[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ravage na ongeval met botsabsorber en werkbus


HIT

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik ging afgelopen nacht naar m'n werk toe (was het ongeval nog niet gebeurd) en heb met verbazing en respect gezien hoe F.C. Nienhuis alles beveiligde .

Ik dacht toen nog toevallig daar kan helemaal niks gebeuren  :eek:

Werkelijk ik denk haast een kilometer achter de maaimachine begonnen ze al met waarschuwen en daartussen zaten nog wel 4 of 5 auto's met de zwaailampen aan 

De botsabsorber was niet de laatste wagen ....daarvoor was al (vast 2 keer ) een vooraankondiging geweest o.a. om naar de linkerbaan te gaan .

Als je dan een uurtje later hoort dat er wel één in geknald is draait je de maag even om 

Gelukkig is alles relatief goed afgelopen (geen menselijk leed ) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zit bij een Krone ook niet heftig vast, maar reken er maar op dat het een beste klap is geweest zelfs de versnellingsbak lag onder de pijlwagen op het wegdek.

De Krone trailer word hoogst waarscheidelijk totaallos verklaard, is gister bij ons binnen gebracht.

 

Gelukig is het verder allemaal goed afgelopen, nog geen week geleden bij de Joure was het een stuk erger helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

De ellende heeft 'ie al gehad, en wat er verder gaat gebeuren is iets tussen hem en meneer Appel denk ik?

Het eerste gesprek zal je je knap kl*terig voelen lijkt me, maar iedereen moet toch weer verder...

En wie weet is de chauffeur wel in slaap gevallen door een lichamelijke oorzaak, of medicijnen of zo?

Laten ze dat onderling maar uitmaken, iedereen leeft nog en dat is het belangrijkste.

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ ja moet je even niet aan denken !

 

Wat ik bedoelde is dat als je zo'n ding ziet het niet zoveel om het lijf lijkt te hebben, maar het een goed doordacht systeem is    :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden