[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Nederlander Dave Gardien met dochter omgekomen op Stord E39


Murphy

Recommended Posts

Gast combidriver
Kan er niet namens de Chauffeursforum een bloemetje gestuurd worden om een hart-onder-de-riem te steken?

Allereerst wil ik mijn oprechten deelneming betuigen aan de nabestaanden van dit verschrikkelijke ongeval. Samen met zijn dochter gestorven in het harnas....

Ik denk niet dat "een" forum financieel gezien, de plek is om een krans of dergelijke bij elke dode collega te laten bezorgen. Hoe erg het ook is. Als Dave (en zijn dochter Anja), bekenden van u zijn, zou een persoonlijke deelneming ook mooier zijn, lijkt mij.

Sent from my iPhone 4s

using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Heel wrang is dat de zoutstrooier 03.19 tegemoet kwam ter hoogte van de plek waar het ongeluk om 03.49 plaats zou gaan vinden.

De strooiwagen is een stuk verder gedraaid en kwam als 3e wagen bij het ongeluk aan....

Strøbilen kom bak ulykkesbilen - bt.no

Hoe dan ook, dit zoveelste ongeluk heeft weer een stroom aan reactie's opgeleverd met betrekking tot de relatief gevaarlijke omstandigheden in de winter en dat zelfs ervaren chauffeurs nog wel eens verrast worden door de snel wisselende wegomstandigheden, vooral hier in het Vestlandet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wel een gordel dragen of geen gordel dragen is en blijft gewoon een discussie.De ene draagt hem wel de ander doet het niet.Moeten ze lekker zelf weten wat mij betreft.Feit is wel dat het met gordel een stuk veiliger is en je meer kans hebt bij een ongeval.Maar ook een gordel is niet zaligmakend.

En ook hier zie je dat een ongeluk in een klein hoekje zit.Ik las dat hij best bekend was met de weersomstandigheden in Noorwegen door zijn ervaring maar als de weg (ineens) verraderlijk glad is wordt zelfs de meest ervaren chauffeur verrast.Het is in en in triest wat er gebeurt is maar zij zullen zeker niet de laatste zijn.

Ik wens familie,kennisen en collega's veel sterkte met dit verlies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kan er niet namens de Chauffeursforum een bloemetje gestuurd worden om een hart-onder-de-riem te steken?

LUL toch niet zo dom joh GERRITDV !!!!!

Denk jij nou echt dat de ex-vrouw en kinderen van Dave zit te wachten op een bloemetje van al die lompe betweterige truckers hier als ze leest wat al die eppo's schrijven op dit forum.

95% van wat hier op dat forum zit kan of durft niet eens naar Noorwegen te rijden maar gaan wel eff lekker zitten discussieren en ouwehoeren over wat deze chauffeur wel of niet had moeten doen !!

Soms is het echt te triest voor woorden hier op dat forum....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dave heb ik in het verleden verschillende keren ontmoet. Inmiddels al jaren geleden, was hij ook deel van een gezellige ploeg bij ST. Aan ervaring ontbrak het hem niet. Schokkend om dit hier nu te lezen.

Het blijkt weer, een ongeluk zit in een klein hoekje. Zelf word je er ook weer met de neus opgedrukt, dat elke rit de laatste kan zijn.

Sterkte aan alle nabestaanden als ze dit lezen.

Laten we de discussie over gordels maar in een ander topic voeren wat mij betreft en ook eventuele schuttingtaal.

Groet JP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
LUL toch niet zo dom joh GERRITDV !!!!!

Denk jij nou echt dat de ex-vrouw en kinderen van Dave zit te wachten op een bloemetje van al die lompe betweterige truckers hier als ze leest wat al die eppo's schrijven op dit forum.

95% van wat hier op dat forum zit kan of durft niet eens naar Noorwegen te rijden maar gaan wel eff lekker zitten discussieren en ouwehoeren over wat deze chauffeur wel of niet had moeten doen !!

Soms is het echt te triest voor woorden hier op dat forum....

jongens, moet dat nou hier?! ga ervan uit dat t bloemetje uit een goed hart bedoelt is, en daar is toch nix mis mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het blijkt weer, een ongeluk zit in een klein hoekje. Zelf word je er ook weer met de neus opgedrukt, dat elke rit de laatste kan zijn.

Altijd verschrikkelijk dit, zit met tranen in mijn ogen.

Heb zelf met Dave meer dan 20 jaar geleden een rit Hongarije (Debrece) gedaan, hij had toen zijn vader een ritje mee, Dave toen reed bij Kindt Bleiswijk en ik reed daar toen charter.

Het is waar wat JP. zegt elke rit kan de laatste zijn.

Dave en Anja RIP en heel veel sterkte voor de nabestaande en familie in deze verschikkelijke tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden