[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Chauffeur doodgestoken


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik zie het economisch verantwoorde niet van iemand voor laten gaan omdat hij maar twee pallets heeft. Gewoon wachten net als de rest. Voor hetzelfde geld staan er 20 met maar twee pallets. Moeten ze die dan allemaal maar voor laten gaan? Dacht het niet. Ook mensen met complete vrachten hebben na het lossen iets te doen.

Verzonden vanaf mijn aaifone 5S met tapakwats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

ff post 24 terug lezen en er stonden er geen 20 met twee palletjes en als dat zo zijn dan zou inderdaad idioot zijn ja om die allemaal eerst te laten lossen maar was hier absoluut niet aan de orde en dat gold ook voor mij toen in de UK, er was er maar eentje, eentje dus en geen 20, dus die ene mocht eerst met die 2 palletten, lezen is voor sommige nog steeds moeilijk, vooral begrijpend lezen :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dan horen ze dat aan chauffeur te vragen of ze die ander eerst mogen lossen. Als die er geen bezwaar tegen heeft is het goed. Zo niet gewoon wachten. Je lijkt wel een dhl/ups chauffeurtje. Die denken ook overal voor te mogen kruipen. Iedereen moet gewoon op zijn beurt wachten. Dat is mijn mening.

Verzonden vanaf mijn aaifone 5S met tapakwats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wij komen heel vaak, en met veel adressen bij bouwmarkten in frankrijk. Als ik daar elke auto met een of twee pallets voor moet laten, sta ik er na uren nog. Je laat de ene voor, en terwijl ze die aan het lossen zijn, komt de volgende. Die laten ze dan ook voor, want wat voor de een geld geld voor de ander ook.En zo kun je nog wel even verder gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Egoisten noemen ze mensen als jij Cornè. Bah. En dan zo'n man van Dhl een 'chauffeurtje' noemen. Ga je schamen.

Nee mensen die denken dat ze voorrang hebben omdat ze maar een of twee pallets te lossen hebben, dat zijn egoïsten.Nogmaals. Als een magazijnmedewerker aan mij vraagt of een ander ff voor mag omdat hij maar twee pallets heeft, en ik heb de tijd zal ik ook altijd ja zeggen. Maar het is geen moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Bouwmarkten in Frankrijk? ja dan heb je altijd haast want die zijn tussen de middag gewoon twee uur dicht net zoals al die tuincentra je moet toch ff de tijd nemen hè om dat droge stokbrood door je strot te krijgen nietwaar. :D maar ik begrijp je wel hoor Corné als je al die gasten voor moet laten gaan....welterusten dan! bij wijze van!

Ik zei alleen probeer eens begrijpend te lezen en ik heb niets met dhl/ups te maken gehad, alleen met diepvries of koeling en er werd inderdaad eerst gevraagd aan mij of deze chauffeur met 2 palletjes eerst mocht lossen en ik vond dat prima, maak mij niet uit als ik iemand hiermee kan en kon helpen dan doen we dat, zowel voor de chauffeur als voor het bedrijf, twee vliegen in één klap en twee mensen blij, het mes snijdt soms aan twee kanten aangezien ik daar meerdere keren per week werkt dat alleen maar in jouw voordeel zo moet je het zien en niks anders.

Maar sommige chauffeurs maken zich drukker dan de baas of de planner en denken ook nog dat ze heel belangrijk zijn, nou dat is dus een utopie, iedereen is vervangbaar, maar niet op de manier zoals die Spaanse chauffeur maar net als de post hierboven al aangeeft, mensen met te korte lontjes hou je altijd.

bewerkt door butlerbob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Snap wel wat corne bedoelt had het vorige week nog had 24plt laat eentje voor die er maar 1 had wou toch even broodje smeren wil ik ervoor komt er nog eentje van een bedrijf uit lekkerkerk had er maar 3 zou maar niet typen waarvoor ik allemaal uitgemaakt ben nadat ik hem had verteld dat ik er net een voor heb laten gaan en er zelf voor ging ondanks dat hij er 3 had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Corné beste vriend, ik ben en lijk helemaal niet op zo'n stress figuur die alleen maar dat soort bedrijven aan de slag gaan, als je er zeker van wilt zijn om niet ouder te worden dan hooguit 55 jaar moet je beslist bij DHL/UPS of meer van dit soort bedrijven gaan rijden/werken, als een stel volslagen idioten komen ze je voorbij, de zwaarste steen is nog niet zwaar genoeg om op dat gaspedaal te leggen, als er een zwaartransport op de autobahn rijdt die je niet mag en kan inhalen gaan ze het toch proberen, hoezo opgefokt en stress?

 

Hoe mij ten goede ik begrijp donders goed wat je bedoelt met die gasten voor te laten gaan die maar één of twee palletjes hebben maar als er dan nog een stuk 4 a 5 bij komen dan is het einde zoek natuurlijk, in mijn geval was dat niet zo, maar ik zou wellicht hetzelfde hebben gereageerd als jij als er opeens een stel van die jodokussen opduiken met allemaal één of twee palletjes die ff voor willen.

No hard feelings Corné :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Ok Corné en vergeet niet dat niet elke chauffeur hetzelfde werk doet, het enige is dat chauffeurs een vrachtwagen besturen met alle voor en nadelen ervan :D

Maar ik begrijp jouw frustraties wel wat het voorgaande betreft, zou het op die manier ook niet leuk vinden.

 

Goed weekend gewenst.

bewerkt door butlerbob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

zeg helemaal niks over UPS zal best een beter bedrijf zijn dan die andere zoals DHL, Fed-Ex, DPD en noem maar op, van deze heb ik er genoeg in de vernieling zien zitten op de nachtelijke Duitse Autobahnen alleen vanwege het feit dat die gasten worden opgejaagd door tijdsdruk en de planning natuurlijk, heb ooit eens in Italië met een ex chauffeur van DHL gesproken en die was blij dat hij daar weg was want de druk is enorm groot en vandaar ook de vele ongevallen, ik spreek juist niet van ongelukken omdat daar het woord "geluk" in voorkomt en bij een ongeval heb je meestal geen "geluk'!

 

Maar zal ook wel met de prijzen te maken hebben want die pakketvervoerders gunnen elkaar het verlies nog niet eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is transport in deze tijd. Chauffeurs gaan elkaar tegenwoordig met messen te lijf. En kijk eens op de weg naar je collega's. Als ze halverwege voorbij zijn geven ze al richting aan naar rechts als ze je inhalen, en 2 seconden later boem duwen ze hem naar rechts, terwijl ze nog 3 meter moeten om je voorbij te zijn. De collegialiteit is ver te zoeken tegenwoordig.

'Vroeger' was het ook niet allemaal rozegeur en maneschijn hoor. Net wat Europeaan zegt. Maar toen waren de daders vaak hollanders dus dat kwam blijkbaar niet zo bedreigend over :rolleyes: .

 

 

De tipgever zag de man staan bidden bij een kruisbeeld, zei een politiewoordvoerder.

Blijkbaar had hij er toch spijt van dan.

azijnpisser. het aantal incidenten vergeleken met het aantal chauffeurs die dagelijks onderweg zijn is minimaal. maak er nou geen grote drama van. sterkte aan de familie.

Precies.

 

heb nu het AD en als "kers op de taart" het Gristelijk Reformatorisch Dagblad op de PC staan, behalve op zondag is die laatste niet te zien dan is de hele site compleet weg :zegtniets:  dit om doordeweeks te kunnen communiceren met mijn SGP buurman zodat ik kan begrijpen waar hij het over heeft, raar volkje die SGP Boys and Girls.

Ja bijna zo raar als Portugese chauffeurs die een collega doodsteken, echt heel errug hé.

Heb een tip voor je, zet de interne klok van je PC op een andere dag, dan kun je op zondag ook het gristelijke nieuws lezen, zal je van kalmeren ;)  :D .

 

Aparte ramp maken voor kleine partijtjes , zijn zat bedrijven die dat hebben.

Dat deed die Portugees nu net.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

- De Raamsdonksveerse advocaat Geert de Haas wil dat er een taalkundige onderzoek komt naar de laatste woorden van de op 7 april bij grensovergang Hazeldonk vermoorde

 

 

http://www.bndestem.nl/regio/breda/scheldwoord-aanleiding-moord-op-vrachtwagenchauffeur-bij-hazeldonk-1.4430942

 

over kort lontje gesproken dus 

man man man als iedereer dat zou doen 

liepen er alleen maar mensen met een mes in hun rug 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Ja als je in die landen voor "flikker/Homo" of iets wat er op lijkt word uitgemaakt dan ben je inderdaad je leven niet zeker, ik ben ook weleens uitgemaakt voor van alles en nog wat en o.a. ook een keer voor Homo, toen ik antwoordde dat ik z'n vrouw een beurt gegeven had viel zijn bek open en moest chirurgisch weer hersteld worden. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden