Spring naar bijdragen

Zijn we al een beetje gewend


De nieuwe software   

49 stemmen

  1. 1. Ik vind de nieuwe software :

    • helemaal niks, ik wil weer terug naar de oude VB
    • ik merk geen/weinig verschil
    • best wel aardig
    • een hele verbetering
    • Super, met hele leuke en makkelijke functies


Recommended Posts

  • Forumlid

Thanks, daar ga ik gelijk even mee aan de slag 

Als ik het goed zie, dan kun je die andere opties (na klikken op bekijk nieuwe inhoud) dan ook gewoon blijven gebruiken (bijvoorbeeld afgelopen 14 dagen).. Dan zal ie nog alleen de berichten tonen uit de door jouw geselecteerde forumdelen.

 

Maar ik ben er ook nog 10 minuten achter hoe dat gaat.. dus pin me er niet op vast.

 

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Gast henk driehoek

en toch blijf ik het handig vinden, dat er bovenaan iedere "nieuwe" pagina de optie komt te staan "ga naar het eerst ongelezen bericht". Ik kijk meestal meerdere keren per dag op het forum, en heb de filters ingesteld staan op "sinds mijn laatste bezoek". Dan blijft het toch makkelijk als je direct door kan naar het laatste gelezen bericht. Ook al is het maar 1 pagina (bij meerdere pagina's werkt het blijkbaar wel zo). Nu moet is scrollend zoeken op tijdstip. Bij Tapatalk ga je gelukkig wel bij elk topic naar het laatst gelezen bericht. Waarom niet als standaard instelling???? Ik ben benieuwd wat een ander hier van vindt??? Waag er anders een stelling aan.....

Link naar opmerking
Gast henk driehoek

ahh, gevonden, bedankt :kiss:

En zo blijft een mens bijleren. Wel handig die ster (als je het weet haha)

bewerkt door henk driehoek
Link naar opmerking
  • Administrators

CRAP.. daarom loopt mijn klok niet goed.. ik heb hem 11 uur terug gezet.. :D

 

--== Freddy ==--

Dat je van updaten geen kaas had gegeten, wisten we al.

Nu blijkt het maar weer eens dat het bij de tijd blijven zelfs voor jou een te grote opgave is!

Tssssss Freddy!

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid

McAfee geeft trouwens ook in de nieuwe stijl van CF aan dat de site niet veilig is dus dat zou ook bezoekers er van kunnen weerhouden om de site te bezoeken e/o in te loggen.

Dat kan kloppen,Ibo heeft gedreigd met een stuk hout :D

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

 

Wel heb ik de indruk dat er stukken minder gepost wordt in deze nieuwe setting.

 

 

Minder postings, en minder lezers. Of misschien een ander soort lezer. Dat MATS draadje was veel werk, en word niet gelezen, terwijl er veel andere onderwerpen met een slechts paar postings veele keren meer zijn gelezen, bv. stelen van diesel.

Nou moet een ieder lezen wat ie wil natuurlijk.

Hoop dat het forum blijft doorgaan, heb hier het meest succesvolle VS truckers  forum zien verdwijnen. Dat had andere redenen, maar het was verbazingwekkend hoe snel het van duizenden leden naar werkelijk een half dozijn ging.

Heb wel meer dan 1 lid gesproken die vind dat sommige posters het verpesten, maar dan zeg ik, lees hun berichten niet, simple.

 

Ook is er een lid dat sinds kort een jongedame heeft omarmd, hij was heel scherp en slim.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Dan ga je toch gewoon verder als je een bepaalde naam ziet...

Kijk, is de letter groote in 1 keer anders, dat moet freddy toch eens veranderen dat het zo makkelijk gaat, misschien 10 dubbel klikken oid.

 

We zien wel, vermaak me nogal hier, zekers met de foto hobby.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Ja Corydon, ook van mijn kant; doorgaan.

 

Verder vind ik de nieuwe software top!!

Bij de vorige kon ik op het bedrijfsnetwerk alleen de hoofdpagina laden en daarna liep het vast.

Bij deze kan ik zelfs de foto's zien.

 

Groet ron

Link naar opmerking
  • Forumlid

Je moet even weten hoe het werkt  :p

Dat is met alles zo, werkt prima eigenlijk.

 

In de telefoon versie ??

Multiquote werkt dus wel, deze ingevoegd met de knop en hij staat er mooi onder, wel even rechtsonder bevestigen.

 

nee op mijn schootcomputer

Hier op de vaste computer, werk dus prima.

Link naar opmerking

Even een vraagje:

 

De mogelijkheid tot het bewerken van je topic verdwijnt bij mij razendsnel.

Had een topic geplaatst, ondertussen even gedoucht, wilde nog wat toevoegen en bleek al de topic niet meer te kunnen bewerken.

Is dit iemand anders ook opgevallen ?

Link naar opmerking
  • Forumlid

Even een vraagje:

 

De mogelijkheid tot het bewerken van je topic verdwijnt bij mij razendsnel.

Had een topic geplaatst, ondertussen even gedoucht, wilde nog wat toevoegen en bleek al de topic niet meer te kunnen bewerken.

Is dit iemand anders ook opgevallen ?

Die bewerktijd van een bericht staat ingesteld op 30 minuten.

In de regel is dit genoeg om tikfouten enz aan te passen.

 

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden