[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

vrachtwagen op het spoor a4


Domino

Recommended Posts

  • Forumlid

AMSTERDAM Een vrachtwagen is door een ongeluk op het treinspoor gekomen bij de A4 richting Amsterdam ter hoogte van Sloten.

Rond 06.30 uur botsten een vrachtauto en een personenauto tegen elkaar. Een andere vrachtwagen ontweek de aanrijding en is via de rails aan de linkerkant van de rijbaan op het treinspoor terechtgekomen.......lees verder 

http://m.rtvnh.nl/nieuws/146601/Vrachtwagen+komt+terecht+op+spoor+na+ongeval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@KT: inderdaad de kleuren van Verkerk. 

 

Wat is eigenlijk dat stuk ijzer tussen de rails? Zie trouwens dat er veel grappen gemaakt worden over deze meneer, misschien omdat men nu wat langer in de trein heeft gezeten, maar hij had er natuurlijk ook ''gewoon'' op in kunnen rammen en dan waren waarschijnlijk de rapen gaar geweest. Ik denk tocht dat hij een juiste keuze gemaakt heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De radiator zit nog op zijn plek maar de komplete onderijbeveiling lijkt wel zoek als ik naar de foto's kijk.

lijkt mij op zich niet zo vreemd. Die bielzen doen geen goed aan zo'n wagen als die eroverheen gaat. Dus die onderdelen zullen wel her en der verspreid liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden