[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Leg m daar maar neer...


Kapitein Haak

Recommended Posts

Gast butlerbob

Tja een DAF hè? Geintje hoor (voor er weer dafofielen ontploffen:D)

De eerste 4 foto's kan je wel overslaan, behalve dan van die politieagent die de buizen staat te tellen:D

Foto 6 daarentegen is wel weer interessant, de onderkant daar steek je meestal meer van op.

Foto 9 daar vragen de heren techneuten zich af of de chauffeur altijd rechtop slaapt.

Foto 10 t/m 12 kan je wel overslaan tenminste eentje dubbel.

Foto 16: hebben jullie die groep mensen gezien die achter de takelwagen staan, die staan zich een ongeluk te trekken, het lijkt dat die wagen dat doet maar schijn bedriegt.

Nou wagen staat weer op de bandjes en het vervelendste werk kan gaan beginnen: opruimen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Is een maatje van mij uit Roosendaal hij heeft zelf niks gelukkig

verstuurd vanaf een mobiel rekenmachine met tapatalk

Blij toe dan want neem aan dat het toch wel een smak is wat je maakt, afgezien van de zooi achteraf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Ik vindt dat ie ook best wel al ver van de rotonde af is...., je rijdt daar eigenlijk alweer rechtuit ipv nog half in de bocht te hangen

Lading is gaan schuiven misschien?

heb het ooit gehad met een concollega die de oprit opdraaide naar de A67 bij Venlo, niks te hard of te snel gewoon normaal maar opeens zie ik hem omkiepen, later hebben we begrepen dat ze in Bingen de wijn verkeerd hadden geladen en niks vastgezet en zijn bepaalde palletten gaan schuiven, zi hier enkele foto's:

Chauffeur had niets gelukkig, alleen van Geest was er niet blij mee:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Had daar zelf ook geladen en gemerkt dat ze de halve palletten met wijn er gewoon los opzetten en ik heb daar wat van gezegd dat het zo niet kon, antwoord van dienstdoende heftruckchauffeur "ach kan jou het schelen, deuren dicht en gaan" ja lekker maar niet in "mijn" container dus chef erbij en het moest over gedaan worden en stond na een half uurtje wel goed en geen losse palletten er los op gezet.

Hij die van van Keulen was al geladen dus heb dat niet gezien hoe die geladen is gweest, maar zeker is dat het niet goed was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
"ach kan jou het schelen, deuren dicht en gaan" ja lekker maar niet in "mijn" container dus chef erbij en het moest over gedaan worden en stond na een half uurtje wel goed en geen losse palletten er los op gezet.

Hij die van van Keulen was al geladen dus heb dat niet gezien hoe die geladen is gweest, maar zeker is dat het niet goed was.

Ze hadden denk ik nog een vrachtje wijn over om te verkopen als jij ook om was gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Als jij met "om" bedoeld ook met de rechterkant op de straat te gaan liggen dan denk ik dat je van een kouwe kermis thuiskomt, veel van die flessen wijn waren stuk er zijn duizenden liters wijn de berm naar beneden de sloot ingestroomd en vandaar dat ik zei hoe die koeien, die toch ook uit sloot dronken, er aan toe waren, afgezien wat zij produceren zal melk met een kleurtje of met een bepaald alcohol percentage geweest moeten zijn, een soort van nieuwe "mix' gat in de markt voor Campina of melkunie toen in die tijd wellicht:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden