[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

bluetooth op 2 telefoons


chrissietiel

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo, weet iemand misschien of het mogelijk is om 2 telefoons te koppelen aan de standaard bluetooth, ( fh 12 uit 2012)

de bedrijfstelefoon zit eraan gekoppeld, maar ik wil mijn prive telefoon er ook aan koppelen, maar het lijkt erop dat er maar 1 tegelijk kan.

iemand ervaring mee of handige tip?

alvast bedankt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

post-8030-1394790925,3482_thumb.jpg

Zo heb ik het. Wel twee telefoons maar er kan er maar een tegelijk actief zijn.

In mijn privé auto heb ik wel verbinding met twee telefoons tegelijk. Dat is gebaseerd op Parrot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op een parrot kun je inderdaad meerdere telefoons gelijktijdig actief hebben (ik meen zelfs 4 of 5) maar er is dan 1 telefoon als hoofdtelefoon aangemerkt in het systeem. Met andere woorden als er met beide telefoons gelijkertijd gebeld gaat worden of gebeld worden krijgt de hoofdtelefoon verbinding via de parrot. Het systeem van 1 telefoon actief (zoals ook te zien op je foto) is dan werkzamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hallo, weet iemand misschien of het mogelijk is om 2 telefoons te koppelen aan de standaard bluetooth, ( fh 12 uit 2012)

Nee.

Bij mijn weten kan dit niet bij de bluetooth radio die Volvo in de auto levert.

Ik heb het meerdere keren geprobeert, maar het is me niet gelukt.

Alternatief is gewoon een headsetje te kopen voor je eigen telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ook dat probleem dat er niet 2 telefoons tegelijk via bleutooht werken .Ik heb het opgelost door een Nokia Asha202 te kopen, daar kun je 2 simkaarten in doen, als je iemand wil bellen vraagt hij dan met welke simkaart je wil bellen. Telefoon kost bij de kijkshop rond de 60 euro en werkt perfect.Alleen als je meer dan 10meter weg loopt valt de bleutooth weg en hij maakt ook niet weer automatisch verbinding als je terug bent,maar dat los je op door de radio even uit en weer aan te zetten, dan pakt hij wel automatisch verbinding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Omdat de verbinding meestal wegvalt, of soms niet eens tot stand komt. Met de telefoon in je zak weglopen van de auto en dan weer terug komen maakt ie ook meestal zelf geen verbinding enz enz....

Ook de verbinding van de draadloze afstandsbediening weigerd regelmatig....

Dat is vaak een software probleem, even de boel updaten en het werk in mijn geval perfect,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden