[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Niet veel verdiend deze reis, Megaboete voor chauffeurs


diklin

Recommended Posts

  • Forumlid

bron; PowNed.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2014/06/bulgaren_krijgen_14000_euro_bo.html

 

 

Twee Bulgaarse vrachtwagenchauffeurs hebben een boete opgelegd gekregen van 14.000, nadat ze bij een controle in Dordrecht tegen de lamp liepen.

 

De twee chauffeurs hadden veel te lang gereden, bleek uit onderzoek van de politie. De vrachtwagen had er zeker zestig uur op zitten toen de twee staande werden gehouden.

bewerkt door Teddybeer
Zoiets wordt bedoeld, Diklin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maandagavond werd een vrachtwagen gecontroleerd op de Amperestraat in Dordrecht. Tijdens het onderzoek bleek dat de vrachtwagen al

 

is dit genoeg info rob ??????   :D  :D

 

 

http://www.transport-online.nl/site/48954/boete-van-13800-euro-voor-overtreding-arbeidstijdenwet-en-gebruik-magneet/

 

 

en klik op de link vergeet niet op de link te klikken  LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

DODRECHT - Ieder jaar vallen er, volgens de politie, chauffeurs al rijdend achter het stuur in slaap met levensgevaarlijke situaties tot gevolg. Om chauffeurs scherp te houden controleert de politie regelmatig.

Maandagavond werd een vrachtwagen gecontroleerd op de Amperestraat in Dordrecht. Tijdens het onderzoek bleek dat de vrachtwagen al 60 uur onderweg was. Bij onderzoek naar de formulieren van beide inzittenden bleek dat zij de vrachtwagen om en om bestuurden. Al snel werd duidelijk dat zij samen in totaal slechts zes uur gerust hadden.

Per persoon gemiddeld drie uur. Aangezien juist dit voor de levensgevaarlijke situaties zorgt staan hier flinke straffen voor. Ook bleek dat er een magneet gebruikt werd om het aantal rijuren te beinvloeden.

Toen zij ook nog verkeerd omgingen met de registratiebladen kregen zij boetes opgelegd van in totaal 13.800 euro.

Nieuwsartikel geplaatst op 24-06-2014 09:42 door De Redactie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ben ik het ook met je eens rob 

maar denk wel dat 9,9 % van de 10 links die zo worden gezet 

redelijk veilig zijn 

 

maar eigenlijk op inet is niks veilig 

want iedereen kan met je meelezen 

is dit jaar maar weer eens bewezen 

met het n.s.a schandaal 

bewerkt door hellbengel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Hellbengel: Dat zou ik dan ook. Ondanks dat ik met VTA toch nog wel ergens kom (gekomen ben) hebben ook wij 'last' van de Oost-Europeanen. De ritten naar Servië en Bosnië behoren namelijk tot de verleden tijd. Ook ik/wij worden dus gekloot door lui die het goedkoper kunnen. 

 

@André: vast wel ja.

bewerkt door gyydo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Hellbengel: Dat zou ik dan ook. Ondanks dat ik met VTA toch nog wel ergens kom (gekomen ben) hebben ook wij 'last' van de Oost-Europeanen. De ritten naar Servië en Bosnië behoren namelijk tot de verleden tijd. Ook ik/wij worden dus gekloot door lui die het goedkoper kunnen.

@André: vast wel ja.

dat ze het goedkoper doen wil niet zeggen dat ze de rijtijdenwet overtreden
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me afvraag:

 

Deze mannen zijn dus bekeurd geworden.

Maar deze mannen worden niet gearresteerd, dus na een nachtje te hebben gebabbeld met oom agent, mogen ze dus weer vrij rondlopen.

Nu neem ik aan dat ze dus eieren voor hun geld kiezen en dus vlug huiswaarts gaan richting thuisland.

 

Zal de Nederlandse staat ooit dit geldbedrag verhalen op die 2 mannen ?

Neem als voorbeeld de toeslagen die ineens niet meer terug te halen vallen, ook spoorloos verdwenen die mensen die wel hebben ontvangen, onterecht.

 

Denk dat ze thuis gewoon een nieuw rijbewijs aanvragen onder het mom, slachtoffer van diefstal of zo, zulke oplossingen verzonnen we vroeger ook weleens.

Hoe het juridisch zit met de opdrachtgever, of de transportfirma, ik denk dat die wel zou zeggen daar geen opdracht toe te hebben gegeven, dat weet ik dus niet, of deze mede aansprakelijk zijn hierin.

 

Maar ondertussen staan er alweer tien andere mannen met een magneet in de handen om dezelfde rit te doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een gezeur voor een tien jaar terug deden wij dit ook en toen zeurde er niemand en nu zo een bek over deze mannen..

Dit zijn nog echte chauffeurs ze rijden met zijn tweeën dus kun je rusten als de ander rijdt.. Ik zie geen probleem ik vind dat deze mannen een medaille verdienen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ben ik het ook met je eens rob 

maar denk wel dat 9,9 % van de 10 links die zo worden gezet 

redelijk veilig zijn 

 

maar eigenlijk op inet is niks veilig 

want iedereen kan met je meelezen 

is dit jaar maar weer eens bewezen 

met het n.s.a schandaal 

Dat is toch best wel handig, mailtje kwijt even een mailtje naar de NSA en je heb hem weer  :ja:  :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden