[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

nieuwe hemel


Gast Ro

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je moet maar zo denken Ro, wat je gehad hebt, heb je meegemaakt, wat wordt je volgende pronkstuk??? Wel jammer dat die mooie Volvo weg gaat, hij valt van verre al op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ henk en bedankt he nu heb ik koppijn:p

@sjoeke :kiss:

@peanut veilig zal wel lukken maar net zo veel plezier dat valt zwaar te betwijfelen.

@ bitchie mama missen dat zal altijd blijven gelukkig veel foto's en goeie herrinneringen

@ Cortrans jammer is zacht uitgedrukt en ja voorlopig scania

we zullen zien wat de toekomst voor leuks brengt (hoop ik )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Freddie dat is inderdaad Kwalitatief Uitermate Teleurstellend te noemen,

de dip is er inderdaad maar ja wat doe je eraan he ben blij met de tachograaf in mijn huidige trekker zullen we maar zeggen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mijn humeur wordt er niet beter van.

Ludy is een fijne gast, absoluut, maar het Volvoke van Ro verkopen.............

Mè Luuudschje dat geit neet jong, dat deit pien, dao motte veer ut nog ff euver hubbe es iech weer toes bin.

Ik zag een Volvo F10 staan, wist er niets mee aan te vangen.

Maakte er een plaatje van en dat was het voor het begin.

Bij ,eigenlijk, doelloos surfen in het internet zag ik ineens een plaatje

van deze Volvo als Avatar.

Aangemeld en contact opgenomen met diegene die deze avatar had.

Zo kwam ik op het CF terecht en zo leerde ik Ro kennen. Ja zelfs via het CF

kwam ik weer in contact met Guido Wolfs, die ik al meer als 20 jaar uit het oog verloren was.

Resumé

Door Ro's F10 leerde ik het CF kennen dat mij al veel plezier heeft gebracht en

waardoor ik heel fijne mensen heb leren kennen en heb ontmoeten kunnen.

Door Ro's F10 trof een mijn oude Hobbymaat Guido weer.

Door deze F10 leerde ik Ro en zijn gezin kennen, mischien wel het allerbeste wat dit karretje voor mij kon betekenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

He Ro,

Misschien een dom idee, maar wat is die volvo nou nog waard?:angel: Is het geen idee dat jij 'm koopt, als jij er zo gehecht aan bent, en dat je dan gaat charteren voor je baas:ja: Dat moet je dan natuurlijk zelf ook wel zien zitten en 't moet natuurlijk wel mogelijk zijn:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wat je niet hebt gehad, raak je ook niet kwijt ! :(

Dat stukje is van Rowwen Heze.

Ik wil het wel even uitleggen hoor!

Wat zou je liever hebben: een vriendin hebben die het uitmaakt, wat je hart breekt, of nog nooit een vriendin hebben gehad.

Wat zou je liever hebben:

een herinnering aan een kameraad die je hebt gehad en de mooie tijden die je samen hebt meegemaakt of nooit die maat hebben gehad.

Wat zou je liever hebben:

doof geboren worden of op latere leeftijd doof worden zodat je nog wel de herinnering aan geluid en muziek hebt.

Als je iets nooit hebt gehad, kun je er ook geen herinnering aan hebben, heeft het je nooit kunnen beïnvloeden, heeft het nooit echt bestaan, heeft het nooit een indruk kunnen achterlaten die je vormt

Dingen "verliezen," of dat nou een vrouw, een maat, iets in je gezondheid, een auto of wat dan ook is, dat vormt je. Ja, soms het is het mooier om iets te kunnen behouden, maar daar heb je lang niet altijd wat over te zeggen.

Dus zeg het maar:

leer je liever van iemand te houden en die te verliezen of blijf je liever alleen zonder de liefde te hebben gekend?

Eigenlijk wel een mooi idee voor een nieuw topic...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee Joost morgen komt de dieplader...........:hamer:

Gewoon even iets heel doms: maar weet je niet waar die auto heen is? Dus wie hem heeft opgekocht?

Ik zat namelijk op Trucks.nl even te zoeken of hij daar op stond.

Is deze auto niet iets voor Freddy en consorten? Die wou toch iets hebben voor het forum? Of zal hij te zeer aan de prijs zitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@holland, dan moet ik eerst me papieren halen voor ik mag charteren

@hallowed enig idee wat het extra kost om dit soort trekkers te onderhouden ten op zichte van een redelijk model kwa bouwjaar, egaal welk merk.

ja ik weet wat ie heeft opgebracht en waar ie nu staat, een tip hij is niet zomaar weg gedaan.....(zat toch weer een dikke reparatie aan te komen)

doe er je voordeel mee ik iig niet.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gewoon even iets heel doms: maar weet je niet waar die auto heen is? Dus wie hem heeft opgekocht?

Ik zat namelijk op Trucks.nl even te zoeken of hij daar op stond.

Is deze auto niet iets voor Freddy en consorten? Die wou toch iets hebben voor het forum? Of zal hij te zeer aan de prijs zitten?

HAHA ik heb hetzelfde gedaan,maar heb daar niks kunnen vinden.

@ Ro, succes met je verlies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@holland, dan moet ik eerst me papieren halen voor ik mag charteren

@hallowed enig idee wat het extra kost om dit soort trekkers te onderhouden ten op zichte van een redelijk model kwa bouwjaar, egaal welk merk.

ja ik weet wat ie heeft opgebracht en waar ie nu staat, een tip hij is niet zomaar weg gedaan.....(zat toch weer een dikke reparatie aan te komen)

doe er je voordeel mee ik iig niet.............

Maar Freddy hiero heeft toch geld zat?

Even serieus nu weer, ik heb geen idee wat dat kost.

Wel vind ik het echt jammer voor je. Maar, je weet dat dat moment een keer aan breekt. Ik had al even wat gezocht en kwam al op een 6.500 euri uit voor een beetje F10 trekker. Dat is niet misselijk voor zo'n bak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar Freddy hiero heeft toch geld zat?

Even serieus nu weer, ik heb geen idee wat dat kost.

Wel vind ik het echt jammer voor je. Maar, je weet dat dat moment een keer aan breekt. Ik had al even wat gezocht en kwam al op een 6.500 euri uit voor een beetje F10 trekker. Dat is niet misselijk voor zo'n bak.

Ja maar Ro had er ook al bijgezet dat de zweed niet voor niks wegging want er kwamen nog wat kosten aan. Dus dat moet er ook bij opgeteld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Freddy hiero heeft toch geld zat?

Even serieus nu weer, ik heb geen idee wat dat kost.

Wel vind ik het echt jammer voor je. Maar, je weet dat dat moment een keer aan breekt. Ik had al even wat gezocht en kwam al op een 6.500 euri uit voor een beetje F10 trekker. Dat is niet misselijk voor zo'n bak.

dan heb je niet veel soeps Hallowed voor 6.500 pleuri en bedenk maar zo met die leeftijd(van de volvo) je koopt de sores van een ander, die van ons was redelijk tot heel goed te noemen, zelfs de volvo dealer probeerde hem al jaren terug te kopen haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar Ro had er ook al bijgezet dat de zweed niet voor niks wegging want er kwamen nog wat kosten aan. Dus dat moet er ook bij opgeteld worden.

er zit sowieso bij regulier onderhoudt al meer kosten aan omdat niet alles meer direct voor handen is, en als je snachts zoals ik stukken kreeg was het gelijk duurder ivm vervangende trekker, moet ik wel zeggen dat ik demeeste dingen wel kon oplossen behalve toen de trekas er scheef onderstond, maar wel netjes thuis gebracht heeeeeel rustig dus :D de meeste zouden hem laten staan hoorde ik toen:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
er zit sowieso bij regulier onderhoudt al meer kosten aan omdat niet alles meer direct voor handen is, en als je snachts zoals ik stukken kreeg was het gelijk duurder ivm vervangende trekker, moet ik wel zeggen dat ik demeeste dingen wel kon oplossen behalve toen de trekas er scheef onderstond, maar wel netjes thuis gebracht heeeeeel rustig dus :Dde meeste zouden hem laten staan hoorde ik toen:p

Zo hem zelf ook niet achterlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat stukje is van Rowwen Heze.

Ik wil het wel even uitleggen hoor!

Wat zou je liever hebben: een vriendin hebben die het uitmaakt, wat je hart breekt, of nog nooit een vriendin hebben gehad.

Wat zou je liever hebben:

een herinnering aan een kameraad die je hebt gehad en de mooie tijden die je samen hebt meegemaakt of nooit die maat hebben gehad.

Wat zou je liever hebben:

doof geboren worden of op latere leeftijd doof worden zodat je nog wel de herinnering aan geluid en muziek hebt.

Als je iets nooit hebt gehad, kun je er ook geen herinnering aan hebben, heeft het je nooit kunnen beïnvloeden, heeft het nooit echt bestaan, heeft het nooit een indruk kunnen achterlaten die je vormt

Dingen "verliezen," of dat nou een vrouw, een maat, iets in je gezondheid, een auto of wat dan ook is, dat vormt je. Ja, soms het is het mooier om iets te kunnen behouden, maar daar heb je lang niet altijd wat over te zeggen.

Dus zeg het maar:

leer je liever van iemand te houden en die te verliezen of blijf je liever alleen zonder de liefde te hebben gekend?

Eigenlijk wel een mooi idee voor een nieuw topic...

Pfffff, dit zet me wel aan het denken hoor.............................:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden