[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Slecht imago


maarten/andre

Recommended Posts

Neuh, je doet maar lekker. :bey:

Ik denk dat dit een nieuwe poging is om een groep van koleka's weg te zetten. Als dit een minderbegaafd persoon is en geen chauffeur, zou ik dit een dieptepunt van je vinden.

IS dit werkelijk een chauffeur?

Ik vraag mij nu oprecht af, hoe jij er tijdens uitvoering werkzaamheden bijloopt.

Klompen, cowboyhoed en portemonnee aan een ketting?

Duidelijk is in ieder geval dat een imago campagne aan jou niet besteed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je antwoord wéér niet op de vraag of dit een chauffeur (/ collega) is. Het zou zó makkelijk kunnen zijn, hè....

 

Hoe ik erbij loop kun je op de foto's zien van de BBQ, als er iets op aan te merken is, hoor ik het graag van je. Liefs en kusje op je voorhoofd. :kiss:  :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou Routier, sorry hoor, maar zoals jij je hier etaleert hoop ik niet dat jij de campagne voor een beter imago gaat doen. Wat een negativiteit weer. En als mensen het niet met je eens zijn zullen ze er ook wel zo bij lopen.

Voor de goede orde: ik heb geen spongebob- of trainingsbroek en ik draag altijd veiligheidsschoenen.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus ik mag er kortheidshalve vanuit gaan, dat het vooral positief is om je niet druk te maken over de imago van onze sector RealZeus?

En om de vraag van Leeuw te beantwoorden: het is de ceo van een internationale multinational.

Nu goed?

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk vriend: Voor een ceo van een internationale multinational vind ook ik een Spongebob pyamabroek tijdens werktijd zwaar ongepast...

Maar: Mocht hij er een passende Spongebob pyamajas en stropdas bovendragen, herzie ik mijn mening. LOL

bewerkt door Leeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb trouwens liever deze collega in vrolijke broek dan die zultjes gehuld in een trui met altijd de capuchon over de oren getrokken en behoorlijk boos kijken

grt. Wesley

Liever liever.....ik vind het allebei onwenselijk.

Maar de categorie die jij omschrijft zie je inderdaad steeds meer en meer.

Het lijkt wel of we het Crocks en Adidas tijdperk voorbij zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En om de vraag van Leeuw te beantwoorden: het is de ceo van een internationale multinational.

 

In dat geval, waar verkopen ze die broeken want dan wil ik er ook wel in lopen voor een paar uurtjes per dag  LOL  :kiss:  (sorry kon het ff niet laten)

Maar zonder gekheid; waarom meteen nu zo cru reageren terwijl er (meermaals) een normale vraag wordt gesteld? Het kan nl evengoed de dame van het schoonmaakbedrijf zijn die even de sleutels van de schoonmaakkast vraagt aan de balie om maar een voorbeeld te noemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Liever liever.....ik vind het allebei onwenselijk.

Maar de categorie die jij omschrijft zie je inderdaad steeds meer en meer.

Het lijkt wel of we het Crocks en Adidas tijdperk voorbij zijn.

en toch he, wat lopen die crocks lekker licht zeg. Ik had ze net nog aan met het uitlaten van mijn hond......
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vind jij dat echt? Ik schaam me namelijk regelmatig -vrijwel dagelijks- de ogen uit m'n kop hoe sommige gasten er als een schooier bij lopen.

Staan ze met hun vette broek van de vorige week nog aan, met de witte zweetplekken onder hun oksels, de gaten in hun T-shirt en een ongeschoren smoel aan de balie bij de klant, of nog erger; komen ze zo 's avonds zo de Routier binnengewandeld.

En het ergste van alles; gewoon van die Nederlandse vetnekken die erbij lopen alsof ze van de honger niet te vreten hebben en vier weken geen douche hebben gezien, te erg voor woorden gewoon..

Zolang die niet met dezelfde reclame op de auto onderweg is kan het mij idd niets schelen. Prettig Is anders ben ik met je eens

grt. Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben een klant waarvan de dame van de goederen ontvangst helemaal klaar is met die geur. ...ga eerst maar douchen

Wat te denken van luchtverfrissers die opgehangen worden bij de balie.

Pas zelfs iemand die druk met zo een spuitbus in de weer ging.

Dan maakt zo een balie medewerker wel een statement.

Dan schaam je je als chauffeur toch kapot, als zo een stinknek voor je staat?

Laat staan als het voor jezelf bedoeld zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoe een gemiddelde chauffeur er tegenwoordig bij loopt is inderdaad om te huilen, maar de stank die velen met zich mee dragen vindt ik helemaal een drama.

 

 

De westerse chauffeur is niet alleen de beste in rijden maar blijkbaar ook de properste, als je de verhalen zo hoort.

Zij douchen elke dag minimaal 2x terwijl "hunnie" (die uit het Oosten)  gewoon wekenlang geen water zien. 

 

Is dat puur westers? met het vingertje wijzen naar anderen?

bewerkt door Spitzer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De westerse chauffeur is niet alleen de beste in rijden maar blijkbaar ook de properste, als je de verhalen zo hoort.

Zij douchen elke dag minimaal 2x terwijl "hunnie" (die uit het Oosten) gewoon wekenlang geen water zien.

Is dat puur westers? met het vingertje wijzen naar anderen?

Waar lees jij dit? Je wijst nu zelf naar de oosterse collega.

Maar wel afgeven op een ander?

Hier worden dingen besproken die het imago niet ten goede komen.

Over nationaliteiten is geen woord gerept.

En al helemaal niet in Pierre zijn betoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spitzer overdrijft het met opzet en laat exact zien wat er hier eigenlijk gebeurt.

 

Diegene die dat aangeslingerd heeft, kan nog steeds niet vertellen of die persoon met zijn/haar Spongebob broek een chauffeur is... Daarmee begon dit verhaal en dát is wat er -volgens mij- hier zo stinkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spitzer overdrijft het met opzet en laat exact zien wat er hier eigenlijk gebeurt.

Diegene die dat aangeslingerd heeft, kan nog steeds niet vertellen of die persoon met zijn/haar Spongebob broek een chauffeur is... Daarmee begon dit verhaal en dát is wat er -volgens mij- hier zo stinkt!

Lezen is moeilijk.

Ik had je gemeld dat het een ceo van een internationale multinational is.

Jij ook weer blij.

Blijf jij je eigen nu zo dom houden?

Of is het een manier om bij gebrek aan een onderbouwender commentaar maar te zuigen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Peter, ik ben niet blij.

Ik vind het allesbehalve netjes van je dat je hier een plaatje van iemand laat zien, die zomaar minderbegaafd zou kunnen zijn en niet kunt of wilt vertellen of dit daadwerkelijk een chauffeur is.

 

Ik geloof namelijk absoluut niet dat dit een chauffeur is, laat staan dat jij dat zelf gezien hebt, maar dat het enkel de bedoeling was om Oostblokkers belachelijk te maken. Waarom ik dat denk, nou noem het ervaringen (lees: foto's op dit forum) uit het verleden...

En nadat je meerdere keren fatsoenlijk gevraagd is om aan te geven of dit werkelijk een chauffeur is, kom je met de onzin van "dit is een ceo..."...

 

Nu houd je je inderdaad dom en dan heb jij ook nog het lef om een ander te beschuldigen van zuigen? Bah! :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben jij überhaupt wel chauffeur Leeuw?

Ik kom zulke types namelijk wel tegen tijdens mijn werk.

Sterker nog, ik heb zelfs een paar collega's waarvan het mij verbaasd, dat ze vanwege hun uiterlijke verzorging en gedrag, nog niet door mijn werkgever aangesproken zijn.

Alhoewel het gelukkig nog niet zo erg is, als op de foto.

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waar lees jij dit? Je wijst nu zelf naar de oosterse collega.

Maar wel afgeven op een ander?

Hier worden dingen besproken die het imago niet ten goede komen.

Over nationaliteiten is geen woord gerept.

En al helemaal niet in Pierre zijn betoog.

 

Openingspost......."ongeval Polen". Had net zo goed een filmpje kunnen posten met een nl's ongeval, maar die vinden we niet ?  Dan is de toon toch al gezet ?

 

Edit; daarbij, sta ik vaak genoeg aan balies en in hokjes om me aan te melden en dan klaagt heel NL alleen maar aan de geur van de ander. De Nl'er vergeet alleen dat zij ook hun zweet niet kunnen verbloemen met deodorant.

bewerkt door Spitzer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Openingspost......."ongeval Polen". Had net zo goed een filmpje kunnen posten met een nl's ongeval, maar die vinden we niet ? Dan is de toon toch al gezet ?

Heb je gezien wanneer deze topic gestart is?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We willen nog wel even afwachten, maar ook voor dit topic ligt eventueel een slotje gereed.

Maar laten we hopen dat die niet nodig is!

Hendrik

Zo jammer zijn.

Het kamp wat misstanden wat betreft imagoschade probeert weg te poetsen, terwijl die er wel degelijk zijn, zou hiermee tevreden kunnen zijn.

De reden van deze ontkennende fase is mij in het geheel niet duidelijk.

Wie wil er nu geen gezond imago voor onze sector?

Blijkbaar juist diegene die het stelselmatig willen ontkennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ligt er ook wel aan in wat voor tak van transport je bezig bent , je hebt werkpaarden die fysiek flink aan de bak moeten en showpaarden die alleen de achter deuren open hoeven doen , heb geen douche cabine in mijn cabine en geen kleding kast maar wel plenty deo , maar mijn broek houd ik echt niet schoon , maar probeer wel als ik bij een klant overnacht heb om daar wel mijn giecheltje te wassen en te poetsen . maar de persoon in de sponsebob broek verwacht je eerder in de wallmarkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De westerse chauffeur is niet alleen de beste in rijden maar blijkbaar ook de properste, als je de verhalen zo hoort.

Zij douchen elke dag minimaal 2x terwijl "hunnie" (die uit het Oosten)  gewoon wekenlang geen water zien. 

 

Is dat puur westers? met het vingertje wijzen naar anderen?

 

Nou, ik heb cabines gezien van collega's. :zegtniets:   Daar was niks propers aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden