[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nederlander Dave Gardien met dochter omgekomen op Stord E39


Murphy

Recommended Posts

  • Administrators

RiKeLi (hoop dat ik het goed spel) is vanmorgen verongelukt op Stord.

Dave en zijn dochtertje zijn bij de klap uit het voertuig geslingerd want beide zijn buiten de wagen aangetroffen. Het dochtertje werd pas 1 uur later gevonden.

Maar redding was te laat, ze zijn beide ter plekke overleden.

Sterkte voor de nabestaanden....

Vogntog i elv - to funnet døde - bt.no

Vogntog kjørte av veien - to personer funnet døde | ba.no

Vogntog i elv - to mistet livet - Nyheter - Haugesunds Avis

bewerkt door Murphy
Tekst aangepast...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Echt ontzettend triest zoiets..

Sterkte aan alle nabestaanden!

Hoe triest het ook is, als ik de foto's bekijk denk ik dat het dragen van de gordel hun leven had kunnen redden. De Cabine was bijna volledig intact, omdat ze eruit geslingerd zijn kunnen beide het helaas niet na vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja ik leest juist hier dragen gordel. Dat geldt voor de chauffeur zeker, maar het kind lag misschiens gezien het tijdstip op bedje. Te erg dit. Pas geleden is op dezelfde weg is ook een jongen van 19 omgekomen als ik hun schrijven goed begrijp in het artikel. Tja soms moet er heel wat water door de maas stromen wilt er iemand ter attentie komen. Heel veel sterkte toegewenst en medeleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Daar begin het gespeculeer weer over het wel of niet dragen van de gordel of een gordel altijd levens reddend is je lichaam krijg z.n klap dat dat vaak ook de dood tot gevolg kan hebben met een gordel om en als je goed lees is dave gestorven toen ze probeerde hem uit de auto te bevrijden .

de enige die het weet over het wel of niet dragen zijn dave en dochter anja en helaas zijn die er niet meer dus medeformers gaarne respect naar de nabestaande , vrienden , collega.s .kennissen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden