Spring naar bijdragen
Gast routier

Waar gaat de reis heen...???

Recommended Posts

Maandag naar Deadwood, South Dakota.

Vrouwlief wilde een weekje vakantie.....(lees; weg uit de warmte).

Groet Ron

• Like 3
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei albertvv:

Je bent er niet eens, nou ja dan maar bij je buren koffie moet daar toch lossen 🤣

Drukdrukdruk 

Krijg het vandaag niet eens weg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Schots en Scheef:

Na 2:45 wachten in Duiven retour Hoogeveen.

hm.. en je was er al ruim op tijd.;). want ik kwam je tegen op de 50 iets voor Waterverg, iets later dan dat ik leeuw tegenkwam.

Was je al voorbij,. CF met trailer toch? Zag een vaantje hangen...

Jullie kunnen wel werkoverleg houden op die weg.. zoveel kwam ik er v an jullie tegen vanuit het noorden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, maar dan zit je wel in de 'goedkope' periode. :angel:
Dat dan weer wel. En ik heb geen last van zwarte zaterdag.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tijdje geleden, maar ik ben ook weer actief hier (ben niet weg geweest van het rijden hoor).

Zondagmiddag richting grens bij Longwy rijden, 11u maken en dan maandag naar Pont de Claix om een lege tank aan te koppelen en weer retour Pernis om af te koppelen bij de Hexion.

Afgelopen week ritje Schwechat(Oostenrijk) gehad, nog ff koppelritje Hoek en toen nóg een koppelritje naar Bergkamen. Mag dus aanstaande week wel wat op de tweewekelijkse rijtijd letten want heb deze week al 49 rijuren, "maar een uurtje of 2 er overheen is geen probleem" aldus de baas

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei marco555:

Morgen maar eens naar de boot.😎Voor 3 weken.

Hoef ik de eerste 3weken  niet meer op jou te letten :D zal wel weer wel moeten wachten voor je bij een of andere brug die open staat waar je niet onder door kan Marco :bey: fijne vakantie enjoy 

bewerkt door road train

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei trieftol:

Drukdrukdruk 

Krijg het vandaag niet eens weg

Kleine tip; als je die deuren nou eens niet diagonaal op je auto laad maar gewoon plat op elkaar legt. Dan ben je iets breder maar kun je veel meer in 1x meenemen....hadden we ook een bak koffie kunen doen en jij op tijd aan biertje    :rolleyes:

• Like 1
  • Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hm.. en je was er al ruim op tijd.. want ik kwam je tegen op de 50 iets voor Waterverg, iets later dan dat ik leeuw tegenkwam.

Was je al voorbij,. CF met trailer toch? Zag een vaantje hangen...

Jullie kunnen wel werkoverleg houden op die weg.. zoveel kwam ik er v an jullie tegen vanuit het noorden.

07:11 aanwezig

Ja een rooie 3 asser....

Maarre we doen de hele ochtend telefoon terreur........ Heb nu nieuwe radio met bleutooth.... Ideaal....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Afgelopen maandag weg voor 'n rondje Parijs/Orleans en dinsdag vervangend vervoer geladen en s'avonds 1 auto in Waterloo. Donderdag wat gelost in Amboise en vrijdag Bordeaux. Maandag Madrid en aansluitend Aranda de Duero, dinsdag Santander en San Sebastian. Dan schiet 't weekie alweer aardig op.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Morgen laden zwaagdijk-oost 

Lossen kerkdriel 

Weer laden zwaagdijk-oost 

En dan woensdag weer lossen kerkdriel en meteen inhangen 

Totaal 32 koel/vriesdeuren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze week een leuke rondrit, maandag morgen met de huurauto terug naar ennigerloh gereden. Toen een tourtje ennigerloh-Kassel-ennigerloh-krefeld gedaan. Vanmorgen vanuit krefeld vertrokken naar apolda, daar gewisseld voor gerstetten, en eindig rond wurzburg vandaag. Morgen lossen gerstetten en wisselen marktoberdorf voor het liefst nog donderdag lossen hardinxveld maar heb zo’n vermoeden dat dat vrijdagmorgen gaat worden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites