laden voor 20+ adressen

Morgen Zelzate Mariakerke Lovendegem Oostburg Damme Middelkerke Lo-Reninge Poperinge Ledegen Pecq en Nazareth

Woensdag wat prutsen in Ronse Bever Geraardsbergen Herne Lede Hamme Vilvoorde Brussel Alsemberg en Woluwe-Saint-Lambert

Donderdag bezoeken we Wezembeek-Oppem Lincent Andenne en leeg Esneux

Volgende week waarschijnlijk weer rit ivm feestdag(en) en het daarbij horende rijverbod van onze buurtjes

groeten Wesley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei wesley 85:

Volgende week waarschijnlijk weer rit emoji1045.png ivm feestdag(en) en het daarbij horende rijverbod van onze emoji629.png buurtjes

groeten Wesley

2 Feestdagen zelfs.....woensdag in het hele land volgens mij en donderdag alleen in t “zuiden”.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei schoenenreus:

2 Feestdagen zelfs.....woensdag in het hele land volgens mij en donderdag alleen in t “zuiden”.

Woensdag 31-10-2018

31. Oktober 2018 Reformationstag Nur in den Bundesländern Brandenburg, Mecklenburg-Vorpommern, Sachsen, Sachsen-Anhalt und Thüringen.
Eine Ausnahmegenehmigung bei Fahrten von und nach Berlin der Jahre 2016 sowie 2018 bis 2020 finden Sie hier.
01. November 2018 Allerheiligen

nur in den Bundesländern Baden-Württemberg, Bayern, Nordrhein-Westfalen, Rheinland-Pfalz und Saarland

Hier finden Sie die Ausnahmeregelung bei "Transitfahrten" durch NRW im Ländergrenzbereich:

Hessen / Nordrhein-WestfalenNiedersachsen / Nordrhein-Westfalen

Bron:https://www.bag.bund.de/DE/Navigation/Rechtsvorschriften/Strassenverkehrsrecht/Lkw-Fahrverbote/feiertagsfahrverbote2018.html?nn=13032

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Antwoord inmiddels al hieronder gegeven zie ik. Land voor 2 dagen in 2 delen gesplitst.

groeten Wesley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-10-2018 om 14:37 zei albertvv:

Morgen 4 adressen België, beginnen Kruishoutem (daar eerst ook ff een collega afzetten) en eindigen Izegem. Met een beetje geluk ook nog laden en rap die bananenrepubliek weer uit.

Dat laden werd afgelopen nacht, vanmorgen gelost Zutphen en Hasselt (NL) naar de zaak ff auto gewassen en afgetankt en van mijn planner te horen gekregen dat ik het allemaal wel heel rap had gedaan :D

En om de gang er in te houden mag ik dus morgenvroeg om 3 uur vertrekken om te lossen Greding en donderdag tijdzending om 8 uur in München :banaan:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Echt op ze Duits

On ; Antwerpen laden voor de Moerdijk

okdoei

Na 2u wachten aan de beurt.. Uhm chauffeur geen standpijp kunnen niet laden, nog een uurtje op de parking staan wachten voor hoe nu verder. Breng m maar terug naar de Botlek. Vanaf daar straks plat weer terug naar Antwerpen om op te zetten voor Wesseling laden morgenochtend

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Na 2u wachten aan de beurt.. Uhm chauffeur geen standpijp kunnen niet laden, nog een uurtje op de parking staan wachten voor hoe nu verder. Breng m maar terug naar de Botlek. Vanaf daar straks plat weer terug naar Antwerpen om op te zetten voor Wesseling laden morgenochtend

okdoei

Je blijft wel bezig zo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei mebo 07:

Uuuh wat is een standpijp?

Ik denk een niet flexibele, staand pijp (buis)?

______

Ik mag laden in Delft, lossen Schiphol.

Daarna is nog onbekend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zondag vertrokken met een rondje regio Strassbourg-Mulhouse, gisteren geladen Saint-Amarin voor NL.

Vanmiddag gelost en de koets weer volgejopt regio Breda, morgen nog maar eens een uurtje of 10 gas geven om donderdag te lossen in Labastide-Saint-Pierre :banaan:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites