Spring naar bijdragen

Cees Rotterdam


Kakie

Recommended Posts

  • Forumlid

Misschien vreemde vraag, maar...ik speel wf met vrachtwagenchauffeur Cees uit Rotterdam, hij rijdt speciale vrachten. Opeens verneem ik niets meer van hem, terwijl hij zei ik spreek je morgen, dat is nu twee weken terug ongeveer. Ik maak me een beetje zorgen. Weet iemand misschien wie ik bedoel en of alles goed met hem is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja klopt 😉. En nee ik heb helaas geen foto van zijn truck. Hij heeft trouwens ook een hond, een herdershond dacht ik, die altijd meegaat.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

beetje weinig informatie niet??? Rotterdam is groot he, zeg maar heeeeeellllllllll groot (als je iemand zoekt :p ) Maar wat rijd hij, zee containers??? Hor oud is hij????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik weet het... Het is zeer summiere info. Ik denk dat hij nu 52 is. Nee, geen zeecontainers, hij rijdt geloof ik gevaarlijke vloeistoffen. Pas weekje Mallaga geweest. Ongetrouwd, geen kinderen. Sorry, meer weet ik eigenlijk niet.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ Als nieuw lid moet je eerst 5 goedgekeurde berichten hebben voordat je postings direct zichtbaar worden (zie forum regels). Nu heb ik ongeveer 26 identieke berichten moeten verwijderen  ;) .

 

Succes met je speurtocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja, ik weet het is weinig info, maar ik dacht, miss kennen veel chauffeurs elkaar en ik wist ook niet wat ik anders kon doen. Ik weet zeker dat hij niet zomaar verstek zou laten gaan, dus maak ik mij zorgen wat er gebeurd zou kunnen zijn. Ik probeer ook maar wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou ben ik de slimste niet, maar je zou misschien even het bedrijf waar hij werkt kunnen bellen....

 

Wat me net te binnen schiet, herders honden zijn zeer onbetrouwbare beesten.

Ze zijn heel aardig voor een jaar of 6, daarna eten ze vaak hun baasje op.

Misschien ken ik die gast wel, noemde hem altijd Kees met een C.... :D "Hee Kees met een C, hoe gaat ie"... :p

Waarom, omdat hij zichzelf zo had voor gesteld... :stom:  De leeftijd zou wel kunnen kloppen.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ Als nieuw lid moet je eerst 5 goedgekeurde berichten hebben voordat je postings direct zichtbaar worden (zie forum regels). Nu heb ik ongeveer 26 identieke berichten moeten verwijderen  ;) .

 

Succes met je speurtocht.

hoe komt het dan dat ik nog steeds niet direct kan posten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bas Ulft

Mijn vriend dacht altijd dat chauffeurs, zeker de Nederlandse, best slim waren omdat ze chauffeursdiploma en dergelijke moesten halen. Hij spreekt er regelmatig op parkings, vandaar.

 

Ik heb hem gezegd eens op dit forum te kijken. Hij wist al dat ze slim waren, maar dat er zulke slimmerds bijzaten, dat had zelfs hij niet verwacht. 

 

Ik zeg: gewoon doorgaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bas Ulft

Weet je dat de homo gemeenschap in Italië het heel erg vind dat er nog maar zo weinig Nederlanders op Italië rijden? En dat homofilie onder de oostblokkers amper bestaat? Die zijn zowat allemaal hetero. Misschien komt dat nog van vroeger. En kijk hoe het nu in Rusland gaat. Zeg je dat je homo bent, wordt je in elkaar geslagen of opgepakt en kun je naar Siberië.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden