[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Paste net niet..


Gast Valkje

Recommended Posts

Gast henk driehoek

Dat gezeik altijd over Waberer. Als je 3000 auto's heb, kom je ook wat meer in het nieuws. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. (Al verdiend ook dit ongeluk niet de schoonheid prijs)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

als er ook elke dag een paar plat gaan, soms een paar tegelijk dan is het ook niet zo gek he. Afgelopen week voor Ramwerpen ook naast zo'n gast file gereden, het enigste wat ze kunnen is volgas geven en vol in de ankers gaan tot op 10 cm van zijn voorganger ipv rustig mee rollen  :stom:  :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

als er ook elke dag een paar plat gaan, soms een paar tegelijk dan is het ook niet zo gek he. Afgelopen week voor Ramwerpen ook naast zo'n gast file gereden, het enigste wat ze kunnen is volgas geven en vol in de ankers gaan tot op 10 cm van zijn voorganger ipv rustig mee rollen  :stom:  :stom:

Zat er misschien een nederlander aanhet stuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
  • Forumlid

Dat heeft niks te maken met de groote van het bedrijf, maar alles met de kwaliteit van het personeel, en natuurlijk de eigenaar/management. Goedkoop volk geeft goedkope prestaties.

Ze kunnen niet genoeg schade hebben, helaas gaat er natuurlijk ook weleens een familie de dood in, maar dat zijn de kosten van het zaken doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het heeft alles met de grote van het bedrijf te maken. Jij als kwaliteits-arbeids-migrant rijdt statistisch gezien 1x per 8 miljoen km zo'n chromen torpedo truck aan gort. Zeg maar 1x tijdens je carriere. Maakt een bedrijf 80 miljoen km per jaar doordat ze veel meer auto's hebben, dan kun je er vanuit gaan dat zij er 10 per jaar total-loss rijden.

 

De kwaliteit van de chauffeur kan het gemiddelde omhoog of naar beneden halen. Maar zoals altijd geldt de wet vd grote getallen dus het gemiddelde verschilt niet zoveel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat ben ik helaas niet met je eens. Hier zijn ook van die groote goedkope bedrijven, en die rijden er iedere week wel een paar aan schroot. Plus, ze nemen niet bepaald de top 90% aan, omdat die daar simpelweg niet willen werken. Dat soort volk heeft een andere instelling het intereseert hun niks. En dat geld voor de leiding en onderdanen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Het is gewoon een combinatie van factoren. Ben je groot dan gaat er vaker de telefoon dat er een schade gevalletje is. Daarnaast ook niet te vergeten wat voor volk heb je in dienst? Heb je serieuze jongens / meisjes in dienst of trek je iedereen van de straat om ze achter het stuur te zetten en vergeet niet wat doe je als vervoerder aan schadepreventie? Goede begeleiding of de autosleutels toewerpen met de woorden hij staat daar in de hoek dat maakt uiteindelijk ook heel veel verschil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden