[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Alltrans transport & Verhuur failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

Alltrans Transport & Verhuur failliet

Alltrans Transport & Verhuur failliet

STRAMPROY - Voor de rechtbank van Limburg is op dinsdag 15 april Alltrans Transport & Verhuur failliet verklaard. Het bedrijf is gevestigd aan de Veuskensstraat 7a in Stramproy.

De oorzaak van het faillissement is op dit moment niet bekend. Curator mr. van Ierssel was donderdag niet bereikbaar voor een nadere toelichting op het faillissement.

Het is eveneens onduidelijk hoeveel personeel er werkzaam was bij het failliette bedrijf.

Nieuwe bv

Inmiddels heeft de eigenaar van het bedrijf, H. Krekels, al wel een nieuwe bv opgericht. Uit de gegevens van de Kamer van Koophandel blijkt dat Krekels op 11 april, vier dagen voor de uitspraak van het faillissement, bij de Kamer van Koophandel de bedrijfsvoering van Alltrans Transport & Verhuur BV stopgezet heeft. Op 10 april echter is er door de heer Krekels een nieuwe bv opgericht met de naam Alltrans LTV BV eveneens gevestigd aan de Veuskensstraat 7a te Stramproy.

Gedupeerden

Op internet hebben een aantal mensen die zeggen gedupeerd te zijn door Alltrans een eigen forum en facebookpagina opgericht. In het forum is onder meer te lezen dat het bedrijf nogal eens van naam gewijzgd is in de afgelopen jaren. Een aantal werknemers geeft aan dat zij nog steeds geld van H. Krekels tegoed hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Deze firma was onder andere bekend onder de namen, Kremo, Krekels transport, Hestra, Hestry, Alltrans, A.L.Trans etc.etc.etc. De heer Henk Krekels was oa. betrokken bij een diefstal in zijn eigen firma en wilde zo de verzekering oplichten. De heer Krekels was ook betrokken bij diefstal dieselbrandstof op grote schaal door middel van gestolen brandstofpasjes. Had toentertijd in NL - Panningen waar hij een pand huurde een illegale 20.000 liter brandstoftank staan waar de gestolen dieselbrandstof in opgeslagen werd. En ja hoor in ons land kan je dus gewoon verder gaan met een ander BVtje. Er is absoluut geen enkele controle door overheidsinstanties hierop. Hoe kan ik zoveel mogelijk bedrijven belazeren. Juist door iedere keer weer een BVtje op te starten, na een korte perode naar de filistijnen laten gaan en dan weer lustig en vrolijk verder met besodemieteren gaan onder de naam van een ander BVtje. En ja wij gebruiken daarvoor je vrouw, je zoon, je dochter, je schoonzoon, je schoondochter, je kleinkinderen, je opa en oma en god mag weten wie nog meer je dan voor je kar spant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waar het mij om gaat is dat een bedrijf zoals Alltrans failliet gaat en nog voor het uitspreken van het faillissement alweer een andere BV heeft en dan weer gewoon haar activiteiten voort kan

zetten. Kijk het kan de beste ondernemer overkomen, een faillissement. Maar op het moment dat een ondernemer de afgelopen 10 jaar meerdere malen met zijn bedrijf failliet gaat, dan is mijn inzien is goed fout bij deze ondernemer. Het foute in deze hele situatie is dat men hier in Nederland domweg gewoon iedere keer weer een BVtje kan opstarten en dat zou in mijn ogen niet mogelijk moeten

zijn. Ja een keer failliet gaan dat kan. Nogmaals de beste ondernemers in Nederland is het wel een overkomen en vaak zijn ze er veel en veel sterker uit gekomen na zo'n faillissement. De ondernemerer van geleerd van zijn fouten en zal een tweede keer deze fouten niet meer zo snel maken. Maar zoals gezegd, wat er nu weer is gebeurd met het faillissement van Alltrans vind ik een zeer slechte

zaak. Ik kan ook niet begrijpen dat de curator hier niet ingrijpt en een verbod oplegt om door te werken met een BV welke juist 4 dagen voor faillissement aanvraag operationeel is en reeds zaken

drijft op de oude voet. Ik persoonlijk ben van mening dat dit verboden zou moeten worden als een ondernemer na een tweede keer failliet nog weer kan opstarten met een andere BV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Het is inderdaad onbegrijpelijk dat dit kan hier in NL maar je ziet het en wat doet zo'n curator dan vraag ik mij af of is het er eentje die weer z'n zakken kom vullen, dat zou je haast gaan denken toch?

Ik dacht toch echt dat hier een wettelijke regelgeving voor was in NL maar dat zal wel niet want hoeveel doorstarters hebben we al niet gehad en dat die na een bepaalde periode weer op de fles gaan met achterlating van allerlei torenhoge schulden, je zal er maar bij zitten als crediteur.

Maar ja het zullen wel weer de bekende mazen zijn in de wet zal ik maar zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Targaman liegt geen woord, die Krekels is een boef van het ergste soort. Ik heb in 1992 of zoiets vier hele dagen voor die idioot gewerkt. Met een daf 2800 motorwagen met dagcabine, die door zoonlief van 16 was verbouwd tot trekker, containers laden bij ECT. Toen ik belde dat mijn chassis niet compleet was, iets met een missende twistlock of zoiets, moest ik dat maar even van een chassis van een collega slopen. Toen ik vervolgens op zondag tien uur met kisten met bloembollen had rondgecrosst en ik als beloning een bord zelfgemaakte soep en honderd gulden kreeg wist ik zat. Wegwezen bij die gek. Hij heeft ook nog in Zwitserland en de Oekraïne bedrijfjes gehad toen het hier te heet onder zijn voeten werd. Bij Kremo zijn destijds gestolen trailers teruggevonden waar "Henk van de Krekel" gewoon mee rondreed..........

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We blijven het vreemd vinden, ikzelf stelde de vraag eens aan het CNV hoe hun gedachtes hierover zijn, complexe materie als antwoord, als ik dan andere topics lees dat forumgebruikers complete dossiers aanleveren bij justitie en die gewoon de boot afhouden omdat de materie te complex is....

 

Ooit hoop ik eens dat de info die dit forum verschaft eens doordringt tot de controlerende instanties en er daadwerkelijk wat gebeurd, dat zoiets niet zo gemakkelijk meer lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Valkje, je heb helemaal gelijk. Wanneer dringt dit nu eens door in die botte hersenen van Politie en Justitie. Niet en nooit dus. Ons ambtelijke apparaat is nog te lui om uit hun doppen te kijken. Een stelletje pennenlikkers zijn het allemaal. Maar wij, de gewone man zijn bij ieder poep of scheet die wij laten mooi de hannes bij de politie of justitie. Laatst zij iemand tegen mij, weet jij dat wij raam ambtenaren hebben. Ik zeg, wat ?  wat zijn dat nou weer. Nou zegt die iemand tegen mij, om dat er op dit moment een reorganisatie bezig is binnen dat ambtenaren volk, hebben een heleboel ambtenaren eigenlijk geen werk. Maar ze moeten wel iedere dag op het werk komen. Ze hebben een kantoortje met een raam voor uitzicht want dat moet schijnbaar van de arbo dienst. In het kantoor staat een bureau en stoel en niet meer. Hier mag de ambtenaar dan de hele dag zijn tijd door brengen. Krantje lezen, boekje lezen, kruiswoordpuzzeltjes maken etc.etc.etc. en daar krijgt hij of zij dan wel op het eind van de maand salaris voor. En als hij of zij geluk heeft krijgt hij of zij t.z.t. weer een functie binnen het apparaat. Ja deze mensen kunnen niet zoals jij en ik gewoon ontslagen worden. Nee hier zijn de ambtenaren nog steeds beter beschermd als wij. Maar goed, even terugkomende op de bedrijf Alltrans of hoe deze firma al geheten heeft. Iedere politieke partij spreekt over deze wantoestanden al decennia lang, dat dit niet kan en dat dit nu eens aangepakt moet worden. Vooral tijdens verkiezingstijd komt dit item weer met nadrukkelijk op iedere politieke agenda. Na de verkiezingen worden dan bijna alle beloften weer bij elkaar geveegd en in het ronde archief naast het bureau gedeponeerd. Ik heb er geen geloof in dat dit ooit opgelost gaat worden door wie dan ook. Dus blijven wij gewoon zitten met deze vervelende praktijken en zullen wij decennia lang hier over blijven praten en schrijven tot de dood er op volgt . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Deze "kermiswagen" zoals werd omgeschreven kwam ook veel in gebieden waar gevaarlijke koeien en ander groot wild vrij losliep zeker zo te zien aan "vanger' aan de voorzijde, ja aan de achterzijde zou zo'n gedrocht weinig zin hebben nietwaar LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Nou dat hakt erin, volgens mij is deze Mijnheer bijzonder boos en dan druk ik mij nog genuanceerd uit, aan de ene kant wel te begrijpen als je bent opgelicht of anderszins en ik denk niet dat deze Heer Krekels hier iets tegen gaat ondernemen, diegene die deze pagina heeft opgezet lokt hiermede een rechtszaak uit en dat zal de bedoeling en opzet zijn hiervan, ben benieuwd of dit nog een vervolg gaat krijgen.

 

Wellicht een ideetje voor mijzelf om ook zo'n pagina op te gaan zetten tegen een persoon die nog waarschijnlijk op mijn verlopen en ingetrokken Niwo vergunningen rondrijd met een Pool en een Hongaar, ga ik ff over nadenken hoe ik dit figuur uit de tent kan lokken aangezien IL&T en politie/opsporingsdiensten toch niks ondernemen lijkt mij dit wel wat, niet geschoten is altijd mis toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Ik zit nu dat artikel of forum over die Alltrans te lezen maar ik kom telkens twee dezelfde mensen tegen, het zijn John en Henri en die zitten elkaar behoorlijk op te fokken en er is niemand anders die er eens tussendoor komt en dat gaat pagina's lang door, erger nog het gaat op een gegeven moment behoorlijk tegenstaan ook al is die Krekels niet helemaal zuiver op de graad het houdt niet op en blijf maar doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zit nu dat artikel of forum over die Alltrans te lezen maar ik kom telkens twee dezelfde mensen tegen, het zijn John en Henri en die zitten elkaar behoorlijk op te fokken en er is niemand anders die er eens tussendoor komt en dat gaat pagina's lang door, erger nog het gaat op een gegeven moment behoorlijk tegenstaan ook al is die Krekels niet helemaal zuiver op de graad het houdt niet op en blijf maar doorgaan.

 

 

Das t mooie van een forum;je hoeft er niet te lezen. :D  :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Ha ha nee dat klopt maar ik was eigenlijk op zoek naar een bepaalde tegenreactie maar niets van dat al, wel van iemand die er ook ooit had gewerkt en als je dat allemaal zo leest dan begrijp je toch niet dat er nog mensen willen werken bij zo'n bedrijf of hebben die allemaal een klap van een Brabantse korenmolen gehad of zo? LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Logisch dat die Krekels niet reageert op dat forum, die kan nauwelijks schrijven en lezen

Ik doelde niet op dit forum maar op dat andere waar de link hiervan vermeld was, maar als je de FB pagina bekijkt dan druipt het daar wel van veel gedupeerde personen en dat adres in Stramproy blijkt een postbus te zijn, Krekels schijnt nog gewoon in Kinrooi te zitten met z'n handel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumlid

Hoi.

 

Ik dacht net: "Laat ik de naam van die Krekels een door de Google-machine halen". En zo kwam ik weer hier terecht.

Ik ben degene van dat forum, dat inmiddels verwijderd is door forum2go.nl.

En het klopt. Het was mijn bedoeling een rechtszaak uit te lokken.

Hij had beslag laten leggen op mijn huis, voor de schade die hij, naar zijn zeggen geleden had door het forum.

Maar toen werd ik pas echt giftig. :)

Op Facebook is nog wel een pagina: "Oneerlijke Transportbedrijven".

Mijn vroegere collega's en ik hebben Henkie failliet laten verklaren, en zijn vergunning in laten trekken.

Hij wilde nog snel van naam veranderen, maar wij waren hem voor.

Ook door een van onze acties is hij een belastingteruggave van ongeveer een ton misgelopen.

Dit ging over BTW over in Belgie getankte diesel, welke hij als Nederlands bedrijf bij de Belgische belasting declareerde, terwijl hij in Belgie woonde.

Ook liet hij de tankbedienden tankbonnetjes sparen van mensen die geen bonnetje wilden.

Daarvoor gebruikte hij het adres op de Veuskensweg in Stramproy.

Zijn laatste mij bekende adres is op de Industrieweg 20, in Stramproy, maar dat is alweer een tijd geleden.

Ondanks dat hij geen vergunning meer heeft, gaat hij wel gewoon door.

Het zou uitgesloten zijn dat hij een nieuwe vergunning op zijn naam kon krijgen.

En Stephan zeker niet. Die moet nog een ton of wat aan de belasting betalen.

Als je hen wil zien moet je naar een truckshow gaan. In Den Bosch, in de Brabanthallen, in December, dan staan ze er zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden