[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kruidenier Foodservices, Failliet of toch niet?


Recommended Posts

  • Forumlid

Hier werken heel wat chauffeurs. Denk dat ze wel een wagen of 100 hebben rijden.

Transportnieuws | Kruidenier Foodservices in de problemen

[h=1]Kruidenier Foodservices in de problemen[/h][TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]kruidenier-foodservice.jpg ROTTERDAM - Er zijn problemen bij Kruidenier Foodservices B.V., met het hoofdkantoor aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam. De ondergang van het familiebedrijf zou nabij zijn. Er werken veel vrachtwagenchauffeurs die dagelijks het transport verzorgen................

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Nu klopt de kop niet, ze zijn niet failliet en er is ook nog geen uitstel van betaling, er zijn problemen maar die zijn er al een tijdje, sinds ze een hele grote klant zijn kwijtgeraakt een aantal jaren geleden.

Kruidenier Foodservices in Rotterdam in problemen, (68 mio minder omzet van 2009-2012) - WijZuidHolland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nu klopt de kop niet, ze zijn niet failliet en er is ook nog geen uitstel van betaling, er zijn problemen maar die zijn er al een tijdje, sinds ze een hele grote klant zijn kwijtgeraakt een aantal jaren geleden.

Kruidenier Foodservices in Rotterdam in problemen, (68 mio minder omzet van 2009-2012) - WijZuidHolland

Ze vragen morgen uitstel van betaling aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kruidenier-Foodservices---Rotterdam--BX-HH-92.jpg

:D

Het vervoer van de goederen wordt toch verzorgt door Kruitrans BV. Kruitrans BV is een onderdeel van de Kruidenier Groep.

Kruittrans bestaat al een tijdje niet meer, na de herorientatie van 2009, de tijd dat ik nog onder de vlag van die firma reed, stond alleen niet op mijn wagen, kruidenier is de laatste jaren wanhopig op zoek geweest naar klanten, na het verlies van hun grootste klant Defensie.

Onder kruidenier vallen een aantal bedrijven die onder eigen naam werken, en ja ze hebben wat overnames gedaan, en toch is de omzet gedaald ondanks al die overnames, dus uitbreiding in mensen maar inkrimpen in omzet gaat niet zo goed.

Als de boel op de fles gaat gun ik het Peter wel, maar het personeel niet, werken veel goede jongens daar op de sluisjesdijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruitrans bestaat al een tijdje niet meer, .

Waarom staat Kruitrans BV nog steeds ingeschreven bij de KvK als zijnde hoofd vestiging

Kruitrans B.V.

Hoofdvestiging

KVK 27232453

Vestigingsnr. 000020275722

Sluisjesdijk 111

3087AE

Rotterdam

27232453 0000 000020275722 Kruitrans BV. Kruitrans BV. Goederenvervoer over de weg (geen verhuizingen). ... Kruitrans BV. Kruitrans BV. ...

Bron KvK.

Waarom is Kruitrans BV een deelneming van ( als het niet meer bstaat dan kan het toch geen deelneming zijn.)

Kruitrans BV is een deelneming van J.M.A.S. Kruidenier Holding BV. Dit bedrijf is gevestigd aan de Graaf Bentincklaan 8 in Rhoon (gemeente Albrandswaard).

Kruitrans BV is ook een deelneming van P.H.J. Kruidenier Holding BV. Dit bedrijf is ook gevestigd aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam).

En hier maar de rest van het lijstje van de holding

J.M.A.S. Kruidenier Holding BV is een houdstermaatschappij. Het is (gedeeltelijk) eigenaar van de volgende in Nederland gelegen entiteiten:

Kruitrans BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Tres Bien, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Horeca Service Van der Zwaard Waddinxveen BV, gelegen aan de Coenecoop 550 in Waddinxveen (gemeente Waddinxveen)

Peer Kamsma Foodservice BV, gelegen aan de Waterbeemd 6 in Helmond (gemeente Helmond)

Drinkservice BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Kruidenier Groep BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Hogeko Vastgoed BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

F.G.N. Foodservice Grootverbruik Nederland BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

FRESHPOINT International BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Kruidenier Arkensteyn Foodservice BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Kruidenier Orderpick Centrum BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Kruidenier International BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Foodservice Grootverbruik Laurens Terpstra BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Tuinvers Holding BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Concepts4life BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Sluisjesdijk O.G. BV, gelegen aan de Essendijk 56 in Rhoon (gemeente Albrandswaard)

Inko Beheer BV, gelegen aan de Rumpsterweg 8 e in Bunnik (gemeente Bunnik)

Tuinvers BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Lunch4Kids, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Foodservice Oosterblokker BV, gelegen aan de Veilingweg 1 in Oosterblokker (gemeente Drechterland)

Foodinvest BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Kruidenier Foodservices BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

VCG Barendrecht BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Intertuinvers BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Weidevogellaan BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Kruidenier Holding BV, gelegen aan de Essendijk 56 in Rhoon (gemeente Albrandswaard)

BestelVers BV, gelegen aan de Sluisjesdijk 111 in Rotterdam (gemeente Rotterdam)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Allemachtig zeg met al die BV's zou jetoch aardig de BV weg zomaar kwijtraken, zouden ze een Tom Tom app hebben om al die BV's uit elkaar te kunnen houden?

Vraag mij af wat er onderling tussen al die BV's gebeurt een beetje geld rondpompen van de ene naar de andere, nou ik wens de toekomstige curator veel succes hierbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het enige dat ik weet is dat kruittrans toen is stopgezet, dat de BV nog bestaat zegt niet zoveel, kan zijn dat ze de BV hebben laten bestaan, maar dat deze niet meer actief was.

Het enige dat ik weet is dat toen kruittrans uit het oog is verdwenen, wat men op kantoor er mee deed heb ik geen idee van, zo hoog kwam ik niet op de sluisjesdijk, ik kwam niet verder dan de koffie automaat.

@Butlerbob, ja er werd geld rondgepomp tussen de BV's, elke BV leverde weer aan de ander en moest daar een winstmarge uit halen, maar ik mis er nog wel een paar, tenzij die zich weer losgeweekt hebben van kruidenier, dit waren bedrijven die een deel in handen waren van kruidenier en voor een deel van anderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die hadden ze niet waar ik de koffie haalde, ding stond in een hoek, en je moest naar boven voor de kantine, daar ben ik nooit geweest, was mij te ver lopen.:D:D

@Rob, of ik Peter mocht zeggen, geen idee, heb hem 1 keer gezien op de vloer bij ons, en ik had gelijk mijn nekhaartjes overeind staan, vond het geen aangenaam persoon.

En nee, ik ken niet iedereen persoonlijk, alleen degene met wie ik vroeger op school of in de kroeg heb gezeten en degene voor wie ik gewerkt heb, voor de rest een paar in de kennissen kring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
We gaan het maandag beleven hoeveel auto's we extra op de dam hebben staan ;)

In het stuk staat dat wij de klanten (gaan) bevoorraden.Nu weet ik ook gelijk waarom er stress was op de diverse afdelingen in Veghel en waarom ik morgen moet werken :mad: Normaal heb ik daar geen problemen mee maar dat moeten ze niet om half vier in de middag gaan vertellen.

Ik ben benieuwd Hendrik wat er gaat gebeuren met al die klanten,en dan bedoel ik waar ze naartoe gaan/voor kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden