[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Je auto op een mooie lokatie


AngeliqueBS

Recommended Posts

  • Forumlid
30 minuten geleden zei road train:

Jammer van díe stickers van het zonnetje dr op of ist ook over genomen :p

 

 

Das de link met het zonnetje LOL  want tijdens de kerst stonden er niet voor niets zoveel zonnetjes in Eersel ;)














































Nee jonghuuuu, das toch een Franse vakbond of een samewerkings verband van transportbedrijven

bewerkt door Kiepenboer
foutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mooie fotoos Jean. Ik ben mijn loopbaan bij de buurman begonnen, met karton rijden bij Jaap.  Schot transport heete dat toch??? Voor De Hoop karton. Bestaat dat nog?

Als je zondag richting Parijs ging zag je veel Hooijen wagens.

 

Dat wijn terug laden, wat ik bij andere bedrijven heb gedaan vond ik eigenlijk wel leuk. Je kwam bij verschilende boertjes en heb weleens mee gegeten, gewoon binnen aan tafel.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Woorden boek en google translate niet nodig Pierre. Rechtsboven op de site staan keurig de vlaggen van diverse (taal)landen om de site in een andere taal dan Frans te mogen lezen. ;)

 

Wel leuk om ff te weten (ik wist het niet). Vroeg mij ook al af hoe druk het in deze tijd kan zijn met wijnhandel.. Het seizoen lijkt mij toch in winterslaap te zijn..  :confused:

Maar met die gele sterren erbij kan de trailer vast wel gevuld en geleegd worden. ;)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei road train:

20180301_114808.jpg

Waarom staat er maar een halve cabine op die foto ? en aan de rechterkant een heel stuk waar eigenlijk niks waardevols op staat !

of je moet thuis een openhaard hebben , dan worden die 2 bomen weer intresant  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op ‎25‎-‎2‎-‎2018 om 17:54 zei corydon:

Mooie fotoos Jean. Ik ben mijn loopbaan bij de buurman begonnen, met karton rijden bij Jaap.  Schot transport heete dat toch??? Voor De Hoop karton. Bestaat dat nog?

.

 

Nee Ibo , de hoop bestaat niet meer , dat heet tegenwoordig DS SMITH , en Jaap  reed idd met reclame voor de hoop karton , T S Eerbeek stond er op die auto's van hem ,  .Is volgens mij gedeeltelijk overgenomen door Verbrugge , de Tilburgse vestiging was toen allang opgedoekt .Er rijden nog wel auto's met schotpoort op de deur maar dan blauw met wit .{ dat was toen eigenlijk  ook hun kleur }

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Schotport.. Nou weet ik t weer.

De blauwe wagens gingen over de grens, als naar Italie. Volvo F7 combi....:D. Ze hadden ook F 10 en waren, vond ik, wel heel goed voor hun personeel.

 

Leuk verhaaltje. Ik werkte dus in Tilburg, maar t kwam eigenlijk uit Eerbeek, ergens in de achterhoek. Moest daar een keer naartoe, vroeg de weg aan een oudere man. Die keek me aan en snauwde, "Ga iemand anders voor de gek houden"...:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eerbeek is (mij) wel bekend van de kartonnage industrie. Mooi aan het water daar (Apeldoorns kanaal d8 ik).

 

Schotpoort doet nu veel meer, volgens mij. Hebben ook een vestiging in Utrecht.

 

~~~~~~

 

@Roadtrain: :ok: Gefeliciteerd. Het klopt dus.. dat men daar met spoed op zoek is naar chauffeurs. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Je had T. Schotpoort en B. Schotpoort, één van die twee reed inderdaad met oranje FL7's en werd ook wel de Heideroos genoemd.

Tegenwoordig heb je Schotpoort logistics (de donkerblauwe) en Schotpoort Connect die van allerlei werk doet, van koerieren tot containers.

 

De lichtblauw-met-witte Schotpoort is overgenomen door Verbrugge, en er staan nog wel wat auto's in Eerbeek.

Maar welke nou T en welke B was durf ik niet te zeggen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei Marotrans:

Je had T. Schotpoort en B. Schotpoort, één van die twee reed inderdaad met oranje FL7's en werd ook wel de Heideroos genoemd.

Tegenwoordig heb je Schotpoort logistics (de donkerblauwe) en Schotpoort Connect die van allerlei werk doet, van koerieren tot containers.

 

De lichtblauw-met-witte Schotpoort is overgenomen door Verbrugge, en er staan nog wel wat auto's in Eerbeek.

Maar welke nou T en welke B was durf ik niet te zeggen... 

 

De wagens waren geel, voor De Hoop karton,, en inderdaad lichtblauw wit. Nooit een oranje wagen gezien. Dit is al even terug...

Karton rijden was wel makkelijk, als er ergens wat wagens wachten, en je had 1 of 2 pallets, die schoof je naar achteren en dan duwde je ze zo uit de oplegger. Er kon niks beschadigen. En een volle pallet karton weegt niet veel.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
11 uur geleden zei mebo 07:

De container afdeling is volgens mij overgenomen door van der Wal Heerenveen

Nou, als ik zo eens op internet kijk ziet dat er nog behoorlijk zelfstandig uit; maar je kunt ook best gelijk hebben hoor... Zo heel goed ben ik niet bekend in die wereld ;)

http://schotpoortcontainers.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden