[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Maarten Andre


jan45

Recommended Posts

Gast routier

Triest. Maarten Andre was iemand waarvan ik mij vaak in zijn comments kon vinden.

Het zal een gemis zijn voor dit forum.

Ook ik wens een ieder sterkte die dit aangaat.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Altijd triest te moeten vernemen dat iemand op zo'n jonge leeftijd is overleden. Alhoewel velen (waaronder ikzelf) Maarten/Andre niet persoonlijk hebben gekend, zal hij hier zeker op het forum gemist worden.

 

Mijn condoleances aan zijn familie en zijn naasten.

 

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Heftig dit... zo sta je vol in het leven en zet je in voor anderen, het volgende moment ben je niet meer onder de levenden.

 

Sterkte aan alle familie, vrienden en andere nabestaanden gewenst.

Voor Maarten/André: het ga je goed, op welke manier dan ook.

Maarten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ga je naar bed om de volgende dag weer vrolijk op te staan,en vervolgens wordt je nooit meer wakker.Eén troost voor hem en de familie is dat hij niet geleden heeft.Maar 55 jaar is wel erg jong om het leven in te ruilen voor het hiernamaals.

 

Ik wens familie,vrienden,bekenden.collega's en verder iedereen die hem gekend heeft sterkte met dit verlies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ga je naar bed om de volgende dag weer vrolijk op te staan,en vervolgens wordt je nooit meer wakker.Eén troost voor hem en de familie is dat hij niet geleden heeft.

 

Ik wens familie,vrienden,bekenden.collega's en verder iedereen die hem gekend heeft sterkte met dit verlies.

Als eerste sterkte voor al zijn bekenden met het verlies.

Edje, je moet dit niet als kritiek zien, maar s,avonds naar bed gaan en vervolgens nooit meer wakker worden lijkt me geen troost voor nabestaanden.

3 maanden geleden is mijn broer van 57 overleden na een strijd van 10 maanden, die hij niet kon winnen .

Dit was al snel bekende toen hij ziek was.

Ik heb mijn hele leven met hem onder het zelfde dak geleefd, en wij hebben in die 10 maanden heeeeeel veel met elkaar over van alles en nogwat kunnen praten zonder taboes.

Bij plotseling overlijden blijven nabestaanden vaak met veel vragen zitten waar nooit meer een antwoord op komt.

Mvg Ouwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden