[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Maarten Andre


jan45

Recommended Posts

  • Forumlid

Als eerste sterkte voor al zijn bekenden met het verlies.

Edje, je moet dit niet als kritiek zien, maar s,avonds naar bed gaan en vervolgens nooit meer wakker worden lijkt me geen troost voor nabestaanden.

3 maanden geleden is mijn broer van 57 overleden na een strijd van 10 maanden, die hij niet kon winnen .

Dit was al snel bekende toen hij ziek was.

Ik heb mijn hele leven met hem onder het zelfde dak geleefd, en wij hebben in die 10 maanden heeeeeel veel met elkaar over van alles en nogwat kunnen praten zonder taboes.

Bij plotseling overlijden blijven nabestaanden vaak met veel vragen zitten waar nooit meer een antwoord op komt.

Mvg Ouwe

Het is hoe dan ook zeer pijnlijk. Edje bedoelt hoogst waarschijnlijk, dat hij geen pijn heeft geleden. 9 van de 10 mensen sterven een langzame dood, en aan 1 kant, als je in je slaap sterft, dan heb je "geluk" Begrijp me niet verkeerd. Maar zoals jezelf schrijft ouwe, jullie hebben wel afscheid kunnen nemen,wat je ook een soort vrede geeft en dat was hier ook zo.

En dat is iets wat Mario niet kon, en 55 is echt jong natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden