[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Rijden zonder rijbewijs


Gast Valkje

Recommended Posts

Gast Valkje

In Duitsland hebben ze een Sloveense chauffeur van de weggehaald die al 50 keer was veroordeeld voor het rijden zonder geldig rijbewijs.

Het rijbewijs was ingevorderd in 2012 voor rijden onder invloed.

Als men dit dus even omrekent, dan komt men uit dat deze persoon gemiddeld eens per 2 weken aan de kant werd gezet.

Maar goed, nu mag deze persoon zich uiteindelijk eens gaan verantwoorden voor de rechter.

 

Bron: Transport-Online

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo zie je maar weer dat je beter zonder rijbewijs kan rijden dan zonder auto. :D

 

Maar als die man dan zo vaak is aangehouden in zo'n korte tijd dan zullen zijn rijkunsten daar ook wel naar geweest zijn. Hij zal wel opgevallen zijn in het verkeer, anders zetten ze je niet zomaar aan de kant.

 

In de bijna 25 jaar dat ik nu beroepsmatig op de weg zit ben ik hooguit 5 keer staande gehouden en heb soms niet eens mijn papieren moeten laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

ach hij heeft tenminste geen gekocht rijbewijs gehad  :D

Die man werd zo enorm uitgebuit door diverse werkgevers, hij had gewoon het geld niet om een rijbewijs te kopen..... LOL

 

Vreemd dat hij pas na 50 keer naar de rechter gestuurd wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Zou het niet een beetje overdreven zijn ? wie in godsnaam word zo vaak aangehouden

Zouden de controlerende instanties de Oostblokkers dan toch vaker aan houden dan "ons"????? Ook een optie toch???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast henk driehoek

Die man werd zo enorm uitgebuit door diverse werkgevers, hij had gewoon het geld niet om een rijbewijs te kopen..... LOL

 

Vreemd dat hij pas na 50 keer naar de rechter gestuurd wordt.

Dat verbaasde mij dus ook al .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

nah kan best, maar eerder een belerend vingertje (nee geen middelvinger) en een stevig woordje van de rechter "nu nooit meer doen hè, belooft?"

Ach nee ben helemaal in de war, dit speelt zich af in Duitsland en niet in Nederland waar je een taakstrafje krijgt 30 uurtjes schoffelen in de tuin van het Catshuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden