[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Verspui.....


joostje

Recommended Posts

  • Forumlid

Mijn motivatie zou tot een dieptepunt dalen als ik zou weten dat mijn werkgever zou stoppen en ik zou gelijk ander werk zijn gaan zoeken.

 

En het blijven werkgevers en die hebben hele andere belangen dan werknemers. Kijk maar naar het verleden, hoeveel bedrijven zijn er gestopt of failliet gegaan die het netjes hebben afgehandeld.

 

zeker 1 :D

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeker 1 :D

gr piet

 

 

 Er zullen er wel meerdere geweest zijn maar niet veel, ik ook niet als je daar op doelt, bij mij zijn er ook genoeg mensen benadeelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou zelf ander werk zoeken. Wat is de andere optie, een jarenlang juridisch getouwtrek?

 

Ik zou de eer aan mezelf houden. Maar ik denk wel vaker anders, en rechten, op ww of op een bonus voor het aantal gewerkte jaren?

 

Maar wat kan een bond in dit soort gevallen doen en wat adviseren die? Blijven zitten en afwachten wanneer je je salaris krijgt met het risico dat je je maandelijkse kosten niet meer kunt betalen?

 

Ik ben daar toch wel benieuwt naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan mij niet voorstellen dat Dokus rustig alles afwacht, en derhalve geen ander werkt zoekt.

Alleen staat hij wel achter aan de rij van 24000 werkloze chauffeurs.

Dus wat voor keus heeft hij?

Weinig anders dan door deze zure appel heen bijten dunkt me.

En inderdaad, net wat Ger zegt, opstappen betekend ook rechten verspelen.

En om dat nu te doen, als er geen alternatief is, dat is ook zo wat.

Het is en blijft moeilijk, zo'n situatie.

En Kevin, ik geloof niet dat jij de sector al door en door kent.

Mooie woorden hebben veel werkgevers genoeg.

Helaas blijft het daar ook vaak wel bij.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dokus zit ook in het speciaal transport.

 

Ik heb elders vandaag geschreven dat het bij de meeste bedrijven in deze tak van transport druk is en dat ze hier en daar ook weer mensen gevraagd worden.

 

Ik weet dit uit eigen ervaring omdat ik 2 weken terug dacht dat mijn toekomst buiten het bedrijf "westdijk" lag en ik dus weer eens een paar rondjes aan het bellen ben gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zou zelf ander werk zoeken. Wat is de andere optie, een jarenlang juridisch getouwtrek?

 

Ik zou de eer aan mezelf houden. Maar ik denk wel vaker anders, en rechten, op ww of op een bonus voor het aantal gewerkte jaren?

 

Maar wat kan een bond in dit soort gevallen doen en wat adviseren die? Blijven zitten en afwachten wanneer je je salaris krijgt met het risico dat je je maandelijkse kosten niet meer kunt betalen?

 

Ik ben daar toch wel benieuwt naar.

 

 

misschien vind je hier wat antwoorden .

hier in de stedendriehoek van woensdag 23 april staat er een mooi artikel over .

 

Wel ww na ontslagname door werknemer

gaat over niet verwijsbaar werkloos

 

http://www.stedendriehoek.nl/krant/

 

 

of kijk hier effe

 

http://www.broekmanfeijenadvocaten.nl/

 

ook voor dokus misschien interessant

 

gr piet

bewerkt door jemason
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zou zelf ander werk zoeken. Wat is de andere optie, een jarenlang juridisch getouwtrek?

Ik zou de eer aan mezelf houden. Maar ik denk wel vaker anders, en rechten, op ww of op een bonus voor het aantal gewerkte jaren?

Maar wat kan een bond in dit soort gevallen doen en wat adviseren die? Blijven zitten en afwachten wanneer je je salaris krijgt met het risico dat je je maandelijkse kosten niet meer kunt betalen?

Ik ben daar toch wel benieuwt naar.

Als je zelf weg gaat en je hebt nog niks anders ben je verwijtbaar werkloos en dus geen recht op ww ron

Verstuurd van mijn GT-S5690 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je zelf weg gaat en je hebt nog niks anders ben je verwijtbaar werkloos en dus geen recht op ww ron

Verstuurd van mijn GT-S5690 met Tapatalk

 

 

wel als je baas geen salaris betaald  ,en je gaat weg .

ben je niet verwijsbaar werkloos .

kijk op de link van de stedendriehoek .

sleep de pagina/s naar links tot het artikel .

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Succes Dolf, bij je nieuwe baas!

 

Het is triest genoeg, maar ook in deze is het 'ieder voor zich' om te overleven. En dan heb je het goed gedaan om en andere baan te vinden zodat je zo van de één verder gaat bij de ander. Een afwachtende houding had weinig opgeleverd ondanks eerdere beloften dus... jammer.

Nu alleen hopen dat jullie salarissen en het rechtmatige deel van het vakantiegeld alsnog betaald gaan worden!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 Een paar forumleden weten al waar ik ga beginnen en tzt zal ik hier wel vermelden waar dat is, maar ik wil eerst door de proeftijd zijn voordat ik het aan de grote klok ga hangen Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Ik weet het niet, maar lees her en der wel eens wat, dus ik heb al een vermoeden  :D

Ben benieuwd,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden