Spring naar bijdragen
Gast routier

Waar gaat de reis heen...???

Recommended Posts

Gast
9 minuten geleden zei wesley 85:

We hebben een fantastisch beroep maar wat proberen hoop mensen zoals particuliere klanten,agenten,politieke druiloren en aangedobberde "doktoren" t af en toe toch behoorlijk voor je te verzieken.

groeten Wesley

Dit herken ik .....na een dagje distri in NL ......maar 1 klant waar alles gewoon normaal ging ......pffffrij nog liever 10x de pereferique in parijs rond

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei josimo:

Dit herken ik .....na een dagje distri in NL ......maar 1 klant waar alles gewoon normaal ging .....

als ik nu bij de klant kom zijn ronduit blij LOL 

soms zelfs een beetje geïrriteerd als ik wat later ben , maar evengoed blij. :D 

kreeg vandaag zelfs koffie erbij met lossen, :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
5 uur geleden zei Leeuw:

Morgen naar de mooiste provincie van Holland :cool:: Lossen in Zaandam en laden in Assendelft

En daarna weer terug naar Overijssel dus😎

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je iets tegen Zuid-holland, Leeuw?  Is er niet ergens een een discriminatie meldingspunt waar ik dit kan melden?  😀

6 uur geleden zei Leeuw:

Morgen naar de mooiste provincie van Holland :cool:: Lossen in Zaandam en laden in Assendelft

bewerkt door zoetwatermatroos
Verkeerde smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou eigenlijk zwaagdijk-oost,  Hardenberg,  Heerhugowaard,  zwaagdijk-oost,  Berkhout,  zwaagdijk-oost doen, maar het werd 

Zwaagdijk-oost,  "paniek telefoontje van de planning" Hardenberg,  Groningen,  woerden ( blije klant) Heerhugowaard,  zwaagdijk-oost,  Weekend

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7:30 Weert laden voor de maasvlakte

okdoei

Onderweg naar Rotterdam kreeg ik een telefoontje of ik even naar de spoorterminal in de waalhaven kon, daar was een tank door een collega afgezet en volgens de terminal zat er een deksel niet dicht.. Ik die kant op en probeer maar is een terminal op te komen waar je in hun ogen niks te zoeken hebt qua op- afzetten! Afijn na een klein uurtje heen en weer bellen kon ik erop, tank was al apart gezet voor me en het enige wat niet dicht zat was een stormkap die over het mangat heen gaat. Kunnen die mensen zelf niet even dicht leggen natuurlijk..

Alles bij elkaar anderhalf uur verder, toen afzetten maasvlakte wat bijna een uur mocht duren en dan ben je 5 minuten te laat voor je tijdslot om op te zetten. Was er 14:35 en hij liep tot 14:30, volgende beschikbare tussen 18:00 en 20:00
Nou maar hopen dat ie m nog naar voren kan halen door afvallers, opzetten voor Twistringen en dan naar huis

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Danny:

Onderweg naar Rotterdam kreeg ik een telefoontje of ik even naar de spoorterminal in de waalhaven kon, daar was een tank door een collega afgezet en volgens de terminal zat er een deksel niet dicht.. Ik die kant op en probeer maar is een terminal op te komen waar je in hun ogen niks te zoeken hebt qua op- afzetten! Afijn na een klein uurtje heen en weer bellen kon ik erop, tank was al apart gezet voor me en het enige wat niet dicht zat was een stormkap die over het mangat heen gaat. Kunnen die mensen zelf niet even dicht leggen natuurlijk..

Alles bij elkaar anderhalf uur verder, toen afzetten maasvlakte wat bijna een uur mocht duren en dan ben je 5 minuten te laat voor je tijdslot om op te zetten. Was er 14:35 en hij liep tot 14:30, volgende beschikbare tussen 18:00 en 20:00emoji2357.png
Nou maar hopen dat ie m nog naar voren kan halen door afvallers, opzetten voor Twistringen en dan naar huis

okdoeiemoji870.png

Ben je lekker mee Danny. 

Schiet weer niet op. 

Anyway;

ik sta nu op te zetten op de Maasvlakte, gasmeten maasvlakte, afkoppelen in Boskoop bij de klant en dan naar huis👌

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben je lekker mee Danny. 
Schiet weer niet op. 

Kon uiteindelijk om kwart over 4 naar binnen samen met die 100 andere Nog nooit een tank gehad die verkeerd om uit de kraan kwam, zoals bij euromax 9 van de 10x, maar dat gebeurde nu wel een keer.. Om laten zetten achterop door de reachstacker en om half 6 de poort uit

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Duur kapje vastzetten [mention=804]danny[/mention]

Onzin joh alsof ze zoiets zelf niet kunnen haha.. Maarja nu met een klapband bij Gorinchem dus ik heb me portie ongeluk wel weer even gehad hoop ik

okdoei

• Like 2
  • Sneu 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Danny:

Kon uiteindelijk om kwart over 4 naar binnen samen met die 100 andereemoji23.png Nog nooit een tank gehad die verkeerd om uit de kraan kwam, zoals bij euromax 9 van de 10x, maar dat gebeurde nu wel een keer.. Om laten zetten achterop door de reachstacker en om half 6 de poort uitemoji28.png

okdoeiemoji870.png

Valt dan nog niet echt tegen;)

zondag rond 17.30 gaat de motor lopen om ff naar de boot te rijden voor 2 daagjes Engeland. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij het spoor kunnen ze niet veel,wel zeiken over van alles(stoomleiding dopjes ,etiketten,etc)
Ook al vaker een discussie over gehad daar ja haha

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei josimo:

Nu bij Augsburg maandag 3 lossen en eentje laden en dan gauw naar bootje tauw

Waar ligt die schuit dan, in Augsburg?? :confused:
Of ga je ook 'cruisen' als je terug bent van je rit... :D

Tijdje terug nog eens een keer een rondje geroeid 's avonds op de Maas in Rotterdam rond "AidaPrima" het kleinere zusje van de "AidaNova".
Gigantisch en indrukwekkend , zulke schepen...

Rotterdam training avond 6.jpg

Rotterdam training avond 4.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

@Pierre die schuit ligt momenteel in de Eemshaven voor afbouwen inrichten en proefvaart. 

27 november vertrekt hij als het goed is, is al eens uitgesteld na een aangestoken brand.

Bootje vaart op LNG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maandag colchester hertford. Dinsdag 2 x leeds chorley southport chester, woensdag macclesfield shrewsbury swansea en cardif. Donderdag farnborough. En dan richting de trein.

Rob

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei josimo:

@Pierre die schuit ligt momenteel in de Eemshaven voor afbouwen inrichten en proefvaart.

Ik dacht dat je die foto zelf had gemaakt in Augsburg.
Snel naar bootje tauw en een foto van de Aidanova...ik begrijp het niet helemaal eerlijk gezegd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Leeuw

Maandag bij 3 klanten lossen,

bij 1 klant laden,

en dan naar het bootje toe (dat dus momenteel in Eemshaven ligt).

Om zo'n Aida in Augsburg in de haven te krijgen, moet je 'm in stukken zagen, de stukken daarheen brengen en 'm daar weer in elkaar lassen :cool:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites