[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Slecht imago


maarten/andre

Recommended Posts

  • Forumlid

Dat ligt misschien aan je computer Andre, kan het hier wel zien.

Afijn, een vrachtauto verwisselt van rij baan en tikt een auto aan die in de middenberm belandt. Niemand die stopt.

Overgens kun je op you tube duizenden filmpjes zien van automobilisten die een ongeluk veroorzaken en niet stoppen, dus maak je niet al te druk over je imago....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Misschien probeerde hij het kenteken te krijgen van die andere vrachtwagen.

 

Vorig jaar was er een ongeluk recht voor m'n neus, vrouwke in een auto, aan de telefoon careerde over de rijbanen en kwam tot een stop in mijn rijbaan.

Stopte en liep naar haar toe, ze bleef gewoon praten....

Politie gebeld, die was er een paar minuten later en ik was weer op m'n weg, dat wijf zei nooit, bedankt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het filmpje is duidelijk te zien dat de vrachtwagen na het aantikken naar links uitwijkt  en even wacht met naar rechts gaan.

 

Hij heeft dus heel goed in de gaten wat hij doet en wat de gevolgen zijn, in mijn ogen is het gewoon een ordinaire egoïstische klo..otz..k die schijt heeft aan zijn medeweggebruikers, en zulke figuren doen het (matige) imago geen goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

opzij opzij opzij

 

of anders ram ik je opzij.............

 

er zijn al chauffeurs gewapend met een mes

en er zijn al minstens twee gevallen bekent dat ze elkaar er mee doodsteken al dan niet rijdende voort....

 

en daarom   post-3139-0-40787000-1399289141_thumb.jp

heb ik

drastische

maatregelen genomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Ik ben niet van het uitlachen van mensen (en al helemaal niet bij mensen met een beperking), maar ik kan mij wel storen aan mensen die zoals op de foto bij de klanten over de vloer komen, en onze beroepsgroep echt ten schande richten.

Heeft zo iemand dan echt geen eigenwaarde?

58bdb7224723babae389684f819040b1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar mag je je aan storen, het is een vrij land. Maar wat is nu het doel van het posten van deze foto? Heb jij deze collega gezien, is het überhaupt een collega en heb je ooit een collega er zo bij zien lopen?

Of is het gewoon weer een plaatje van Facebook...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verkondig mijn mening over hoe sommige collega's de beroepsgroep een bepaalde stempel bezorgen.

Ik vind zoiets gewoonweg jammer en ergelijk.

Een drie delig pak hoeft natuurlijk niet, maar dit vind ik het andere uiterste.

Is dat erg moeilijk te begrijpen Leeuw?

By the way....Dit is een draadje over een slecht imago.....

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Misschien heeft deze beste collega voor de deur van klant geslapen maar de wekker niet gehoord en zich gehaast om binnen de los termijn zich te melden. Lekker belangrijk Hoe iemand zich bij een bedrijf zich aanmeld.

Of t een Hollander Belg Fransoos Duitser Pool Hongaar Bulgaar Griek Tsjech of wat dan ook is, als deze zich er prettig bij voelt moet ie dat gewoon doen. Ik zelf zou er zo nooit bij lopen en ook niet mijn bedje mee inkruipen maar ieder zijn ding

grt. Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verkondig mijn mening over hoe sommige collega's de beroepsgroep een bepaalde stempel bezorgen.

Ik vind zoiets gewoonweg jammer en ergelijk.

Een drie delig pak hoeft natuurlijk niet, maar dit vind ik het andere uiterste.

Is dat erg moeilijk te begrijpen Leeuw?

By the way....Dit is een draadje over een slecht imago.....

 

Je lijkt Huub wel: van de drie vragen werd heb je er niet één beantwoord! LOL    

 

Het gaat over óns imago en collega's die dat imago niet bepaald verbeteren, juist dáárom vroeg ik of dit inderdaad een collega is/was? En of je dat dan zelf gezien hebt?

Dit zou ook zomaar ergens kunnen zijn waar bijvoorbeeld mensen met een handicap werken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Misschien heeft deze beste collega voor de deur van klant geslapen maar de wekker niet gehoord en zich gehaast om binnen de los termijn zich te melden. Lekker belangrijk Hoe iemand zich bij een bedrijf zich aanmeld.

Of t een Hollander Belg Fransoos Duitser Pool Hongaar Bulgaar Griek Tsjech of wat dan ook is, als deze zich er prettig bij voelt moet ie dat gewoon doen. Ik zelf zou er zo nooit bij lopen en ook niet mijn bedje mee inkruipen maar ieder zijn ding

grt. Wesley

Heb trouwens liever deze collega in vrolijke broek dan die zultjes gehuld in een trui met altijd de capuchon over de oren getrokken en behoorlijk boos kijken

grt. Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Ik ben niet van het uitlachen van mensen (en al helemaal niet bij mensen met een beperking), maar ik kan mij wel storen aan mensen die zoals op de foto bij de klanten over de vloer komen, en onze beroepsgroep echt ten schande richten.

Heeft zo iemand dan echt geen eigenwaarde?

58bdb7224723babae389684f819040b1.jpg

Ik vind het zorgelijker, dat "ze" geen veiligheidsschoenen draagt in een loods :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het zorgelijker, dat "ze" geen veiligheidsschoenen draagt in een loods :cool:

Haha. Of het een "ze" is, kan ik zo niet zien.

Maar een punt heb je zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je lijkt Huub wel: van de drie vragen werd heb je er niet één beantwoord! LOL

Het gaat over óns imago en collega's die dat imago niet bepaald verbeteren, juist dáárom vroeg ik of dit inderdaad een collega is/was? En of je dat dan zelf gezien hebt?

Dit zou ook zomaar ergens kunnen zijn waar bijvoorbeeld mensen met een handicap werken...

Vindt je het erg als ik dit onder het "wegkijken" schaar?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Ach... loop op 'n willekeurig DC eens de toiletten binnen en je hoeft spontaan niet meer!

Of op vleesverwerkende bedrijven waardoor je bij de betreffende supermarkt eigenlijk van je leven geen vlees meer wilt kopen!

 

En dan moeten de bezoekende chauffeurs er representatief bij lopen? Lekker belangrijk  :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel belangrijk Maarten.

Een chauffeur vertegenwoordigd zijn beroepsgroep, maar ook zijn werkgever.

En uiteindelijk ook zichzelf.

Wat andere sectoren doen, dat moeten ze zelf weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Weet ik ook wel Routier, en gelukkig heb ik ook 'n werkgever die er zo over denkt. En anders heb ik zelf ook nog wel enig gevoel van eigenwaarde.

Wat ik maar zeggen wil: die vorm van verloedering kom je op alle nivo's tegen tegenwoordig, niet alleen onder het sturende gedeelte van de bevolking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vindt je het erg als ik dit onder het "wegkijken" schaar?

 

Neuh, je doet maar lekker. :bey:

Ik denk dat dit een nieuwe poging is om een groep van koleka's weg te zetten. Als dit een minderbegaafd persoon is en geen chauffeur, zou ik dit een dieptepunt van je vinden.

 

 

Ik vind het wel belangrijk Maarten.

Een chauffeur vertegenwoordigd zijn beroepsgroep, maar ook zijn werkgever.

En uiteindelijk ook zichzelf.

Wat andere sectoren doen, dat moeten ze zelf weten.

 

IS dit werkelijk een chauffeur?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden