[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Je auto op een mooie lokatie


AngeliqueBS

Recommended Posts

  • Forumlid
43 minuten geleden zei Marotrans:

Correcte bingo Adri :ok:

Bij die koekenbakker dus....

heb daar ook veel gestaan met bumper bij het water kon ik net achterom de auto de silo’s vullen.

later aan de overkant met cement.....blies ik de cement zo te water. Een van de verdeelpunten defect en de dop van de scheepslading zat niet goed op zijn plek dus........

bewerkt door roadtrain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Klopt, 'n IBC'tje met olie gelost bij Bussink.

Tegenwoordig moet je er via de pas aangelegde parallelweg heen, past net... dan haaks om op de plek. Als er al iemand staat gaat dat niet.

 

Maak je vrienden mee ja :D bij de oude BCD.... De kraandrijver was erg druk: steeds 'n hap water uit de haven en vervolgens z'n baan daarmee afspoelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Marotrans:

Klopt, 'n IBC'tje met olie gelost bij Bussink.

 

 

Toen ik nog bij bussink kwam reed ik vanaf de andere kant de loods in en dan kwam ik er bij de silo’s weer uit. Lossen en dan daar de poort weer uit. Ging allemaal net. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • Forumlid

 ja jong bij die firma komde op de gekste plekken, heb wel eens meerdere keren motte belle  mee de concu/collegas van KLG waar het een of ander  laadadres was en hoe kom ik daar,?van de ene kant een laan met bomen is dus te smal voor in te draaien en van den andere kant n brugje van 3,5 ton waarvan de bus .chauff. zei daar kun je niet over, dat kunnen wij ook niet. dan werd het flink wat omrijden en via een ander dorpke ernaar toe voor 1,5 pall wijn te laden op een mini chateau 

image.thumb.png.1e598a095fdbe331d412edc77c420c2d.png

268685_331044163651699_1509085341_n.jpg.7f9d1cafa2680e51d43859980e8aa774.jpg

DSCN3009.thumb.JPG.a09ec98c26cab8c71f7cb02aa10cf787.JPG

DSCN3010.thumb.JPG.17e72a8fce4a66420ba5017d70236a68.JPG

DSCN3012.thumb.JPG.836ef9a795d60d90c3f366c9c138a152.JPG

DSCN2903.thumb.JPG.3f4c861a4dba571ee4143e1399d3453e.JPG

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:
2 uur geleden zei jean:

 (...) nog wat werkfoto's

Hooijen 2 Peter.png     Hooijen  Peter.png


Ben jij dit Jean, of is dit Peter Hendriks? Die reed tot voor kort nog steeds met een plaat 'Tofelemokus' voor de raam...

Overigens misschien een goed idee om al deze foto's uit het Hooijen tijdperk eens te plaatsen op de Facebookpagina "Friends of transportnostalgia".

Daar zijn dit soort bijdragen meer dan welkom! :ok:

das de tofelemokus van de schele:D Peter Hendriks, dat was een fijne collega, veel mee in de routier geweest om te eten en :wijn:op de linker foto had ik hem mee naar Fr. op de rechter foto da week zo nie wie da is.(Peer  van Gastel misschien?)

 

ik heb nog wel meer oude foto's maar die moet ik eerst nog digitaliseren om te plaatsen.

bewerkt door jean
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden