Spring naar bijdragen

Testers gezocht nieuwe forumsoftware


Recommended Posts

  • Forumlid

Op deze link: Invision Power Board hebben we momenteel ipboard draaien als test.

Aangezien de upgrade van onze bestaande forumsoftware steeds uitdraaide op een fiasco hebben we andere software aangeschaft.

Dit forum draait op een database van vorige week.

Wellicht vind je het leuk hier mee te testen / knutselen.

Je opmerkingen mag je hier achterlaten..:D

B.v.d.

Het forumbeheer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga het als digibeet niet eens proberen, die 'heibel met jou en :grote smurf: durf ik nog wel aan, maar dat gedoe met al die anderen jongen.........................

Maar klinkt als een positief iets, en hoop dat er massaal :D wordt 'geprobeerd' :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ga het als digibeet niet eens proberen, die 'heibel met jou en :grote smurf: durf ik nog wel aan, maar dat gedoe met al die anderen jongen.........................

Maar klinkt als een positief iets, en hoop dat er massaal :D wordt 'geprobeerd' :rolleyes:

Je mag er rustig kijken, inloggen en dingen doen die je niet laten kunt..:D Mij heb je er niet mee. :D :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

de eerste indruk is wel goed......

niet wat je gewent bent ....wat kleuren betreft...maar mischien is dat wel aan te passen.....

ik ga strakjes nog effe verder kijken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag er rustig kijken, inloggen en dingen doen die je niet laten kunt..:D Mij heb je er niet mee. :D :D :D

Moeoeoedig !!!!!!!!!!!

Zal ik dan ......?

Samen met mevr. fleur effies loeren :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Moeoeoedig !!!!!!!!!!!

Zal ik dan ......?

Samen met mevr. fleur effies loeren :ja:

Nee, doe maar niet.. Straks vrouw fleur ook verslaafd en krijgen wij een dubbele rekening van ontwenningskliniek in Hawaii (ofzo) :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, doe maar niet.. Straks vrouw fleur ook verslaafd en krijgen wij een dubbele rekening van ontwenningskliniek in Hawaii (ofzo) :D

--== Freddy ==--

Ook niet als ik foto's mee stuur ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je op dit forum nog alleen foto's linken, niet uploaden

100_3650.JPG

na het klikken op de foto(insert image) is de optie upload vanaf computer verdwenen

liken op IPS

Schermafbeelding%202014-03-07%20om%2020.12.25.pnghttps://www.dropbox.com/s/gwcg4phdff14ncr/Schermafbeelding%202014-03-07%20om%2020.12.25.png

https://www.dropbox.com/s/gwcg4phdff14ncr/Schermafbeelding%202014-03-07%20om%2020.12.25.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je op dit forum nog alleen foto's linken, niet uploaden

na het klikken op de foto(insert image) is de optie upload vanaf computer verdwenen

liken op IPS

https://www.dropbox.com/s/gwcg4phdff14ncr/Schermafbeelding%202014-03-07%20om%2020.12.25.png

https://www.dropbox.com/s/gwcg4phdff14ncr/Schermafbeelding%202014-03-07%20om%2020.12.25.png

post-1-1394790892,674_thumb.png

Hmmm.. lijkt hier wel te werken.. (uploaden) of bedoel je op het "nieuwe" forum ?

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Op deze link: Invision Power Board hebben we momenteel ipboard draaien als test.

Aangezien de upgrade van onze bestaande forumsoftware steeds uitdraaide op een fiasco hebben we andere software aangeschaft.

Dit forum draait op een database van vorige week.

Wellicht vind je het leuk hier mee te testen / knutselen.

Je opmerkingen mag je hier achterlaten..:D

B.v.d.

Het forumbeheer.

Nou ziet er prima uit en werkt als een "jekko" geen idee hoe ik bij de "wat is er nieuw" kom maar vooruit het begin is er en de lay out is ook goed te noemen.

Dusssssssss gewoon lekker ff doorgaan met dit als test en als alles goed draait dan mag er gesproken worden van een "wederopstanding" oeps!LOL nou ja je snapt wat ik hiermee bedoel.................of toch niet:D ha ha ha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoe lang kunnen we dit blijven proberen?

Ik ben woensdag weer thuis en heb daar pas een snelle (lees normale) internet snelheid.

Ik heb wel iets ervaring met software (voor de jongeren, DOS deden we nog opstarten met 5,25 floppy's).

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoe lang kunnen we dit blijven proberen?

Ik ben woensdag weer thuis en heb daar pas een snelle (lees normale) internet snelheid.

Ik heb wel iets ervaring met software (voor de jongeren, DOS deden we nog opstarten met 5,25 floppy's).

Groet ron

Dat weten we zelf ook nog niet..Tot het goed loopt :D

Maar woensdag staat het er vast nog wel.

En er is ook een mobiele skin te selecteren voor de langzame verbindingen...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden