[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Tegen de boom aan in Tilburg


Kempische Truckfan

Recommended Posts

  • Forumlid

De bocht in de Burgemeester Letschertweg in Tilburg is berucht. Zaterdag reed er zelfs een tegen een boom aldaar. Schijnbaar was er drank in het spel bij deze Roemeense charter. Geen fijne reclame voor de Tilburgse firma waarvoor hij reed. Ze kwamen recent ook al, ongevraagd, slecht in het nieuws.

http://www.112brabant.nl/news/10320-vrachtwagen-botst-tegen-boom-op-burgemeester-letschertweg-in-tilburg/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoezo drank in het spel ? want dat haal ik niet uit het nieuwsbericht. Is dit ergens anders bekend gemaakt of gewoon een aanname van jou ?

Ik denk dat er bij sommigen een verband word gelegt dat alle oostblokkers dronken achter het stuur zitten, net zoiets dat alle NL chauffeurs ballen gehakt vreten zo'n 5 keer per dag. bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep...staat er toch echt...en moet eerlijk zeggen, als je gewoon bezig bent met je vak, is er niks mis mee met die bocht...

 

De bestuurder bleek een te hoog alcoholpercentage in zijn bloed te hebben. Hij heeft een dagvaarding gekregen en moet daarom binnenkort voor de rechtbank verschijnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Barsan de Tilburgse Turk, die NL planner daar moest op taalcursus Turks jaar of wat geleden, geen idee of hij geslaagd is.

Heb er eens paar keer een trailertje voor getrokken maar toen zaten ze nog in het oude spul, het nieuwe ken ik zelf niet.

Maar echt slim zijn ze daar ook niet want ik had ooit een zeilentrailer erachter en die zat van voor tot achter vol met LCD TV's heb er wat stennis over gemaakt maar ze waren er goed voor verzekerd vertelden zij mij en dat wou ik wel ff zien dan en inderdaad heb er zelfs een kopie van gekregen, maar echt lekker ergens even pauze maken zat er niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden