Spring naar bijdragen
Gast routier

Waar gaat de reis heen...???

Recommended Posts

Ik weet het nog niet.

Gister was het kantoor en de kantine angstvalling leeg. Normaal ligt de agenda er wel zodat je zelf kunt kijken wat je moet doen en wat je nodig heb.

Ik neem.aan dat ik nog gebeld word.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei shompie:

Ik weet het nog niet.

Gister was het kantoor en de kantine angstvalling leeg. Normaal ligt de agenda er wel zodat je zelf kunt kijken wat je moet doen en wat je nodig heb.

Ik neem.aan dat ik nog gebeld word.

Met de noorderzon vertrokken🙀?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei roadtrain:

Met de noorderzon vertrokken🙀?

Dat denk ik niet. Ik zag donderdag al dat de dinsdag al goed vol stond dus ik denk dat er niets meer te verdelen viel.

Gewoon een super lang weekend denk ik voor de directie 🤗

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 uur geleden zei road train:

dinsdag Lo/la Nijkerk dan Lo koln  tot München trug laden hemau voor NL weekje weer mooi vol :ja::ok:

Wordt wel zaterdag denk :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei marco555:

Dat hoeft echt geen zaterdag te worden hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Nou kweet het nog niet kmoet naar Nijkerk Lo/la maar denk van wel moet 7 adressen uitventen maar we zullen zien :bey: Marco 555

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maandag naar Doetinchem en Nijmegen en de laatste schijnt nogal listig te zijn. Iets met een bocht over de blinde kant achteruit en een smal straatje met geparkeerde auto's. Ik ga het wel zien, ik heb een city mee en ik hoor vaker dat het krap danwel moeilijk is terwijl het in de praktijk dan wel mee valt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nou kweet het nog niet kmoet naar Nijkerk Lo/la maar denk van wel moet 7 adressen uitventen maar we zullen zien :bey: Marco 555
Met 7 adressen lossen wordt het wat lastiger om vrijdag thuis te zijn ja.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@RealZeus

Oranje? Ben er bij één in Nijmegen geweest (Toroopstraat, lossen Daalseweg) die inderdaad slecht te bereiken is; er staat een muur die steeds dunner wordt omdat die door trailers 'afgeschaafd' wordt ( en inmiddels van een Trespa-laagje is voorzien volgens Google) https://www.google.com/maps/@51.8364561,5.8777318,3a,75y,35.18h,91.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1s4zdy0rPnrIcTNMo0Kgh0hw!2e0!7i13312!8i6656

Ik heb daar toen een palletje wijn gebracht, mocht het uiteindelijk aan de voorkant door de winkel lossen maar moest 'm wel afpakken om 'n europallet retour te krijgen. Na járen weer eens een display opgebouwd in 'n supermarkt zeg maar :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag 2 vrachtjes patat naar de ferries gebracht vanuit Bergen op Zoom. Eentje naar HvH en nog eentje naar Zeebrugge. Morgen nog 3 ritten allemaal naar HvH vanuit BoZ. En dan zit het er weer op en is het tijd om een tijdje richting Sverige te gaan om uit te rusten .

Verstuurd vanaf mijn SM-J530F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei doemijnbest:

om uit te rusten

Dat is wel nodig, om je in te lezen in dit forum en op volle kracht te gaan modder-eten :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei schoenenreus:

Prestatieverlof

Dat heb je ook nodig, als je de ledenlijst wil doorspitten. Er zijn heeeeeeel veel (slapende) leden, die alleen komen lurken. 👀

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat is helaas overal zo, het ledenaantal zegt eigenlijk helemaal niks over een groep op facebook of een forum. Je kunt wel 10.000 leden hebben maar meestal zijn er toch maar een 50-tal echt actief. Dit is heel moeilijk om te zetten omdat een account aanmaken geen financiele consequenties heeft bijvoorbeeld dus de drempel is vrij laag. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als jij nou de slapende leden wakker gaat maken met een bakkie dan ga ik de modderpoel vast in.

Verstuurd vanaf mijn SM-J530F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites