Spring naar bijdragen
Gast routier

Waar gaat de reis heen...???

Recommended Posts

Volgende week sta ik op middagdienst, wat dus in houd dat mijn lostijden tussen 0.00 en 2.00 liggen :mad:.

Het werk is niet verkeerd, alleen met die tijden ontbreekt het nog wel eens aan nachtrust.

Het is weer effe wennen in ieder geval.

Vooral omdat mijn wekkertje mij elke schooldag om 7.00 wakker komt maken.

Oeh, dat vond ik als koerier altijd lekkere diensten. Vanaf ongeveer 15.00u tot 1.30u werken en dan zo'n 700 km gereden hebben. Dat werk heb ik echt nooit met tegenzin gedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sindaco

morgenmiddag vertrek voor maandag lossen rond parijs.

morgen tot vemars en slapen.

maandag na lossen ????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sindaco

als ik het weet zal ik het je zeggen.

zij instromer...hoe kom je er op.

ja dat heb je als je eerst een carrière hebt gehad in een andere sector als het transport

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maandag wachten op telefoon van baasje.Ik mag onze tweede lzv op gaan halen met hem in venlo maar baasje weet nog niet hoe laat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Om 'n uur of zes vertrekken met 'n bak vol retouren en emballage naar Zevenaar, daar omkoppelen (als het goed is m'n 'eigen bak') en dan een rit De Meern-Woerden-Gouda; onderlangs terug via o.a. Oudewater-IJsselstein tot aan Lopik geloof ik.

Dan maar eens bellen voor het vervolg: via Zevenaar verder voor de dinsdag of terug naar de basis :confused:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Om 'n uur of zes vertrekken met 'n bak vol retouren en emballage naar Zevenaar, daar omkoppelen (als het goed is m'n 'eigen bak') en dan een rit De Meern-Woerden-Gouda; onderlangs terug via o.a. Oudewater-IJsselstein tot aan Lopik geloof ik.

Dan maar eens bellen voor het vervolg: via Zevenaar verder voor de dinsdag of terug naar de basis :confused:

Dan gaan wij elkaar zien morgen. Ergens op de A12.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ow ik had ook: melden, 1,5 uur in dat hok wachten, de balie meneer horen zuchten, te horen krijgen dat ik iets verderop moest zijn, 3 plt onderdelen lossen en weer door.:bey:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En ik ben morgenochtend om 8 uur aan de zaak. Er zal best een opdrachtje voor mij binnen lopen via fax en/of mail. Waarschijnlijk een vrachtje kaas richting Stuttgart of Kehl. Ach, we zallen wel zien. Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit waarheen.

Als ik maar kan gaan rijden. Ow, eerst mijn vandaag verworven dash-cam monteren. Ben benieuwd. Jawel, vandaag was het pappiesdag!! ;)

Ptr

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites