Spring naar bijdragen

Zijn we al een beetje gewend


De nieuwe software   

49 stemmen

  1. 1. Ik vind de nieuwe software :

    • helemaal niks, ik wil weer terug naar de oude VB
    • ik merk geen/weinig verschil
    • best wel aardig
    • een hele verbetering
    • Super, met hele leuke en makkelijke functies


Recommended Posts

Gast butlerbob

Ach ik vind het wel prima zo en aan alle nieuwe dingen moet je ff wennen, het verbaasde mij behoorlijk dat er nog zoveel mensen nog steeds met Windows XP in de weer zijn, zelfs overheidsinstellingen en gemeentes werken er nog mee, die zien ook spoken hoor, ik ben toen direct overgestapt op Vista en toen die eruit ging over op Win 7 maar dan wel de ultimate versie en niet die uitgeklede versies, behalve dan Win 8 neen daar wil ik mij niet aan overgeven daar ga ik van overgeven :D, wat een gedrocht is dat, lijkt de belastingdienst wel "we kunnen het niet mooier maken maar wel lastiger" :D nee deze Win versie sla ik maar eens over, ben benieuwd wat hierna komt.

 

Als ik eens per maand mijn web statistieken bekijkt en analyseer dan is het Win XP gehalte ook behoorlijk groot en dat dan wel wereldwijd, dus het zal nog wel even blijven voortmodderen en o ja vergeet niet dat er ook nog hele volksstammen met Win 98 in de weer zijn hè, ook die Die Hards kom je nog tegen.

Link naar opmerking
Gast butlerbob

Ger schreef "Hier moet ik je gelijk geven, is wel wat veel he 2x op een dag"

 

Oeps ja nu zie ik het ook, inderdaad tweemaal is een beetje teveel van het goede LOL

Klopt Ger dat het een due grap is maar als ze eerst waren overgestapt op Vista dan hadden ze al een slag binnen kunnen halen wat software en programma's betreft, want Win 7 ultimate zoals wij die hier gebruiken kent niet zoveel verschillen met de Vista Pro versies, wij zijn wel overgestapt naar 64 bit systemen dat werkt wat betrouwbaarder en stabieler.

 

Geldt ook voor mobiele telefoons Geer, die van tegenwoordig zijn gewoon computers geworden, ik heb ooit een mobiele telefoon gekocht voor m'n werk en dat hield in eentje die simpel is in gebruik en vooral waarvoor je deze gebruikt, om mee te telefoneren, niks meer en zeker niks minder, kan er ook geen foto's mee maken want daar heb ik een camera voor, deze robuuste telefoon is eigenlijk voor in bouwwereld en kan tegen een stootje, het ding heet Sonim een IC 68 of zoiets, simpel maar doeltreffend en het belangrijkste is je kan ermee bellen en gebeld worden en dat is de uitgangspositie en ik hoef al die tierelantijnen er niet op en maakt al die telefoons alleen maar kwetsbaarder.

Enige is dat er een sterke lamp zit op de achterzijde die behoorlijk wat licht geeft en is wel handig dan. http://www.sonimtech.nl/

 

En hier komt bij dat ik als oud chauffeur (neen ik heb de 65/66 nog niet bereikt) geen heil meer ziet in al dat gesolliciteer naar een chauffeursbaantje, ze willen je gewoon niet hebben en daar leg ik mij dan maar neer, maar dat is een ervaring die je opdoet in de loop der jaren en vandaar dat ik in samenwerking met m'n zoon ons volledig richten op het ICT gebeuren, wat inhoudt meer en meer ondernemen op het PC gebied, zoals een volledige PC (desktop in dit geval) opbouwen maar dan wel eentje die met losse componenten in elkaar wordt gezet en niet van die kant en klaar desktops die je in elke computer zaak kan aanschaffen en als je die open schroeft schrik je jezelf te barsten wat voor goedkope componenten erin zitten, ja het moederbord mag dan wel van een bijzondere kwaliteit zijn maar de rest van de hardware eromheen is ronduit om  te janken, maar moet ook wel om er nog wat aan te verdienen en je moet de concurrentie voor blijven natuurlijk.

Door schade en schande de afgelopen jaren hebben we toch al diverse mensen aan een zeer goede en betrouwbaar werkende desktop geholpen, ok het kost wat maar het gaat echt jarenlang mee en met volledige fabrieksgarantie, dat wel natuurlijk.

Ten overvloede te melden dat ik hier persoonlijk niets mee verdien maar het is meer dat mijn zoon hier wat aan verdient want het is tenslotte zijn zaak/werk, ik kijk met belangstelling mee en doe af en toe wat suggesties want let op, de verraders bij het UWV staan op elke straathoek te kijken wat je uitvreet en komen in elke hoedanigheid voor!

Link naar opmerking
Gast butlerbob

Beste Gé, nou dat is toch alleen maar toe te juichen dat iemand deze versie van Windows wel bevalt en jij niet alleen hoor er zijn er genoeg.

nee ik hou ook niet van toeters en bellen en meer van die onzin die je nooit of nauwelijks gebruikt, geldt trouwens ook voor spul op een vrachtwagen maar dat terzijde.

Ze hebben inderdaad Win 8 aangepast op veler verzoek dat dan weer wel maar ja wensen blijven altijd toch?

 

We zien wel wat de toekomst gaat brengen, we hier een aparte PC staan waarop we verschillend besturingssystemen testen en ach de één vind dit goed en de ander vind dat juist weer niet en zo blijf je altijd wat houden, maar goed ook anders verkopen die fabrikanten van allerlei soft en hardware niks meer. :D

Link naar opmerking
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • Forumlid

Probleem met deze nieuwe opzet is dat met een beetje zon je niets meer op je scherm kunt lezen  :eek:

 

Ook de teksten in de citaten zijn bijna niet leesbaar, ik wilde gisteren iets laten lezen aan een kennis die kleurenblind is en die kon er niets uit wijs worden.  :nee:

 

Overigens volgens mijn vrouw kijk ik nu wel  minder op het forum doordat ik de achtergrond storend ervaar ( daarom gebruik ik ook geen tapa ) en dat vind zij dan weer een stuk prettiger.

bewerkt door HIT
Link naar opmerking
  • Forumlid

Ik heb er geen problemen mee, het viel me op.

Het forumbeheer doet nog wel eens een melding als er iets verandert maar nu dus niet.

Daarbij had ik wat zitten rommelen in tapatalk op mijn telefoon dus ik begon me een beetje af te vragen of ik zelf iets fout gedaan had.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Donkere achtergrond :confused:

Ik heb een witgrijze achtergrond.

Maar jij hebt ook een goede monitor :D :D

 

--== Freddy ==--

 

P.S er wordt echt nog wel gewerkt aan deze skin, maar we vonden hem in elk geval al ver genoeg om online te zetten..

En om niet in de verleiding te komen de oude skin weer terug te zetten hebben we die gewoon HARD DELETED..oftewel.. Vernietigd.

  • Like 1
Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden