[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Eerste reisje van dit jaar.


Jaaprotary63

Recommended Posts

  • Forumlid

Na de winter te hebben doorgebracht met nu en dan een koppelritje en voor de klas staan mag ik weer op reis. Een bijzonder reisje ook want ik zit nu met een groep kinderen met een functiebeperking in Engeland. Grittleton. Een dorpje vlak langs de M4. Een 14 meter Van Hool met liftinstallatie is ons vervoer. Helft van de bus ziet er uit als een mobiel hospitaal. 16 leerlingen, waarvan 5 rolstoelers, en 6 begeleiders. Maandag een lange reisdag. Dinsdag bezoek aan Bath. Woensdag Bristol bezocht en aan boord geweest van SS.Great Britain. Het eerste stalen schip ter wereld. Vandaag Stonehenge bezocht en Lacock. Een Middeleeuws dorpje waar veel opnames voor de Harry Potter-films zijn gemaakt. Tussendoor ook nog aan het boogschieten geweest. Wat zijn de kinderen positief. Ik wou dat ik altijd zo'n publiek had. Veel LOL met elkaar. Morgen weer terug. Zal onderweg even het eten regelen en kijken of we daar nog iets bijzonders van kunnen maken. Zelf zit ik in een Bed & Breakfast maar de groep zit in een groepsaccommodatie. De eigenaar zoekt nog een contactpersoon in Nederland en na 3 biertjes heb ik vanochtend het contact gelegd tussen ons bedrijf en, naar ik hoop, deze toekomstige klant. Zal hier dus misschien vaker komen. Zou goed uitkomen want ik heb begrepen dat er een goede pub in het dorp zit en die moet ik nog wel bezoeken natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Net weer thuis na een goede terugreis. Wel wat fileleed maar wanneer je de rolstoelen voor de laatste keer naar beneden brengt met de lift en afscheid neemt besef je dat je niet 'zo maar' een groep meehad. Ook de collega chauffeurs in verkeer en op de boot hebben in eens engelengeduld wanner ze zien dat je een groep met functiebeperkingen helpt. ook super begeleiders erbij. alles verliep geölied. Bestaat toeval? 2 weken geleden heb ik nog ingevallen voor iemand. Een klas in Leeuwarden. Blijkt dat ik de moeder van diegene meehad. Wat is de wereld klein zeg. Weekend vrij en maandag t/m woensdag wat openbaar vervoer in de vroege morgen. Ook leuk maar ik zou de afgelopen week wel graag over willen doen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden