[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Links is links, recht is rechts....???


Gast Valkje

Recommended Posts

En hier de beloofde update.

Allereerst is het altijd erg dubbel om thuis te komen en dan echt een moment hebben om met de moeder even een bak koffie te drinken en bij te praten over de afgelopen 4 weken.

Daarom wil ik van deze kant iedereen bedanken die gewoon even een duimpje heeft gegeven.

Dat kon ik erg waarderen en ook van de kant van de familie, dat mensen gelijk ook hun medeleven toonde, ook al betreft het een onbekende.

 

Maar ja, de wereld draait door, ook de mijne, neem aan ook die van jullie.

Gelukkig is de familie ook zo realistisch en begrijpen ook, dat ik dus ook gewoon geniet van mijn werk.

Maar ik zeg eerlijk, dat voelt dubbel, maar ik blijf mezelf, dat onderweg mij een goede maaltijd goed smaakt, ik dus graag een plaatje maak van een mooi plekje waar ik kom en dat dus ook gewoon wil delen.

Neemt niet weg, dat ik niet altijd foto`s kan maken waar ik voor een uitdaging kom, aangezien er op bedrijven het niet wenselijk is dat men fotografeert of dat men filmt.

Dus mijn avontuur waar ik dus echt moest passen en meten om überhaupt aan een dock te kunnen aanzetten, helaas, wat ik dus zelf ook jammer vind, maar dat zijn hun bedrijfsregels, die ik gewoon respecteer.

Nu heb ik een nieuwe foon gekocht, update van mijn oude, ook ik ga met mijn tijd mee, dus ik bekijk mijn back-up map, schijnbaar staan daar ook dus nog de nodige foto`s op die de automatische back-up dus waarschijnlijk gemist heeft, dus kan dus goed zijn dat er dus nog wat leuke foto`s volgen.

 

Roept U maar wat voor een voertuig dit is.

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20180705_181744.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder gekheid, zoiets kwam ik dus voorbij ter hoogte van Zaventem.

Dus toch maar even een foto maken.

Maar na de file in België, komen we dus ook op mooie plekjes.

 

 

IMG_20180707_221601.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel, daar doe je het toch voor als chauffeur, vooral als je dus even moet koppelen met een collega en dan zoiets, maak maar van de nood een deugd dan.

En ik zeg eerlijk, dat was me toch lekkeuuuuuur....

Niet dat ik niet lekker gegeten heb onderweg hoor, maar ach, zo eens echt kleffe hap, mmmmmm

 

 

Kebab.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oog voor detail, op weg naar Denemarken en als je de hele tijd alleen zonnig weer hebt gehad, dan is zoiets gewoon genieten om te zien.

Althans, dat vind ik.

 

 

IMG_20180709_210255.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samengevat, ik geniet echt volop van mijn beroep, maar ook al had ik deze stap niet genomen, dan zeg ik gewoon oprecht, dit is gewoon mijn beroep, doe dat met plezier en met trots.

Zo heb je dus een heel gezellig weekend in Breskens, waar we dus gewoon maar gelijk een vrachtwagen laten aanrukken om onze dorst te lessen.

 

 

 

IMG_20180714_212023.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even vlug een uitstapje gemaakt naar Purfleet, laat ik mijn wagen ongemerkt achteruit rollen terwijl ik dus in de rij stond bij de trein op de terugweg naar Calais.

Ja, ik durf zulke domme fouten ook toe te geven, is mij serieus nog nooit gebeurd en hoop dat het mij nooit meer gebeurd, neemt niet weg dat de tegenpartij dus schade had opgelopen.

neemt niet weg dat ik dit dus erg dom vind van mijzelf.

 

IMG_20180629_134351.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadeel van dit werk is:

 

Het eten.....

 

OMG......

 

Vergeet het rijden op de zaterdagavond, de zondag( voordeel van een koeler, whooshhhhhh, schater LOL ) het onregelmatige.....

Te lekker, vooral als je een kliko bent zoals ik, schuif maar erin, je hoort het wel of het smaakte.

En het is zo lekker.......

 

Dus werkgevers, zoek je chauffeurs die graag bij de gekste tijden willen werken, onregelmatig, soms eens 24 uur even stilstaan.

Adverteer met goed eten, serieus....:ok:

Ow, en geef jongens die beginnen gewoon in de D schaal, zo is de oude garde ook begonnen, recht op dat kleine beetje extra, wie weet, blijven ze wel.

Triest dat je juist die belangrijke groep uitknijpt om ze maar domweg in de C schaal in te schalen.

Want nu word het namelijk al merkbaar wat het betekend als er geen chauffeurs genoeg zijn.

Niet meer kunnen tanken hier in Nederland....

 

Bied ze een goed loon aan, goed eten en je zult zien, dat er nog genoeg gekken rondlopen die hun ziel verkopen aan de transport wereld....

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zonder gekheid, zoiets kwam ik dus voorbij ter hoogte van Zaventem.
Dus toch maar even een foto maken.
Maar na de file in België, komen we dus ook op mooie plekjes.
 
 
IMG_20180707_221601.thumb.jpg.d8a5ca010d50591a5c0385e79c20033d.jpg
Ik heb nog niet verder gelezen hoor Ron, maar wat is hier mooi aan? De werkelijk goorste koff, uhh bruine drap die er bestaat en jij plaatst daar 'n foto van

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was mijn zaterdag avond op het politiebureau in Roosendaal, haha.

Altijd overal maar het beste van maken.  LOL

 

p.s. niks bijzonders dat uitstapje hoor, moest namelijk nog even langskomen, kwamen me mooi ophalen en hebben mij ook netjes thuisgebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard ontbreekt het dus weer niet aan een dashcam, net geupload, benieuwd of hij mag blijven staan van youtube, i.v.m. de muziek, maar hier een filmpje van een adres waar ik feitelijk de camera net iets te vroeg uit had gezet.

Leuke dames kom je dus overal tegen, haha.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden