[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zijn er meer forumleden die een bootje hebben?


marco555

Recommended Posts

Niet van mij of iemand die ik ken....

PiYbhz.jpg

 

Zou iemand dat hebben omdat ze graag varen, of willen ze iets laten zien.....?

dQm5cI.jpg

 

dePADp.jpg

 

zal wel een werkgever zijn in het transport.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik had een boot, ging me teveel vrije tijd in zitten  ;)

 

attachicon.gifDSCF0051.JPG

Een Beachcraft of een Cascaruda gok ik.

Wij hebben ook jarenlang een stalen boot gehad, het onderhoud daaraan werd ik ook zat.

We hebben nu dus een polyester boot, in het voorjaar een keer goed schoonmaken en in de wax zetten en daarna elke week gewoon even wassen.

Glimt als een spiegeltje :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Wij hadden jaren een "boot".

Althans, die lag bij ons achter de schuur omdat de eigenaar hem wat wilde opknappen en er weer mee kon gaan varen. Het begin van de restauratie was vrij vlot, maar toen kwam er een eigen huis en een paar kinderen om de hoek kijken.

Gecombineerd met een baan als internationaal chauffeur, een vrouw die dat ding niet wilde en enkele zeer domme reparaties, zoals water zonder antivries in het koelsysteem na het testen van de motor, waar van de cylinder kop was gescheurd. Dus na de eerste flinke vorst weer het zelfde probleem. :D

Gelukkig is die schuit 2 jaar terug naar een andere plaats gebracht. Staat ie ons in elk geval niet meer in de weg. LOL LOL LOL

post-1210-0-00275200-1442082870_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Yep, nou heb ikzelf het geluk dat ik sinds een paar jaar in het water kan blijven liggen en pas naar mijn kranen hoef te kijken als de ijsvloer een dikte begint te krijgen van een meter wat tegenwoordig niet zo gauw voorkomt in Nederland  :nee: . toen ik nog elk winter op de wal stond was je idd een halve dag kwijt aan het winterklaar maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ klopt, daarom heb ik er ook geen omkijken naar als die in het water ligt. Op de wal moet je al uitkijken als de wind uit de verkeerde hoek waait en het 1 graad vriest, dat is genoeg om de boel kapot te laten vriezen en te weinig voor een stel malloten in een strak pakje met ijzeren zolen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden