[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bakker Logistiek


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

De enige V8-en die ik zie rond rijden met Gebr. Huybregts opleggers zijn Jac Kennes uit Alphen en ik meen ook J. Ockers uit Meeuwen. http://www.transportfotos.nl/viewtopic.php?f=14&t=3359

Vroeger was d n rooie Huyb ook een trouwe grote klant van MAN (Vullings) maar ook meer en meer zie je sobere DAF s verschijnen (begrijpelijk).

 

Voor degene op kantoor zijn er gelukkig momenteel kansen bij Schenker en diverse nieuwe dc s in aanbouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Staat dat hok in Peize nu leeg dan?

 

Of het nu leeg staat weet ik niet, maar bedoeling is dat de Op=Op (nu nog gevestigd in een aantal panden op het industrieterrein van Nieuw-Buinen hier in komt. dus Schots en Scheef heeft nog wat te  verhuizen alvorens hij daar de handel kan gaan laden.

 

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

via google (kraats kaas) wel een paar afbeeldingen te vinden van topliners met v8 (bt kentekens) op de nieuwere (bx) staat geen v8 logotje (en ben te lui om het kenteken na te zoeken) wel standairco! (die jongens zullen straks erg moeten wennen aan een warme auto vrees ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

Bakker heeft alle vervoer van kraats overgenomen inclusief auto's en chauffeurs maar ik dacht dat die scania's v8en waren

 

In die v8en zullen ze wel zolang mogen rijden, tot ze vervangen worden. En of ze dan weer een nieuwe v8 zullen krijgen, de tijd zal het leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden