Spring naar bijdragen
Freddy

Chauffeur doodgestoken

Recommended Posts

Dat is transport in deze tijd. Chauffeurs gaan elkaar tegenwoordig met messen te lijf. En kijk eens op de weg naar je collega's. Als ze halverwege voorbij zijn geven ze al richting aan naar rechts als ze je inhalen, en 2 seconden later boem duwen ze hem naar rechts, terwijl ze nog 3 meter moeten om je voorbij te zijn. De collegialiteit is ver te zoeken tegenwoordig.

'Vroeger' was het ook niet allemaal rozegeur en maneschijn hoor. Net wat Europeaan zegt. Maar toen waren de daders vaak hollanders dus dat kwam blijkbaar niet zo bedreigend over :rolleyes: .

De tipgever zag de man staan bidden bij een kruisbeeld, zei een politiewoordvoerder.

Blijkbaar had hij er toch spijt van dan.

azijnpisser. het aantal incidenten vergeleken met het aantal chauffeurs die dagelijks onderweg zijn is minimaal. maak er nou geen grote drama van. sterkte aan de familie.

Precies.

heb nu het AD en als "kers op de taart" het Gristelijk Reformatorisch Dagblad op de PC staan, behalve op zondag is die laatste niet te zien dan is de hele site compleet weg :zegtniets:  dit om doordeweeks te kunnen communiceren met mijn SGP buurman zodat ik kan begrijpen waar hij het over heeft, raar volkje die SGP Boys and Girls.

Ja bijna zo raar als Portugese chauffeurs die een collega doodsteken, echt heel errug hé.

Heb een tip voor je, zet de interne klok van je PC op een andere dag, dan kun je op zondag ook het gristelijke nieuws lezen, zal je van kalmeren ;)  :D .

Aparte ramp maken voor kleine partijtjes , zijn zat bedrijven die dat hebben.

Dat deed die Portugees nu net.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Robniat, die rijden toch allemaal wel door hoor, 88km/h of zo, dus niet maximaal:p.

En UPS doet volgens mij het meeste zelf, al die andere werken met charter bedrijven. (Axtra, Pabst en vele kleintjes)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

DPD ook. Enkele Nederlandse lzv s vanuit Best en de rest Duitse conventionele combi s met die 20 ft. containers erop. Volgens mij doen de wagens bij DHL die normaal overdag de ophaling doen in de nacht het pendelwerk tussen de vestigingen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

- De Raamsdonksveerse advocaat Geert de Haas wil dat er een taalkundige onderzoek komt naar de laatste woorden van de op 7 april bij grensovergang Hazeldonk vermoorde

http://www.bndestem.nl/regio/breda/scheldwoord-aanleiding-moord-op-vrachtwagenchauffeur-bij-hazeldonk-1.4430942

over kort lontje gesproken dus 

man man man als iedereer dat zou doen 

liepen er alleen maar mensen met een mes in hun rug 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoewel het de taak van een advocaat is om voor zijn cliënt een zo gunstig mogelijk resultaat te behalen druist het wel in tegen het rechtvaardigheidsgevoel van een buitenstaander.

Als men bij ieder scheldwoord wat tegen je geroepen wordt het recht in eigen hand neemt en diegene van het leven beroofd dan is dat scheldwoord geen excuus voor strafvermindering.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast butlerbob

Ja als je in die landen voor "flikker/Homo" of iets wat er op lijkt word uitgemaakt dan ben je inderdaad je leven niet zeker, ik ben ook weleens uitgemaakt voor van alles en nog wat en o.a. ook een keer voor Homo, toen ik antwoordde dat ik z'n vrouw een beurt gegeven had viel zijn bek open en moest chirurgisch weer hersteld worden. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Justitie in Breda heeft dinsdag negen jaar cel geëist tegen een 37-jarige Portugese vrachtwagenchauffeur die in april op Hazeldonk een Spaanse trucker doodstak.

De steekpartij vond plaats op 7 april bij fruitverwerkingsbedrijf Driscoll's. De twee mannen waren aan het laden en lossen op het terrein en kregen ruzie met elkaar. Het 40-jarige slachtofferoverleed ter plekke aan zijn verwondingen. 

http://www.omroepbrabant.nl/?news/217227852/Eis+negen+jaar+cel+voor+Portugese+vrachtwagenchauffeur+die+Spaanse+trucker+doodstak+bij+Hazeldonk.aspx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

wauw 6jaar dat zal nog wel een staartje gaan krijgen ook. en dan bij goed gedrag aftrek van de helft van de straf. 

wat te denken van hulp bij immigratie van de familie naar nl op sentimentele grond om langdurige gezins-ontwrichting tegen te gaan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites