[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

'De Klok Logistics wil schade ladingdiefstal op chauffeurs verhalen'


AngeliqueBS

Recommended Posts

Gast butlerbob

Kijk eens naar de Achternaam van de baas? Allemaal een pot nat.

Zelfde werkwijze als bij de andere bedrijven met deze naam.

Ze worden eindelijk eens wakker bij de grote opdrachtgevers

Het zou toch handig zijn als forumleden eens de gewoonte zouden aannemen om te Quoten oftewel een antwoord van die of gene even aan te halen zodat we weten waar het nu werkelijk over gaat maar het schept vooral duidelijkheid, als voorbeeld neem ik dit maar even als hierboven, wie en wat wordt nu hiermee bedoeld? erg verwarrend allemaal als je het mij vraagt, kleine moeite toch of even dat "knopje" aan te tikken met 'Quote" net zoals die beroerdelingen op de weg die het al heel lastig vinden om even hun richtingaanwijzer aan te zetten als ze van baan of richting veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het zou toch handig zijn als forumleden eens de gewoonte zouden aannemen om te Quoten oftewel een antwoord van die of gene even aan te halen zodat we weten waar het nu werkelijk over gaat maar het schept vooral duidelijkheid, als voorbeeld neem ik dit maar even als hierboven, wie en wat wordt nu hiermee bedoeld? erg verwarrend allemaal als je het mij vraagt, kleine moeite toch of even dat "knopje" aan te tikken met 'Quote" net zoals die beroerdelingen op de weg die het al heel lastig vinden om even hun richtingaanwijzer aan te zetten als ze van baan of richting veranderen.

Vos bedoelt hij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Het zou toch handig zijn als forumleden eens de gewoonte zouden aannemen om te Quoten

Mee eens, maar....

In bovengenoemd geval een prima suggestie, niks mis mee.

Maar wat er ook (te) vaak gebeurt: klakkeloos het voorgaande bericht quoten in een antwoord. Totaal overbodig, een tekst/foto/filmfragment hoeft ook geen drie keer achtereen herhaald te worden. Rommelig, onrustig en lastig bij 'snel iets opzoeken'

Bijvoorbeeld hier http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/31783-quoten/ staat reeds het één en ander. Of anders hier http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/16955-quoten-voor-beginners/?hl=%2Bquoten+%2Bvoor+%2Bbeginners

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Mee eens, maar....

In bovengenoemd geval een prima suggestie, niks mis mee.

Maar wat er ook (te) vaak gebeurt: klakkeloos het voorgaande bericht quoten in een antwoord. Totaal overbodig, een tekst/foto/filmfragment hoeft ook geen drie keer achtereen herhaald te worden. Rommelig, onrustig en lastig bij 'snel iets opzoeken'

Bijvoorbeeld hier http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/31783-quoten/ staat reeds het één en ander. Of anders hier http://www.chauffeursforum.nl/index.php/topic/16955-quoten-voor-beginners/?hl=%2Bquoten+%2Bvoor+%2Bbeginners

Maarten

Zoals dit bedoel je Maarten, je kan ook bepaalde stukken tekst eruit halen als je daar even de tijd voor neemt, maar alles schijnt haastig te moeten en is zeker niet nodig, neem gewoon even de tijd ervoor en selecteer de tekst die jouw aanspreekt, de rest is "behang" zal ik maar zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb vrij veel waarden transport gedaan

 

Er waren landen bij Dat er een politie man mee ging naar de plaats van besteming

 

En het gebeurden wel eens Dat ik moest wachten aan de grens Dat kon uit lopen van twee tot drie dagen

 

Je bent op jou C.M.R verzekert tot een X bedrag Ga je er over heen dat bedrag dan gelden andere regels

 

Bewaakte parkeer plaatsen Ga zo maar door Zijn landen dat voor de nacht de auto achter slot gaat

 

Een krat bier weg brengen dat kunnen school kinder nog

 

Huub

 

Daar kan ik nog inkomen, maar waar staat het dan dat er twee man op de auto moet als de waarde boven een X bedrag komt, of dat men speciaal een bewaakte parkeerplaats moet parkeren,

 

ten eerste, De Klok heeft fijnmazige distributie, dus s'morgens gaan de wagens rijden en s'avonds staan ze weer thuis, dus die parkeerplaatsen zullen ze weinig zien, of moeten ze daar vandaan naar de klant gaan lopen met de spullen.

ten tweede, in de vervoersvoorwaarden van de AVC of CMR staat weinig in dat bepaalde waarde transporten niet verzekerd zijn, dit gaat tot een bepaald bedrag, alles daarboven is niet verzekerd voor de klant en die krijgt ook niet meer dan die bedragen, tenzij je aparte afspraken maakt en contractueel vastlegt, en dan zal DE Klok een aparte verzekering moeten afsluiten om zich in te dekken, of het risico zelf dragen.

Als er dan een extra verzekering komt dan stellen zij de voorwaarden, en daar zal het bedrijf zich aan moeten houden om uitgekeerd te krijgen, en is dat met twee man rijden dan zullen ze dat moeten doen, net als automatisch afsluitbare laadruimte en alarm, maar nogmaals Huub, dat  moet in de voorwaarden staan, voor de mindere lezers, dat zijn die stapels papieren met die veel te kleine lettertjes, die bijna niemand ooit leest.

 

En die krat bier zou ik eens laten staan, kun je hem zelf opdrinken, schoolkinderen mogen dat niet zoals je hoort te weten, mag pas vanaf 18 jaar.

bewerkt door Marotrans
Reactie uit quote gehaald
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Zoals dit bedoel je Maarten, je kan ook bepaalde stukken tekst eruit halen als je daar even de tijd voor neemt, maar alles schijnt haastig te moeten en is zeker niet nodig, neem gewoon even de tijd ervoor en selecteer de tekst die jouw aanspreekt, de rest is "behang" zal ik maar zeggen.

Vertel mij wat...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Geen probleem,

 

 

en dan schrijf je verder in hetzelfde vak :ja:

Nu ben ik er achter, als je een quote maakt en er wat in wijzigt staat er een apart schermpje voor de quote en daar blijft je aanwijzer in knipperen, ook al enter je je blijft in het vakje hangen, dus even er onder klikken en je bent er uit en hebt een normaal bericht er onder staan.

Zal dus nog wel vaker fout gaan, andere forum software had dat niet, is dus even wennen denk ik, maar gelukkig dat jullie wakker blijven. :ja: :ja: :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden