[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Accu's weekendrust


tamiya2000

Recommended Posts

  • Forumlid

Even een vraagje

 

Ik heb op mijn Volvo net nieuwe accu's (ter info). Nu is de eigenlijke vraag, kan ik de hoofdschakelaar in het weekend gewoon aan laten staan? Het enige wat aanstaat in de wagen is: koelkast, autotelefoon en boordcomputer (het scherm gaat bij niet gebruik gewoon uit, dus staat standby tot je het scherm aanraakt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb nog nooit de hoofdschakelaar uitgezet.Als de accu's goed zijn heb je er ook geen problemen mee.Ik weet niet wat voor koelkast je hebt maar als het goed is slaat hij vanzelf af als de spanning te laag wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

je kunt ook gewoon als je weekend maakt 

de koelkast uit zetten 

want als je de hoofdschakelaar uitzet

gaat alles volgens mij uit dus ook je digitacho  

Digitach loopt niet over de hoofdschakelaar, deze heeft altijd stroom. Zelfs bij een lege accu is er nog een soort batterijtje die een aantal uur nog stroom levert.

 

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

auto telefoon en koelkast kun je toch uitzetten? (zit altijd wel een aan/uit knop op lijkt me)

en alleen een bordcomputer moet geen enkel probleem zijn (die andere 2 waarschijnlijk ook niet)

 

maar waarom je koelkast laten draaien in het weekend terwijl je er niet eens bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden